מתחרים ישירים לממירים של msb

  • פותח הנושא פותח הנושא ofer52
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ofer52

אוהב את התחום
הודעות
448
מעורבות
95
נקודות
28
היי
איזה אופציות מתחרות יש לממירים של msb ברמות הגבוהות?
תודה
 

אין שום דבר רע רק תהיתי אם יש עוד אופציות באותה רמת מחיר ומעלה לבדוק.
רציתי לשדרג לדגם חדש אבל הוא יקר מידי לכן שאלתי
 
למסב למיטב ידיעתי יש מלא אופציות… מ..ועד… לכן זה תלוי במה אתה מתכוון ב״רמת מחיר״…
עניין גם של טעם… התאמה לציוד… מאמין שאתה יודע לבד כול זה…
כול החברות הגדולות יש להם מה שהוא יקר להחריד:)
 

יודע על החברות המוכרות כמו dcs wadax lampizator ch precision וכו' מנורות שבעבר לא אהבתי אבל זה היה דגם זול.
 
נערך לאחרונה ב:
אם אני מקשר נכון את הכינוי לבנאדם - ממליץ לך בחום לשמור טוב טוב על מה שיש לך ולא להיכנס לסחרור מיותר שספק אם יוביל אותך באמת לשדרוג…
 
  • Like
Reactions: zs
יודע על החברות המוכרות כמו dcs wadax lampizator ch precision וכו' מנורות שבעבר לא אהבתי אבל זה היה דגם זול.
אם אתה מסוגל להגיע לוודאקס החדשים… מסיר כובע:)
 

לרפרנס לא, אולי בהמשך אחליט לשדרג לעוד msb אם לא תהיה אופציה אחרת אבל כרגע יקר לי
על אלו רמות מחיר מדובר .. 100 וצפונה ?

נשמע שאתה "משועמם" מה MSB ורוצה משהו אחר או סתם שינוי.
אם לא, אולי הכי טוב להתקדם בליין שלהם.

IMHO,
אני רואה את שוק הממירים עם שתי פילוסופיות עיקריות.
אלו שמרכזים את כל הטכנולוגיות והיכולות בקופסא אחת (אולי שתיים עם ספק כוח) ואלו שמפצלים לכמה שיותר קופסאות.


אופציות ל 100k+ לרוב קופסא אחת (שתיים עם ספק כוח חיצוני):
- Lampizator
- Aries
- EMM
- Playback
- APL


Weiss Helios*

Screenshot 2024-10-14 202542.png




אופציות ל 100k+ בדומה ל MSB עם אפשרות לספק, שעון חיצוני, ממיר לכל ערוץ, דירקטור, כו' ..
- IDEON
- Esoteric
- DCS
- Soulnote
- Master Fidelity
- TotalDAC


dCS Varèse*
Screenshot 2024-10-14 201737.png
 

תמונות מצורפות

  • Screenshot 2024-10-14 201737.png
    Screenshot 2024-10-14 201737.png
    KB 256.2 · צפיות: 93
נשמע שאתה "משועמם" מה MSB ורוצה משהו אחר או סתם שינוי.

אי אפשר להיות "משועמם" מה MSB אלא אם כן אתה צריך טיפול אף, אוזן גרון.:)

לעופר יש REFERENCE DAC + DIGITAL DIRECTOR שזה לדעתי הטופ ! - עופר משועמם, לא יותר מזה.

שעמום גם גורם לטעויות וחבל.
 

אני לא מחליט שום דבר משעמום.
אתה לא תקבע מי משועמם ומי לא.
ולעניין עצמו, ניתנה לי האפשרות להחליף ל msb cascade אבל. כרגע התוספת גדולה מידי לטעמי.
אני לא להוט סתם להחליף ואם לא תהיה אופציה טובה יותר לא אחליף בקרוב.
 
אני לא מחליט שום דבר משעמום.
אתה לא תקבע מי משועמם ומי לא.
ולעניין עצמו, ניתנה לי האפשרות להחליף ל msb cascade אבל. כרגע התוספת גדולה מידי לטעמי.
אני לא להוט סתם להחליף ואם לא תהיה אופציה טובה יותר לא אחליף בקרוב.

עופר חמוד, אם לא הבנת, לא ירדתי עליך או משהו, באהבה, דווקה פירגנתי..
יש לך ממיר מדהים ועוד עם תוספת הדירקטור ! בכלל זה שלמות.
תהנה מה-פרות שקטפת !
 
עופר חמוד, אם לא הבנת, לא ירדתי עליך או משהו, באהבה, דווקה פירגנתי..
יש לך ממיר מדהים ועוד עם תוספת הדירקטור ! בכלל זה שלמות.
תהנה מה-פרות שקטפת !
נשמע לי קצת מתנשא, אם לא כך הדבר אז תתעלם
 

חושב ש aeris cerat מציעים גישה אחרת ושווים טעימה.
 
CHORD DAVE
 

למי שפחות נחשף לרמות כאלו של מכשירים (אני) לאילו שינויים בחוויית ההאזנה אפשר לצפות בהשוואה למכשירי דגל של Rose ו Eversolo לדוגמה... ?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור