יש גם את המחשב של למפיזטור שמשמש כביכול כסטרימר.
מגיע עם אופציה לאיחסון עד 16 טרה.
תומך רון,תומך בכל הפרמטרים החשובים.
אני קולט לא מעט שאנשים שכותבים כאן עושים "שיווק" כזה או אחר למוצר שברשותם או שהם אוהבים אז אם כבר אז כבר...יש הרבה מוצרים בתחום שהם מעולים.
כנל לברינקמן כמו של כרמי,אחלה מכשיר