תגובה אחרונה ע"י SPETER1


  1. S

    בקשת המלצה

    מבקש המלצה: קניתי טלוויזיה SONY BRAVIA A9G הסאונד הוא טוב, אך תמיד אפשר לשפר. לא מעניין בקולנוע ביתי, מסתקל לאופרות ומוסיקה קלסית. 1. חושב לקנות רסיבר DENON ו2 רמקולים מדפיים MONITOR AUDIO SILVER (עם קרוסובר) ולהשתמש בטלוויזיה כרמקול סנטר. מה תעתכם? 2. יש לי גם רדיו Bose Wave ישן אך טוב...

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור