זה לא אנזים, אנזים בשלב זה באמת מיותר. זה חומר "סבוני" ששותף תקליט.
ניסיתי תוסף של Degritter, התוצאה פחות טובה בהשוואה לניקוי במים מזוקקים בלבד (סאונד לא צלול). ניסיתי גם L'Art Du son , חברה זו ממליצה אותו גם לשימוש במכונות אולטרה סוניות - התוצאה הייתה ניטרלית (לא פחות ולא יותר טובה). בפורום...