עמיר, קודם כל ברכותי על הזמן שאתה לוקח להסביר את המורכבות של הנושא הזה. נכנסתי לויניל לפני שנתיים והדבר נהפך לאובססיה די רצינית עבורי. ביליתי אלפי שעות בלימוד הנושא ככל שיכולתי ואני מאשר שההשקעה הזאת היא קודם כל רגשית (וגם כספית. להכנס בצורה רצינית לויניל כתחביב אודיופילי זה יקר גם אם מצאתי הרבה...