בגלל העניין הזה שיש הדפסות חוזרות לאותו דבר וכל אחד טוען לעליונות
התחלתי לרכוש רק אחר ששואל שני מנועי AI את השאלה הכי פשוטה ומהי ההדפסה הכי טובה מבחינת סאונד של תקליט מסויים
התשובה לרוב כוללת מחיר והשוואה . לא שה CHAT הוא הכי חכם וצודק , אבל הוא יכול לסכם כל מיני דיונים בפורומים ופרסומים מבלי...
כספי ואני — ב Wednesday, 23 October 2019
יצא לי לשבת ממש בצמוד לכספי בהופעה של ספאנו בולאני במרכז עינב. למי שמכיר אולם מספיק קטן ואינטימי על גג המרכז מסחרי של גן העיר .
הופעה שארגן ניצן קרמר , רעיונית אומנותית ומעשית- יצא בהדסטארט שניתמך על ידי קבוצת מאזינים קטנה שהצליחה להרים כלכלית מופע...
כאמור תשובה חשובה ומאוד מעמיקה מתמחה מלקדת מרחוב סטרומה.
מגבר כשלעצמו אין שום קשר . השאלה למה מקשרים אותו . מהי העכה של הרמקול וגם הנצילות. אם מחברים לרמקול עם עכבה קבועה נגיד 16 אוהם ונצילות גבוהה
אפשר לשמוע רוב סוגי מוזיקה . זה סוד שהבינו כבר לפני 100 שנים .
מצד שני רמקול עם עכבה לא יציבה...
הדרך הכי פשוטה זה לבדוק בעצמיך או לבדוק אצל אנשים שאתה סומך עליהם ואין להם אינטרס. סתם להגיב ולבלבל בשכל בלי להבין אפילו- בזבוז זמן ועליבות.
ואכן בדקתי אצל מישהו שהזמין על פי ההוראות וגם יש לאותו אדם הרבה מאוד ניסיון ושמיעה של מגברים שפופרות ולא בגלל שהוא טוען שיש לו ניסיון.
כולנו מכירים את כל היצרנים שהמאפיין את כולם שהם מוציאים ציוד למכירה כותבים שהוא הכי טוב שהם יודעים לעשות והפלא ופלא אחר 2-4 שנים מוציאים מכשירי חדש עם שם קצת שונה וטוענים שזה הכי טוב מאחר ו "למדו" והפעם הם השתפרו. כמובן מי שרכש את הדגם הקודם אכל אותה ולא יקבל שום פיצוי מהיצרן שמכר להם רעיון...
לפני הרבה שנים היה כאן מפגש מבחן עיוור (שגם פורסם באתר) בין DAC בעלות 25K$ נדמה לי EMM מול DAC של עם עלות עשירית ממנו
והיו הרבה אנשים שהצביעו ל DAC הזול כזה שהעדיפו. ואני שאלתי את עצמי מה קרה כאן? האם אילו (הרוב) שהעדיפו את הDAC הזול -היה להם אוזניים מקולקלות? הם לא מספיק "מבינים"?