בוקר טוב
אין לך התאמה בין המגבר לקדם, יתכן שהקדם תוכנן למגברי הספק שצריכים גיין גבוה מפני שדילגו בתיכנון על דרגת קדם הגברה
במגבר הספק. מכיר את התופעה במגברי CARY AUDIO. אני מניח שמדובר בקדם מגבר מנורות.
המנחתים האלה פוגעים בצליל וגם הבאפר הזה לא להיט. אין בתחום שלנו קיצורי דרך. אתה צריך התאמה...