תגובה אחרונה ע"י Danielc


  1. D

    צפצוף/רעש סירנה בחיבור רמקולים לרסיבר

    כלומר הרמקולים מיושנים ולא באמת יתאימו לרוב המגברים שקיימים היום? יש לי דרך לעשות בהם שימוש בכלל? אתה מציע להשאיר את הרסיבר ולקנות רמקולים אחרים?
  2. D

    צפצוף/רעש סירנה בחיבור רמקולים לרסיבר

    מעלה תמונה טובה יותר של הרמקול ואם זה עוזר איכשהו גם של הכבל.. תודה על הניסיונות
  3. D

    צפצוף/רעש סירנה בחיבור רמקולים לרסיבר

    לא יודע מה זה רמקולים מוגברים. קיבלתי את הרמקולים ממישהי שקיבלה אותם ונאמר לה שעבדו מצויין. יכול להיות שהבעיה היא בכבלים בין הרמקולים למגבר?
  4. D

    צפצוף/רעש סירנה בחיבור רמקולים לרסיבר

    לא הצלחתי למצוא את העכבה אבל צילמתי כאן טוב ככל שניתן את המאחורה של הרסיבר, אולי פספסתי וזה קיים:
  5. D

    צפצוף/רעש סירנה בחיבור רמקולים לרסיבר

    תודה לכולם על העזרה, מצרף את התמונות של הרסיבר מאחורה והרמקולים.
  6. D

    צפצוף/רעש סירנה בחיבור רמקולים לרסיבר

    היי, תודה. שולח אל הדבר הכי קרוב שמצאתי לרמקולים (קיבלתי חלק מהרמקולים ביד שלישית בערך): https://www.samsung.com/ie/audio-video/dvd-home-entertainement-system-f455/ וזה הדגם של הרסיבר: https://www.cnet.com/products/yamaha-rx-v596/ אציין כי את הכבלים שמחברים ביניהם קניתי אתמול ואולי הם קשורים...
  7. D

    צפצוף/רעש סירנה בחיבור רמקולים לרסיבר

    אהלן, יש לי רמקולים של סמסונג ורסיבר של ימאהה, החיבור ביניהם ברגע שיש מגע של הכבלים עם הרסיבר מתחיל סאונד של צפצוף כמו של משאית נוסעת לאחור כזה, והסאונד מתגבר ונחלש כשאני מגביר ומנמיך את הסאונד. כמו כן אני לא מצליח להזרים סאונד בלי או עם קשר, כלומר לא מצליח לשמוע כל סוג של סאונד אחר דרך...

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור