רמקולים מסע ארוך של סינרגיה וסאונד High -End

  • פותח הנושא פותח הנושא nirz
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

nirz

חבר אתר
הודעות
28
מעורבות
11
נקודות
3
לוינסון אודיו היא יבואנית של מוצרי High End מהטופ של האודיו בעולם, וכמי שמחזיק מערכת קפדנית, חיפשתי הרבה זמן את הרמקול שישלים את הפאזל.

היה לי חשוב למצוא רמקול שידע לעבוד בצורה מושלמת עם ההגברה של Accoustic Arts Power 3 שלי (שגם אותו יניב מייבא לישראל), וייצר סינרגיה מלאה עם שאר הרכיבים – החל מהמקור של Silent Angel Munich M1, דרך הסט המושלם של Soulnote (ה-D-2 DAC, ה-X-3 Clock והכבל RCC-1), ועד לחיווט של Cammino Reference SPK 14.4 ו-David Laboga Coaxial.

חיפשתי סאונד שלא רק נשמע טוב, אלא כזה שמאפשר להרגיש את המוזיקה בכל הגוף – אבל ממש לא בקטע של 'בום' זול והמוני. רציתי את השילוב ההיי-אנדי האמיתי: פירוט קיצוני, מהירות חסרת מאמץ ובמה תלת-ממדית הולוגרפית, לצד מידבאס בשרני, עמוק, הדוק ומלא גוף, כיאה לרכיבים הללו.

הבחירה נפלה על ה-Apertura Adamante שיניב מייבא בבלעדיות. מי שקורא סקירות מהעולם יודע שמדובר ביצירת מופת הנדסית. הרמקול הזה מציג טוויטר סרט (Ribbon) ענק ורגיש בצורה פנומנלית, שמספק פירוט מיקרו-דינמי עוצר נשימה וגורם לרמקולים פשוט 'להעלם' לחלוטין בחדר. הסאונדסטייג' שהוא מייצר רחב ועמוק בצורה פסיכית, וההפרדה בין הכלים כל כך מוחשית שאפשר ממש להצביע על המיקום של כל נגן בחלל. בזכות טכנולוגיית הקרוסאובר הייחודית שלו (DRIM) ותיבת התהודה הא-סימטרית, הוא מצליח לחבר את המהירות המטורפת של הגבוהים עם סאונד סופר טבעי, אורגני וממכר, בלי שום פשרה או מריחה.

הדרך לרמקולים האלו לא הייתה פשוטה; המלחמה עיכבה את ההגעה וכל יום של המתנה היה נראה כמו נצח, אבל יניב היה שם לאורך כל הדרך, דאג לעדכן אותי בכל פעם שהיה מה לעדכן, ונתן תחושת ביטחון יוצאת דופן.

בשבוע שעבר הם הגיעו סוף סוף. בחרתי בגימור Rosewood High Gloss, ואני חייב להגיד שהתמונות פשוט לא עושות חסד עם המציאות – הגימור של התיבה הקעורה הזו הוא ברמת גימור של רהיט יוקרה צרפתי או פסנתר כנף, יצירת אמנות מהממת שמשאירה אותך פעור פה בכל פעם שנכנסים לסלון.
השירות של יניב, ההבנה העמוקה שלו בצורך ובסינרגיה, הסבלנות, והנכונות לבוא לקראת הלקוח באפשרויות תשלום מגוונות ונוחות ביותר, השאירו בי טעם טוב של עוד. בהחלט עוד.

עכשיו נותר רק לתת להם את ה-200 שעות הרצה המינימליות כדי שהאלמנטים ייפתחו והמפלצות האלה יגיעו לרמה הפסיכית באמת שלהם.
 

תמונות מצורפות

  • 20260511_183711.jpg
    20260511_183711.jpg
    KB 195.4 · צפיות: 231
  • Polish_20260513_142655641.jpg
    Polish_20260513_142655641.jpg
    KB 133.8 · צפיות: 201
  • Polish_20260511_214218798.jpg
    Polish_20260511_214218798.jpg
    KB 195.6 · צפיות: 180
  • Polish_20260516_122931278.jpg
    Polish_20260516_122931278.jpg
    KB 59.6 · צפיות: 174
  • Polish_20260516_123054024.jpg
    Polish_20260516_123054024.jpg
    KB 66 · צפיות: 169
  • Polish_20260516_123150459.jpg
    Polish_20260516_123150459.jpg
    KB 122.7 · צפיות: 169
  • Polish_20260516_123230730.jpg
    Polish_20260516_123230730.jpg
    KB 114.6 · צפיות: 169
  • Polish_20260516_123312201.jpg
    Polish_20260516_123312201.jpg
    KB 123.7 · צפיות: 172
  • Polish_20260516_123354434.jpg
    Polish_20260516_123354434.jpg
    KB 164 · צפיות: 198
  • Polish_20260516_174950382.jpg
    Polish_20260516_174950382.jpg
    KB 147.3 · צפיות: 217
נראה מהמם תתחדש ותהנה.
 
מדהים! תתחדש ותהנה
 

תתחדש ניר !
בתור בעלים של סט זהה ( הגברה + רמקולים) מסכים מאד שזו סינרגיה פנטסטית .
רמקולים פסיכים לגמרי , אין פרט בדיזיין שלא טופל ברמה הגבוהה ביותר.
+ הם נראים יפיפיים בגימור שהזמנת
 
איזה יופי ! תתחדש
בטוח שתהיה לך הנאה מסט מופלא כזה !
רמקולים מעולים !! והמגבר … וואו
 

תתחדש ותהנה.
ספר על "מסע ארוך" שעברת ותובנות.
 
תתחדש,מרשימים מאוד.
הגוון שבחרת ממש יפה לטעמי.
 
יפה מאוד.
תודה על השיתוף.
 

תתחדש בשעה טובה, רמקולים מעולים ומאוד יפים, רמה מאוד גבוהה גם המגבר, רכשת ציוד לעילה ולעילה תהנה רבות
 
צבע מהמם
תתחדש
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור