ציוד הורס את הבריאות. לא יודע אם זה השיר אבל זה הוידאו שנהנתי ממנו בינתיים הכי הרבה.
מערכת מעלפת!!!! שילוב רכיבים ברמה הגבוהה ביותר ופרארי אחת :כל-הכבוד::כל-הכבוד::כל-הכבוד::כל-הכבוד::כל-הכבוד:
ציון 100 ואף יותר מזה.
פשוט מהמםםםם!! כיף לראות איך אנשים לוקחים את התחביב לקצה היכולת.
אין לי מה להרחיב יותר מדיי מעבר לזה שאני רוצה כזה!! :מנצח::מנצח::כל-הכבוד::כל-הכבוד:
בהתחשב בכך שנשמע מעולה ולא הושקע בכל המסביב מבחינתי זה פוטנציאל לקפיצה משמעותית באיכות. כל אחד שישקיע איפה שטוב לו, כולנו פריקים של דבר כזה או אחר.
אתה ואפי הגעתם אליי לביקור מחיפה הרחוקה והיה כיף להכיר אתכם מקרוב ובעיניי לא לעניין ליצור בידור ממשפט שבנאדם כותב. שבוע טוב שיהיה.
לא הבנתי על מה הפרצופים. אם לא הבנת נכון אתה יכול לשאול. אפי קיבל ממני מחמאה.
לקרוא שהבנאדם לא משקיע בכבלים, בחשמל וכו.. ומצליח להפיק סאונד טוב משמע מערכת בעלת פוטנציאל. כשישקיע התוצאה תהיה עוד יותר טובה.
ואווווווו
נהנתי כל כך לקרוא, אני מצדיע לך סרגיי:כל-הכבוד::כל-הכבוד::כל-הכבוד::כל-הכבוד::כל-הכבוד::כל-הכבוד:
הלוואי והיה לי את הידע לעבוד על פרוייקט כזה, יש בזה סיפוק מטורף ברגע שזה מצליח והתוצאה מהממת.