תוצאות החיפוש


  1. yeuda27

    דן נגר == סופר מאסטר

    תתקדמו מי שמפריע לו מוזמן לפתוח פוסט בנפרד ולדבר על כמה הוא לא מרוצה. עמיר פתח פוסט פירגון וזה לא משנה אם זה אמיתי או מאינטרס. צריך לכבד את הפוסט ולא להפוך אותו לברדק אחד שלם.
  2. yeuda27

    במילה אחת

    Leema acoustics- vfm Tidal- פירוט Spendor- vfm Nordost- המלך!!
  3. yeuda27

    2 הסנטים שלי ממינכן 2022

    רן שביט משכמו ומעלה זאת ההגדרה הנכונה. איש יקר,רב תחומי,לב זהב, אוהב לעזור,נדיב.
  4. yeuda27

    מינכן 2022, רשמים מהתערוכה

    הנושא המשותף לתערוכה בשנים האחרונות הוא שיווק נטו. כל החברות שמכניסות הכי הרבה כסף מבלי להיכנס לשמות...משתמשות באותן הכלים... זאת המגמה בימינו...והדבר המצחיק הוא שזה עובד. אנשים מתמוגגים מהסאונד של המותגים האלה והמכירות ממשיכות לצמוח.זה רק מוכיח שיש חלוקה עצומה בתחום הזה בין אודיופילים לבין...
  5. yeuda27

    התחדשתי לראשונה ואני אשמח לכמה טיפים מהמקצוענים פה :)

    אהלן יוסף ראשית תתחדש. עשית בחירות יפות,מוצרים מעולים. יבואן שבוחר מוצרים מעולים. עשית קפיצה מטורפת ביחס למה שהיה לך לפני כן ואני בטוח שאתה הולך להינות. לגבי אקוסטיקה הייתי מחכה ומתחיל טיפול רק לאחר שהמוצרים יגיעו. קובוז- מאוד מומלץ שיחקת אותה. שיהיה בהצלחה.
  6. yeuda27

    תערוכת הי-אנד מינכן 2022 ותערוכת הי-פי דלוקס 2022...

    תודה על העידכונים והדיווחים תומר. תמשיך לפנק אותנו.
  7. yeuda27

    בחירת סטרימר, המדדים החשובים באמת ?

    יש גם את המחשב של למפיזטור שמשמש כביכול כסטרימר. מגיע עם אופציה לאיחסון עד 16 טרה. תומך רון,תומך בכל הפרמטרים החשובים. אני קולט לא מעט שאנשים שכותבים כאן עושים "שיווק" כזה או אחר למוצר שברשותם או שהם אוהבים אז אם כבר אז כבר...יש הרבה מוצרים בתחום שהם מעולים. כנל לברינקמן כמו של כרמי,אחלה מכשיר
  8. yeuda27

    דרייברים חדשים

    :מנצח::מנצח::מנצח::מנצח::מנצח::מנצח::מנצח::מנצח::מנצח::מנצח::מנצח::מנצח::מנצח::מנצח::מנצח::מנצח::מנצח::מנצח::מנצח::מנצח::מנצח::מנצח::מנצח:
  9. yeuda27

    מוזיקאים והמערכות שלהם

    לא יודע כמה מוסיקאים באמת מתעסקים באודיופיליה אבל אם איני טועה...לני קרביץ יושב בבית עם וילסונים גדולים.
  10. yeuda27

    "דרך האבנים הצהובות" - התחדשתי.

    ברכות לאיתי. ההתלהבות של האנשים מספרת את הסיפור האמיתי על איכות המערכת. לא צריך יותר מזה.
  11. yeuda27

    שאלה: מאיזה מחיר אתה קובע שהציוד הוא אולטרה הי-אנד?

    בעיני אולטרה היא נטו עניין של מיתוג ומחיר. אין שום קשר לאיכות המוצר מבחינת הסאונד וכבר כתבו את זה כאן. מבחינתי יש רמקולים שנמכרים כאן בארץ בפחות מ-100 אלף שח והם משאירים אבק לרמקולים ב 100 אלף יורו וצפונה. הכרתי לא מעט אנשים שבוחרים את הציוד שלהם רק בגלל המחיר כי הם משתתפים במשחק "למי יש יותר...
  12. yeuda27

    Marten miles 5 נמכר

    הרמקול בן 6 צבע שחור פיאנו כולל קרטונים במצב מדהים. ניתן להגיע אליי להתרשמות
  13. yeuda27

    Marten miles 5 נמכר

    אתה צודק. תוקן
  14. yeuda27

    Marten miles 5 נמכר

    מציע למכירה את הרמקולים שלי Marten miles 5 במצב מושלם כולל אריזות מקוריות. אין צורך לפרט יותר מדיי.. רמקול נפלא בעל סאונד עשיר, מפורט, מהיר וניתן להגיע לתוצאות מופלאות. מחיר: 21000 בבקשה לא להתקשר בשבת. יהודה. 0528548043
  15. yeuda27

    וביום השמיני אלוקים בנה את ה Zellaton (ככה שיהיה רפרנס למוזיקאים ולטכנאים...)

    חייב להסכים. הסטאפ הכי טוב ששמעתי כאן בארץ ושמעתי לא מעט.. עד היום הסאונד הזה מצלצל לי באוזן. אי אפשר להישאר אדישים לשקט ולתלת מימד שמתחולל אצל רגואן.
  16. yeuda27

    התחדשתי בארון סטריאו מבית BASSOCONTINUO

    נראה פגז מערכת פגז תתחדש דני
  17. yeuda27

    LEEMA ACUSTICS

    אהלן לני אם תרצה להתרשם אתה מוזמן להגיע אליי לממלכה הפרטית לביקור מוסיקלי. תוכל להתרשם ממשולב של לימה.
  18. yeuda27

    מזל טוב לחברינו שלמה זבדה!!!

    מזל טוב לשלמה האיש והציפורים! מאחל לך שפע של בריאות.

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור