מה זה מפרגן ? עוד קצת פרגון ונשתגע.
אין שום קשר בין התחום הזה לצרכן רגיל וזה לאוו דווקא מתבטא בכסף.
למה שיגמר אגב ?
היום קונים דיגיטל - מחר קונים דפיוזר או מלכודת באס . כל עוד זה נעשה בכיף - למה שיגמר ?
ממש לא מכובד מה שרשמת ... היה נכון להסתיר את צרות העין (לפחות לנסות ).
על סמך אתה מבסס את הטענה הזו ?
זה לא דעה של גיא או שלי או שלך - זה מוכח ומדיד לגמרי.
הקיר הופך לממברנה שזזה כמו קפיץ -פשוט מלכודות באס ענקית -זו השיטה הטובה ביותר מבחינת טיפול בזמני הדהוד הידועה לאנושות.
כמובן שלא כל דחיסות מתיאמה ולא כל סוג בניה מתאים אבל העיקרון של גבס וחומר ספיגה כמלכודת באס...
לא .
זה תלוי בהאם הטרק מצית את המודים מספיק או לא והאם זה שמיע ביחס לשאר הדברים האחרים .
הסיכוי שאין לך זמני הדהוד מאוד גבוהים בחלל הזה שואף לאפס .יכול להיות גם מעל שניה .
תבדוק את זה
היי,
נו מצוין.
למה זה משנה ? זה לא פיסכולגי אגב - לא מדובר בקולות בראש או שכנוע עצמי.אתה לא שולט בזה .
למוח יש דרכים משלו.
אז האמת שיש מקומות שהרחקה תעזור ויש שלא - זה תלוי בהרבה דברים .אין שום עדיפות אוטמטית להרחקה.
למעשה את הבאס הכי צפוי יוצר באפל וול -זו הטמעה של הרמקולים בקיר קשיח - ואז אין...
אתה חייב למדוד מה קורה שם .
המבנה נראה דיי עירום .
לכולנו יש בעיות באס ואתה לא לבד .
אף אחד לא מבטיח לך שתקח רמקול מדפי והדברים יסתדרו . יותר מדי משתנים פה וזה הימור מיותר לגמרי .
בפועל ככל שתצמיד את הרמקול לקיר אתה תעלה את התדר שבו תהיה בעיה ויהיה קל יותר לטפל בו .
אתה כמובן תאלץ לחסום פורטים...
לא חייב - יש הרבה מגברים מאוד יציבים במחירים נורמלים .
אבל אני מניח שמי שיקנה כזה רמקול - לא יקנה אותם וכן יהיה לו תקציב למגבר כבד במחיר .
לגבי הניקיון - אם אני אוהב רמקול - ננקה אותו כל יום :-)
זו לא הדרך לעשות .
אתה צריך ממוצע מדידות עם וקטור .
אתה צריך להבין מה לתקן ומה לא .
ובוא הפילטרים של רון זה לא בדיוק זה - זה כלי עבודה מאוד מאוד מאוד לא.
מלכודת ממברנה לא עובדת כמו מלכודת נקבובית .
היא לא צריכה עומק כל כך גודל ועובדת במקומות בהם יש "לחץ" באס בחדר.
גבס וצמר בהחלט זה הכיוון הקל יותר והוא עובד - אבל צריך לדאוג שיהיה איטום טוב וגמישות מסוימת בבניה.( שהקיר יתנהג כמו עור תוף מווברץ)
וגן בסבירות גבוהה שגם אם בנית אותו נכון או יותר...
אני לא מכיר את החדר המדובר.
אם החדר לא בנוי עדיף לך ליישם דברים עוד בבניה .
אל תבנה על להגיע לסוף ולהתחיל לאלתר
הצורך לא קשור ליכולת של הרמקולים שלך לספק באס נמוך יותר או כמה הם גדולים - הבעיה הגדולה ותוספת הסאבים היא אף פעם לא חוסר הבאס אלא מה שהחדר עושה לבאס .אצלי למשל באולם תצודגה היה דיפ של...