במות עליו אחיו, (מוטי) לאחר מחלה קשה,
ערן (בשבילי) לא רק חבר הפורום,
הוא קרוב משפחה (בן של גיסתי),
אשר משפחותינו גידלו את ילדיהם בצוותא,
באירועים,טיולים ובשמחות,
לכן אתמול כשהבשורה המרה הגיעה,
קשה לעכל אותה.
ערן היקר,אני יודע ומבין את התחושות,
רוצה לומר לך,לאבד אח שקטן ממך
זו אבדה נוראית לך...