אם אתה מסוגל להגיע לוודאקס החדשים… מסיר כובעיודע על החברות המוכרות כמו dcs wadax lampizator ch precision וכו' מנורות שבעבר לא אהבתי אבל זה היה דגם זול.
לרפרנס לא, אולי בהמשך אחליט לשדרג לעוד msb אם לא תהיה אופציה אחרת אבל כרגע יקר ליאם אתה מסוגל להגיע לוודאקס החדשים… מסיר כובע![]()
על אלו רמות מחיר מדובר .. 100 וצפונה ?לרפרנס לא, אולי בהמשך אחליט לשדרג לעוד msb אם לא תהיה אופציה אחרת אבל כרגע יקר לי
נשמע שאתה "משועמם" מה MSB ורוצה משהו אחר או סתם שינוי.
אני לא מחליט שום דבר משעמום.
אתה לא תקבע מי משועמם ומי לא.
ולעניין עצמו, ניתנה לי האפשרות להחליף ל msb cascade אבל. כרגע התוספת גדולה מידי לטעמי.
אני לא להוט סתם להחליף ואם לא תהיה אופציה טובה יותר לא אחליף בקרוב.
נשמע לי קצת מתנשא, אם לא כך הדבר אז תתעלםעופר חמוד, אם לא הבנת, לא ירדתי עליך או משהו, באהבה, דווקה פירגנתי..
יש לך ממיר מדהים ועוד עם תוספת הדירקטור ! בכלל זה שלמות.
תהנה מה-פרות שקטפת !
חשבתי עליו וגם דיברתי עם שי אבל מכיוון שאין לו פרה אצטרך לשנות יותר מידי במערכתKalista בין היחידים ששמעתי והתעלפתי