תגובה אחרונה ע"י ilam


  1. I

    Matrix Audio Element M

    למכירה דאק-סטרימר איכותי עם סאונד מהמם, נקי ומוזיקלי מאד . מצבו - כמו חדש (עם שלט שלא היה בשימוש ועדיין באריזה ). כולל קבלות ואריזות מקוריות. 3,000 ש"ח (נקנה כחדש בזמנו ב- 9,900 ש"ח) אבל גמיש קצת במחיר. ניתן לבוא לשמוע. 052-8212135 https://www.headfonia.com/matrix-element-m-review (התמונה...
  2. I

    מעוניין לקנות 4 מנורות KT77 Gold Lion חדשות ותואמות.

    מעוניין לקנות 4 מנורות KT77 Gold Lion חדשות ותואמות או לקבל קישור לחברה ששולחת לישראל, לא מצאתי.
  3. I

    מאחורי הכינוי: היצרים הנסתרים והדינמיקה הפסיכולוגית של פורומים אנונימיים

    הכתבה הזו והדומה לה מאותו כותב, מראות שהאתר והפורום הזה התדרדרו קשות - עצוב.
  4. I

    מה הקשר בין קומפרסור ,מכונת כביסה ,נעלי ריצה ותחתיות למניעת ויברציות מתחת לדגלי אודיו

    שמתי משככים של sorbothane למגבר המנורות שלי. המחיר זעום והשיפור בסאונד נפלא. כל הכבוד לד״ר שניצל.
  5. I

    המלצות ל-DAC מתאים? (עריכה: התחדשתי)

    גם דאקים לא יקרים במיוחד למשל שלSMSL , מציעים אופציה לפילטר מסוג apodizing. זה חלק מהפונקציות של הchip set - לדוגמא של ESS ES9028Pro.
  6. I

    התלבטות לגבי סטרימר דאק אשמח להכוונה

    כנראה שזה תלוי בסטרימר או בשאר המערכת. אני שומע הבדל, למרות שהבדל קטן.
  7. I

    התלבטות לגבי סטרימר דאק אשמח להכוונה

    עדיף Jplay על Roon - פחות פיט׳צרים אבל איכות סאונד טובה יותר. לא צריך גם מחשב יחודי. רק צריך סטרימר תומך ב- UPnP / DLNA. גם זול יותר.
  8. I

    סטרימינג לעומת CD

    כי אתה לא מבין לא ברכבים ולא באודיו. נקודה.
  9. I

    סטרימינג לעומת CD

    לא חרטא בכלל. בוודאי שניתן לשפר ביצועים וחווית נהיגה בשיפורים שקונה הפורשה עשה ברכבו. מה הקשר לאודיו?
  10. I

    סטרימינג לעומת CD

    עם התיאוריה אני מסכים. באופן מעשי המצב אצלי הפוך. לא שיש הבדל משמעותי, אבל זה נשמע טיפה יותר דינאמי ונקי בWIFI.
  11. I

    סטרימינג לעומת CD

    נכון. אם כי זה לא בהכרח סימן טוב.. יכול להיות שהראוטר והכבל שלי מכניסים רעש. בכל אופן, אצלי זה יותר טוב בלי הכבל.
  12. I

    סטרימינג לעומת CD

    אני לא יודע מאיפה הוצאת את הכתוב למעלה, אבל הרעשים של RFI/EMI, שאמנם יכולים להכנס לסטרימר לא קשורים לנתונים שמועברים בWIFI (אלו מועברים בשלמות של 100% פר הגדרה, בוודאי במהירויות תקשורת מודרניות של WIFI). הרעשים שאתה מדבר עליהם הם רעשים נוספים שנכנסים למערכת (לסטרימר או דאק) אם אין סיכוך טוב...
  13. I

    סטרימינג לעומת CD

    יש לך הסבר למה חיבור קוי יותר טוב חוץ מלקבוע עובדות לא מבוססות שהמכשיר שהוא מייצר לא מספיק שקוף? לדעתי להיפך הוא הנכון (כלומר רשת אלחוטית תהיה טובה יותר) שכן בהנחה שהמידע הדיגיטלי לא תלוי באיך הוא מגיע לסטרימר, הגורם שיכול לפגוע באיכות הסאונד הם רעשים חשמליים שיושבים על האדמה ומגיעים מהראוטר...

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור