אני רוצה לשתף בחווית קניה מיבואן וחבר יקר,יניב מבית levinson audio

  • פותח הנושא פותח הנושא Raanan grey
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Raanan grey

אוהב את התחום
הודעות
60
מעורבות
56
נקודות
18
לוינסון אודיו היא יבואנית של מוצרי high end מהטופ של האודיו בעולם. אני כבר מזמן שמתי עין על הרמקולים apertura

יבוא של לוינסון אודיו והיום גם זכיתי להתחדש בזוג רמקולים מדגם apertura edena היוקרתיים בצבע מייפל משגע שהעלה חיוך של סיפוק גם על פניה של רעייתי בגלל יופיים המהמם. השירות שקיבלתי מיניב, ההבנה שלו לצורך וליצירת הסינרגיה עם שאר הרכיבים ובעיקר הסבלנות והרצון לעזור שמתבטא במתן אפשרויות תשלום מגוונות ביותר ונוחות השאירו בי טעם טוב של עוד. בהחלט עוד.

ממליץ בחום.
רענן
 

נערך לאחרונה ב:
תתחדש ותהנה ! רמקולים מצויינים !!
 
תתחדש ותהנה
 

רענן היקר, תתחדש, רמקולים נהדרים, שמח שהלכת בכיוון שלהם, ובכלל בנית מערכת משובחת.
תתחדש יקירי, ומזל טוב (שוב) ליום הולדתך...יופי של מתנה/ות פינקת עצמך!
יניב אחד היבואנים שפשוט כיף לרכוש מהם, בין אם זה זיכויים, תנאי תשלום, אפשרויות.. וכל דרך להבטיח רכישה שבאה לכיוון הרוכש..

ח' ח'...
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור