תגובה אחרונה ע"י yacovzc


  1. Y

    Bluesound Node 2i

    Audiolab 6000n באותו מחיר , מכשיר טוב , קיבל בקורות טובות מאד ב Hi fi mgazin ואחרי התנסות של למעלה מחודש , נשמע לטעמי מצויין .
  2. Y

    להשתמש בdac של הסטרימר או של המגבר?

    קניתי לפני כחודש את הסטרימר של Audiolab 6000n ומאד מרוצה . היתי עם dac של hegel hd2 עם usb ומחשב נייד והסטרימר הרבה הרבה יותר טוב .

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור