את הרמקולים אני מאד אוהב. זו חברה איטלקית קטנה שמייצרת בכמויות קטנות. דווקא יש כמה ביקורת מעולות ברשת. נדמה לי שקיבל רמקול השנה ב 2019 ב the ear.
בכל מקרה. זה רמקול שבנוי מעץ טבעי וכשחיפשתי הרגשתי שיש הבדל. צליל יותר אמיתי ועמוק. למשל בכינורות או פסנתר. מעבר לכך. מיד והיי נהדרים. במה רחבה...
היי,
רוצה להמליץ על מגבר SYMPHONIC LINE. זו חברה שאין לה הרבה פרסום ברשת. הגעתי אליה דרך היבואן בארץ. מאסטרו אודיו. אם הייתי יודע עליה הייתי חוסך לעצמי רכישה של שני מגברים בדרך. כך שאולי זה יעזור לאחרים.
הדגם: RG9 MK5 Ref.
המגבר הזה עולה על כל מגבר אחר ששמעתי. נקודה. להלן:
1. עוצמה, דיוק...