תוצאות החיפוש


  1. yeuda27

    כך נראים שופרים בסלון ישראלי.....

    אחד הרמקולים היפים!!
  2. yeuda27

    איך שגלגל מסתובב לו (התחדשתי בהגברה של Pass)

    תתחדש חבר שמח מאוד בשבילך! נהיה לי סחרחורת מכמות המושגים והדימויים בפוסט מקווה שהגעת לנחלה :)
  3. yeuda27

    חדש באור אודיו ....Verity Audio

    פאקקקקקקק ואווווו ואוווווטט מת על החברה הזאת!!! סחטיין מרק היקר
  4. yeuda27

    VIMBERG מבית TIDAL מקבלים תשבוחות ברחבי העולם

    חדשות מעולות. שמעתי אותם לא פעם ולא פעמיים בחול ולפחות לאוזן שלי, אהבתי את הסאונד יותר מטידל.
  5. yeuda27

    המערכות של רפי לוהב (יבואן)

    אני חייב לציין שהרמקולים של gip הם מהרמקולים הטובים ביותר ששמעתי פה בארץ. קשה מאוד לעכל את המראה שלהם אך הסאונד פשוט מהפנט. אחלה רפי כיף שהצטרפת.
  6. yeuda27

    המערכת של גרוס יורם

    ציוד הורס את הבריאות. לא יודע אם זה השיר אבל זה הוידאו שנהנתי ממנו בינתיים הכי הרבה. מערכת מעלפת!!!! שילוב רכיבים ברמה הגבוהה ביותר ופרארי אחת :כל-הכבוד::כל-הכבוד::כל-הכבוד::כל-הכבוד::כל-הכבוד:
  7. yeuda27

    המערכת של קובי (קולנוע)

    ציון 100 ואף יותר מזה. פשוט מהמםםםם!! כיף לראות איך אנשים לוקחים את התחביב לקצה היכולת. אין לי מה להרחיב יותר מדיי מעבר לזה שאני רוצה כזה!! :מנצח::מנצח::כל-הכבוד::כל-הכבוד:
  8. yeuda27

    המערכת של efi1965 - עדכון בעמוד 2 פוסט 38

    בהתחשב בכך שנשמע מעולה ולא הושקע בכל המסביב מבחינתי זה פוטנציאל לקפיצה משמעותית באיכות. כל אחד שישקיע איפה שטוב לו, כולנו פריקים של דבר כזה או אחר. אתה ואפי הגעתם אליי לביקור מחיפה הרחוקה והיה כיף להכיר אתכם מקרוב ובעיניי לא לעניין ליצור בידור ממשפט שבנאדם כותב. שבוע טוב שיהיה.
  9. yeuda27

    המערכת של efi1965 - עדכון בעמוד 2 פוסט 38

    לא הבנתי על מה הפרצופים. אם לא הבנת נכון אתה יכול לשאול. אפי קיבל ממני מחמאה. לקרוא שהבנאדם לא משקיע בכבלים, בחשמל וכו.. ומצליח להפיק סאונד טוב משמע מערכת בעלת פוטנציאל. כשישקיע התוצאה תהיה עוד יותר טובה.
  10. yeuda27

    המערכת של efi1965 - עדכון בעמוד 2 פוסט 38

    מערכת בעלת פוטנציאל. בטוח שעם שיפור בכסילה ובחשמל השמיים הם הגבול. אחלה אפי :אצבע מורמת
  11. yeuda27

    המערכת של סרגיי (סטריאו) פוסט חדש עמוד 5. (17.12.22)

    ואווווווו נהנתי כל כך לקרוא, אני מצדיע לך סרגיי:כל-הכבוד::כל-הכבוד::כל-הכבוד::כל-הכבוד::כל-הכבוד::כל-הכבוד: הלוואי והיה לי את הידע לעבוד על פרוייקט כזה, יש בזה סיפוק מטורף ברגע שזה מצליח והתוצאה מהממת.
  12. yeuda27

    קטע אודיופולי

    הקטע עם הפתיחת זה בול כמו עם מייקל ג'קסון בשיר thriller. הדלת נפתחת ואז יש צעדים שמתחילים בצד ימין ועוברים בבירור לצד שמאל.
  13. yeuda27

    כינור

    יש לי קטע עם יצירות של אסיאתים. הם פשוט אמנים מעולים וניתן למצוא לא מעט ביצועים מלאים ברגש ונשמה. אתה אלוף עמיר. כל הכבוד לך! שיהיה חג שמח וכשר.
  14. yeuda27

    כינור

    אגב אפרופו k378 יש אותו בביצוע של אסיאתים. Ji young lim/dong hyek lim

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור