תוצאות החיפוש


  1. yeuda27

    צוות האתר מרכין ראש. חברינו היקר פיני הלך לעולמו

    עצוב מאוד איש מקסים שתמיד היה כיף לשבת איתו.
  2. yeuda27

    מחפש לקנות רגליות שיכוך sort kones- nordost

    אהלן מחפש לקנות את הרגליות האלה. אם מישהו מעוניין למכור אשמח שיכתוב לי.
  3. yeuda27

    Vivaldi Audio שמחה לבשר על נציגות לשפופרות Psvane

    איזה יופייייייי בשורה מרגשת!! שיהיה המון בהצלחה.
  4. yeuda27

    נציגות חדשה בפריק קונטרול VINNIE ROSSI

    קרם דה לה קרם. אחד המגברים הכי טובים כיום בתעשיה העולמית. מטורףףףףף
  5. yeuda27

    למכירה 6 nordost kones

    עדיין רלוונטי?
  6. yeuda27

    ערב הדגמה מרתק של חברת Nordost

    היה ערב מטורףףףףףף. לא יאמן מה היצרן הזה יודע להפיק. לפני 4 שנים הוקסמתי והפעם זה היה יותר מיוחד. תודה רבה לגבי עמרם האגדי על אירוח לתפארת!! תמשיך ככה.
  7. yeuda27

    אספרסו מוזיקה ושרת

    הדבר הכי טוב שעשיתי השנה בכל הקשור לתחום הזה הוא שהתרחקתי מהפורום הזה שבעבר הייתי כל כך נהנה כאן ולמדתי המון. אחלה אנשים(ורד נבול)
  8. yeuda27

    איזה רמקול מדפי תמליצו?

    מבין שהדיעה שלי לא באה לך בטוב וזה בסדר. אני בכל מקרה עומד מאחורי המילים שלי. הערך שמקבלים מהרמקול המדפי הזה הוא יוצא דופן ברמה שכל מי שהקשיב ךהם לא הבין איך ניתן להגיע לרמות האלה. זה שבר את כל המוסכמות
  9. yeuda27

    איזה רמקול מדפי תמליצו?

    Boenicke w5 אין לו מתחרים בכל רמת מחיר.
  10. yeuda27

    ה m 10x נחת

    תתחדש ליאור. אחלה סטאפ
  11. yeuda27

    ה m 10x נחת

    שחררו מהבנאדם אנשים. מה הבעיה פשוט לסיים את זה בברכות ולא להיכנס לורידים?? מה איכפת לכם איפה הוא מיקם הרמקול או למה מכשיר על מכשיר. בניית מערכת זה תהליך וזה מעולם לא נגמר. כל שלב בחיים מגיע עם אתגרים שונים.
  12. yeuda27

    רמקול מוניטור børresen z1 cryo במבחן!

    לא האמנתי שיביאו את הנציגות הזאת לארץ. גם המגברים שהם עושים מטורפים. Aavik הבעיה שזה ציוד לעשירים והקטע הזה מאוד נפוץ כרגע בארץ שכל שני וחמישי מביאים לפה נציגויות במחירים יקרים להחריד.
  13. yeuda27

    חדש ! מוצרי AUDIA FLIGHT בישראל

    מהלך מרשים מאוד. מחירים סוף הדרך. איכות ללא פשרות. אחד הטובים שהגיע לארץ במחירים נגישים מאוד למי שרוצה לבנות סטאפ ברמה גבוהה ולא להתאבד על מחירים. מדובר ביצרן שמייצר סאונד מהמם, סופר מוסיקלי, סוחף לתוך המוסיקה ברמה שהמאזין סקרן תמיד לשמוע עוד שיר ועוד שיר. שילוב של סאונד מלטף ועשיר עם המון...
  14. yeuda27

    איך יראה הסטאפ הבא שלכם

    אחלה פוסט!! בגזרה שלי מתבצעים שינויים ברגעים אלה..החלפת רמקול והגברה משולבת כמו שאני אוהב בלי יותר מדיי קופסאות. את כל מה שהייתי צריך לשדרג כבר ביצעתי. לא היה פשוט בכל המסלול הזה שערך שנים,עוד כבל,עוד אביזר שיכוך, צבירת עוד מנורות ללמפיזטור שלי וכו וכו... מרגיש לי שהגעתי לנחלה שלי עם רכיבים...
  15. yeuda27

    ביקרתי בחנות המתמחה אודיו קלאב והתחדשתי במגבר McIntosh MA9500

    אהלן איציק אשמח להגיע לביקור ולהינות מהמגבר המדהים הזה. למי שיש תקציב מומלץ מאוד.
  16. yeuda27

    אקוסטיקה קניתי מדן נגר אקוסטיקה = הפכה לי החדר

    לא מצאתי את המוצרים האלה באתר של דן.
  17. yeuda27

    ביקרתי בחנות המתמחה אודיו קלאב והתחדשתי במגבר McIntosh MA9500

    אם הבעלי אתר פה לא ינקו את הזבל זה ישאר פורום לעשרה אנשים וכל החבר'ה הטובים יפסיקו לכתוב ולעקוב.
  18. yeuda27

    ביקרתי בחנות המתמחה אודיו קלאב והתחדשתי במגבר McIntosh MA9500

    למה כל הזמן חייב להרוס הפורום הזה נהיה מסריח

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור