תגובה אחרונה ע"י gtr


  1. gtr

    התחדשתי LUXMAN D-100 Centennial

    תתחדש חבר
  2. gtr

    יום חופש

    צברתי כמות עצומה של ימי חופש,262 ימים. הרו”ח שלי פקד עלי להתחיל לממש. כששימעון מויאלדי אודיו,הזמין אותי לשמוע את הרמקולים החדשים שהגיעו מדגם grandhorn alpha , מחוברים להגברה שרכשתי ממנו Thivan labs 833x,קפצתי על המציאה. שעה נסיעה,קפה טוב,ותמרים. הרמקולים מרשימים מאוד למראה,גדולים ומיוחדים.השופר...
  3. gtr

    רמקולים מסע ארוך של סינרגיה וסאונד High -End

    תתחדש,מרשימים מאוד. הגוון שבחרת ממש יפה לטעמי.
  4. gtr

    רמקול דגל חדש לוילסון

    חברה מצוינת,למרות שמאוד שנוייה במחלוקת ברמה העיצובית. אני הגברתי פאפי 8 עם פרה ופאוור של קרונזילה, ולטעמי היה מעולה. יש לי חבר עם ווילסון אלכס,והגברת מונובלוקים של מקינטוש,תוצאה מרשימה ביותר,במיוחד שהחדר מטופל. הבעיה שלי עם החברה,זה קצב שינוי הדגמים. אתה רק יוצא עם דגם 2,בדרך אתה שומע שיצא 3...
  5. gtr

    שלום WADAX

    וואו ! נראה מיליון דולר. תתחדש חבר.
  6. gtr

    רמקולים Marten Parker duo במבחן

    תענוג לקרוא. והמוסיקה שבחרת מעניינת.
  7. gtr

    מעמדים לסאב,ציוד

    4 מעמדים של Auralex במצב חדש,עושים פלאים תחת סאב,ויש שאומרים גם תחת רמקולים/ציוד. נמכרים מחוסר שימוש. 200 שח ליחידה,מחיר סופי. איתן 0502307507 תודה
  8. gtr

    Phasemation EA1200 phono stage התחדשתי.

    את התכשיט החדש טרם שמעתי. לצערי גם לא את הקדם החדש. אבל ההיתי לפני מספר חודשים אצל מר זבדה, סאונד פגז ! מערכת מרגשת. אוזניים טובות יש לשלמה,יודע לשפר ולזקק בדיוק במקומות הנכונים. גם בחור טוב. תתחדש ותהנה חביבי.
  9. gtr

    חשמלאי

    ההיתי אצלך גיא,כשהם היו. היו מחוברים לספנדורים. אחת התוצאות המרשימות שיצא לי לשמוע. באותו זמן,היה לי asr הדגם הגדול שלהם. אחרי שראיתי את הגודל הלא נתפס של המרק לוינסון האלו,הבנתי,שהכול יחסי.
  10. gtr

    חשמלאי

    קייזר קאוורו קלאסיק.
  11. gtr

    חשמלאי

    תודה רבה ! עדיין בים בדרכם לארץ. כשיגיעו אשתף באהבה. סופ״ש נעים.

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור