תגובה אחרונה ע"י furmul


  1. furmul

    שיפור מערכת שיש ברשותי כרגע

    תודה ומעריך מאוד את הזמן שלך לעזור לי בנושא הזה. נראה לי שקצת עצבנתי אותך באמירה שלי אך תבין אני בור בעולם הזה ככה שמצטער.
  2. furmul

    שיפור מערכת שיש ברשותי כרגע

    קודם כל תודה על המענה! צודק, רוצה לחבר למחשב. ואכן אני חדש בתחום והמערכת די בסיסית ואין ספק שזה הובי שרק ילך ויגדל. ראיתי שהרבה ממליצים על dragonfly שזה כמו סטיק נייד, יותר שווה? תודה
  3. furmul

    שיפור מערכת שיש ברשותי כרגע

    שלום אנשים, חדש כאן. ברשותי מערכת שקבלתי שכוללת DALI SPEKTOR 2 + ONKYO 9110 לא מעולם הזה בכלל ככה שאשמח לשמוע המצלמות, הבנתי שלהוסיף DAC רק יוסיף. אשמח לשמוע מה יש לכם לומר תודה רבה

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור