תגובה אחרונה ע"י zs


  1. zs

    רסיבר הדגל מבית אונקיו Onkyo TX-RZ70 במבחן

    לפחות בתחום הזה אני לא רואה עליית מחירים מטורפת כמו בציוד אודיו דו ערוצי. אולי אפילו ירידה. במחיר שרשום מקבלים חללית. ונכון למכשירי דגל לפני עשור ודרומה היו עולים הרבה יותר. סקירה כמו הסוקר,מקצועית,מקיפה,נהירה, מלאה בפרטים טכניים. אין ספק שע"מ לסקור היןם רסיבר טוב,חייב להיות סוקר שבאמת מבין עניין.
  2. zs

    התחדשתי ברמקולים מדהימים PERLISTEN S7T

    אהלן איציק...סורי על הדיליי,רק שאני מוצא עצמי מחוץ לאתר זמנים ממושכים. אחלה עסקה עשיתה עם הרמקול הזה.גם מוזיקה וגם קולנוע...זה באמת שתיים במחיר אחד,סחטיין. רק מילים טובות אני שומע על היבואן,דן נגר.זה נדבח חשוב מאוד. לטעמי...סטנד טוב בהמשך והרמקולים יותר TON IN, אתה מקבל קפיצה גדולה בתלת...
  3. zs

    הבסיס של המערכת. Carbide Base אביזרי שיכוך במבחן

    סוף סוף משהו מרנין לקרוא. אני מאמין לאוזן של נמר תמיד. אולי אני לא הייתי זורם עם השינוי,אבל בטוח אפשר לסמוך על הסוקר. ושוב באודיו יקר כמו באודיו יקר. בהצלחה עם המוצר,פרנסה טובה.
  4. zs

    איזו חוליה בשרשרת אודיו משפיעה ביותר על איכות תוצאת הביצועים.

    לוקובסקי.....אתה פתחתה דיון ע"מ להגיד לנו," חברה הפרה זה המכשיר הכי חשוב במערכת" !? מה כל כך חשוב לך הדעות של האחרים...סתם להגיד להם " אתם לא מבינים" תקשיב קצת לעוז קול,אודיופריק..תקשיב לפעמים זה מועיל.איך פתח פעם פיני ז"ל במאמר שרשם " בן 60 ועדיין תלמיד".
  5. zs

    איזו חוליה בשרשרת אודיו משפיעה ביותר על איכות תוצאת הביצועים.

    הגזמתה....בשלב כזה מוקדם רציתה לסיים את הדיון?
  6. zs

    משפחת dtown מרכינה ראש לזכרה של גילי אדר

    נורא...פשוט לא נתפס. יהי זכרה ברוך.
  7. zs

    Denon DCD-A110 Limited 110th Anniversary Edition במבחן

    נכון 17.5kשח...אבל בסוף היום איכות הצליל זה מה שמשנה לאודיופיל..כותרים אין בעיה להשיג ולרובם יש מעל ומעבר.אם לא הייתי רוכש את הקרל שלי ביד 2,הייתי שוקל בשיא הרצינות את הדנון. תודה על הסקירה,מקווה שרכשתה אותו..
  8. zs

    כישוף מוזיקלי

    שלום לכולם... ביקרתי את רן ,המערכת וההנסי XO שלו.הבחור השקיע...סחטיין. אומרים שזיכרון מוזיקאלי הוא קצרצר ביותר.אני החלטתי שאני הולך עם זה ולא מטריד את עצמי לנסות לזכור איך ההוא היה נשמע. אבל היו דברים,קטעים ספציפים שהשאירו לי זיכרון ,כי אני ביקשתי אז לשמוע אותם. ובכן,הגעתי למערכת שבבום שפכה עלי...
  9. zs

    Jeff Beck RIP

    לא זוכר אם זה הסרט על מיילס דיויס או על צ'אט בייקר. אבל כשהאמרגן היהודי של צ'אט סידר לו עליה לבמה לנגן קטע או שניים ,במועדון של מיילס,כולם צחקו על הנגן ה" לבן" שהולך לנגן כאן.הזלזול היה כל כך גדול ,כשהוא עלה לבמה אף אחד לא הרים את הראש לראות מי מנגן.אחרי 20 שניות של ניגון,מיילס קם וניגש לאמרגן...
  10. zs

    המערכת היקרה ביותר בישראל שאני מכיר...

    בסדר,אבל הטון של התגובה הקודמת ממש לא מכוונת לתגובה הזו.תשווה,בטוח תבחין. בהזדמנות זו ,ברכות לבעל המערכת המיוחדת הזו. אהה...אהבתי לראות עוד מיושן כמוני עם סידי..
  11. zs

    אספרסו מוזיקה ושרת

    ולא הייתי ממליץ להם אספרסו של גיא,מעלה את הלחץ דם. אפשר לקבל את שלהם?:p
  12. zs

    מזל טוב נמר!

    מזל טוב יא אח...עד 120 שנים,בריאות,חזקות,שמחות ומאושרות. תמשיך להיות מי שאתה ,לםחות עוד 79 שנים....

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור