תוצאות החיפוש


  1. yeuda27

    המערכת של יהודה (סטריאו)

    אהלן איתי. רכיבי המערכת: רמקולים- MARTEN MILES 5 הגברה- LEEMA ACOUSTIC TUCANA 2 ANNIVERSARY EDITION מקור- LAMPIZATOR BIG 7 מנורות ללמפיזטור- מיישרת של EMISSION LABS מנורות נוספות - KR AUDIO-PX-4- צמד מנורות מחשב/סטרימר- SUPERKOMPUTER LAMPIZATOR כבילה לרמקולים- NORDOST TYR2 אינטרקונקט- NORDOST...
  2. yeuda27

    RR-888 Ultra Low-Frequency Pulse Generator

    מאיפה קנית את הבטריה אם אפשר לשאול?? מה ההוצאה של סדר גודל לדבר כזה?
  3. yeuda27

    פורום מערכות החברים!!!

    לי אישית לא משנה מה הרמה וכו של מי שמחליט לפרסם. ההיפך הוא הנכון..גם חבר פורום עם מערכת זולה מאוד שיזמין אותי לביקור אצלו,אלך בשמחה כשיתאפשר לשנינו. החברותא הרבה יותר חשובה,לדעת שיש לנו תחביב משותף ונושאי שיחה משותפים על התחום. בשנה האחרונה אירחתי אצלי לפחות עשרה חברי פורום וזה היה פשוט...
  4. yeuda27

    RR-888 Ultra Low-Frequency Pulse Generator

    מכשיר מיוחד במינו שרכש מועדון מעריצים גדול במשך השנים. מנקה מהחדר סאונד בוצי ומוסיף תחושה אוורירית לצליל. השפעה ברוכה של נינוחות ורוגע על חוויית ההאזנה. בשימוש גם באולפני הקלטה. מתוך אתר מאסטרו אודיו. אהלן חברים פותח את הנושא הזה כי לאחרונה אני ראה לא מעט חברים בפורום שמשתמשים במכשיר הנוכחי...
  5. yeuda27

    המערכת של יהודה (סטריאו)

    ברגע שיעבור הזעם אני אשמח לפתוח שוב את הממלכה לאורחים וחברים מהאתר.
  6. yeuda27

    המערכת של גיא אזרואל (סטריאו)

    בשביל מה צריך את זה?? בנאדם מעלה פוסט ונותן לאנשים טעימה מהחיים שלו, מהעשייה שלו בתחום. האמת שזה לא מפתיע אותי... כבר הכרתי אותך. ובנימה זו.. אל תפסיקו עם זה חברים. תמשיכו לצלם ולשתף אותנו. אתם גדולים אחד אחד :שתוי:
  7. yeuda27

    המערכת של גיא אזרואל (סטריאו)

    יפה מאוד, נקי, מוקפד, אפילו העציצים האלה מוסיפים למראה ולאוירה. תמיד עניין אותי השילוב של טידל עם מגברים של avm כי זה ההיפך הגמור ממה שיש אצלי ככה שמעניין לשמוע תוצאה של הצד השני לגמרי. לקיחת רמקול קרמי לכיוון אחר לגמרי. אגב הסטנד נראה פגזזזזז. מפתיע שויתרת על הסטנד עבודת ידך שעמלת עליו לפחות...
  8. yeuda27

    המערכת של צחי נימני (סטריאו)

    אני הייתי רוצה רמקול פלאנר חלומי וגבוה.. Alsyvox :לב: יכול להגשים חלום!
  9. yeuda27

    המערכת של צחי נימני (סטריאו)

    נראה לי שכדאי שפשוט תפתח פוסט מסודר ונרכז שם את כל הפנטזיות.
  10. yeuda27

    המערכת של צחי נימני (סטריאו)

    צחי שבוע טוב. שיחקת אותה, אחלה סט. עשית עבודה רצינית מאוד, מחקרים, בדיקות ומה לא... בסוף הצלחת לאסוף את החלקים בקפידה שמתאימה לצרכים שלך. אתה בנאדם מעניין ופעיל בפורום ונהנתי מהוידאו שלך. כשיעבור הזעם תכין את עצמך לביקור אצלי בממלכה. :כל-הכבוד::כל-הכבוד::כל-הכבוד:
  11. yeuda27

    המערכת של יהודה (סטריאו)

    שכחתי לציין גם את אלי קאשי התותח שממנו רכשתי שני פיוזים כחולים של סינרגיסטיק.
  12. yeuda27

    המערכת של נמר לוי (סטריאו)

    נמר היקר אני שמח בשבילך! הגעת לתוצאות שאתה מחפש ותמיד יש לך שאיפות להתפתח. Zariel אתה מוזמן גם אליי שיעבור הזעם. שנת 2019 הייתה עמוסה אצלי בביקורים ואשמח לפתוח את הממלכה בחזרה:שתוי:
  13. yeuda27

    המערכת של יהודה (סטריאו)

    עד שחבריי המכובדים יחליטו להעלות וידאו, אני אעלה אחד נוסף.. :מנצח::מנצח::מנצח: Anoushka shankar- ancient love
  14. yeuda27

    המערכת של גיא חורש (סטריאו)

    אני בהפסקה כבר כמעט שנה וכיף לי. נהנה נטו ממוסיקה ומתוצאה שאני מאוד אוהב! להגיד לך שאשאר ככה לעד?? אין מצב כזה חחחחח בא לי לשדרג את המגבר אבל אין כסף ואני בעיצומו של פתיחת עסק- בעתיד מאחל לעצמי לשפר את הסטאפ אבל כל זה לא לפני שאסדר לעצמי כמה דברים בחיים האישיים. זה הרבה יותר חשוב :שתוי:
  15. yeuda27

    המערכת של דני (סטריאו)

    גם לי אתה חייב ביקורים על כל השנים שאתה נעלם חחחחחחח
  16. yeuda27

    המערכת של דני (סטריאו)

    חייב לציין שעשית סרטון ברמה גבוהה. ממש נהנתי לצפות. לא הספקתי לראות.. איך נקרא הקטע שהשמעת?
  17. yeuda27

    המערכת של אלי כרמי (סטריאו)

    מערכת יפה, הכל אסתטי ואני חייב לומר מילה על הסטנד- הוא יפה ומרשים!!

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור