תגובה אחרונה ע"י Rbix


  1. R

    LCD Sony X90L vs Bravia 7

    קראתי עכשיו שה- Bravia 7 ממשיכה גם לליינאפ של 2025, אז לא צפויות להיות הנחות עליה
  2. R

    LCD Sony X90L vs Bravia 7

    היי, תודה על המידע. מקווה רק שה X90L לא תיעלם
  3. R

    LCD Sony X90L vs Bravia 7

    שלום לכולם, אני עובר בקרוב לדירה חדשה, שבה רוחב הסלון הוא 4 מטרים מקיר לקיר. כרגע יש ברשותי טלוויזיית Samsung QLED בגודל 65 אינץ', ואני שוקל לשדרג לדגם של Sony בגודל 75 אינץ'. השימושים העיקריים שלי הם צפייה בשירותים כמו נטפליקס ודיסני פלוס, צפייה מדי פעם בשידורי ספורט, והרבה גיימינג – בעיקר על...

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור