קודם כל תודה על המענה!
צודק, רוצה לחבר למחשב.
ואכן אני חדש בתחום והמערכת די בסיסית ואין ספק שזה הובי שרק ילך ויגדל.
ראיתי שהרבה ממליצים על dragonfly שזה כמו סטיק נייד, יותר שווה?
תודה
שלום אנשים, חדש כאן.
ברשותי מערכת שקבלתי שכוללת DALI SPEKTOR 2 + ONKYO 9110
לא מעולם הזה בכלל ככה שאשמח לשמוע המצלמות, הבנתי שלהוסיף DAC רק יוסיף.
אשמח לשמוע מה יש לכם לומר
תודה רבה