אני יודע שטחנו את הנושא, אבל עקב פשפוש במחסנים ומציאת אוסף תקליטים אני מחפש להתחדש בפטיפון ראוי,
תקציב של 2000 +- (עדיף פחות כמובן), יחובר בתור התחלה לרסיבר קולנוע ביתי עם סט של 5.1, ובעתיד יחובר למגבר יעודי עם רמקולים 150 וואט של סנסוי משנות השמונים,
לא משנה אם חדש או יד שניה.
קראתי קצת...