הוא היה בשני המצבים כולל תיקון.
בהקשר הזה כוונתי הייתה במילה "פיוריזם" - להשאיר פרה אנלוגי טהור וכביכול נחשב יותר בשרשרת .
ניסוח פחות מוצלח אבל הבנת את כוונתי,כעת.
בכל מקרה - בעל הבית לא חושב כך (כרגע)
אני התכוונתי ששמעתי את הנאד מחובר ישירות למגבר כוח היה עדיף בהרבה מאשר נאד כולל תיקון דרך אקיופייז פרה ולמגבר.
אני חושב שאתה ואפילו דוד(מתל מונד ) הסכמתם איתי .
לדעתי, פשוט מדובר בפרפורי גסיסה אחרונים של הפיוריזם הדמיוני עד ששי יסכים איתי.
בוא נסביר שלא ישאר רק ביני לבינך :) .
אני אומר דבר כזה - למעשה זה לא אני - זה פשוט בכללי נכון מדעית.
1.החדר עושה שמות בסיגנל בסטיות ששום מכשיר אלקטרוני לא יכול לעשות. היחיד שעושה גם צרות ברמה שקרובה אך עדיין רחוקה מאוד זה רמקול.
2.החדר תמיד פוגע במישור הזמן ( תדרים שונים שלא מגיעים באותו זמן...
זה מורכב וגם אי אפשר להגיד הכל :)
1.אתה צריך להבין מה הרעש הקבוע בחדר בתדרים הנמוכים - מזגנים/מנועים בבניין.
2.אתה יכול להשתמש ב WATERFALL - לזיהוי רזוננס בלבד, בהנחה שמדדת בכמה מקומות בחדר . הדרך המקובת היא עם רמקול אומני יעודי.
3.מה אני מדבר הוא על RT60 או T60 -ויש מעט מאוד דרכים נכונות...
היי רונן ,
כשהבאס משתולל - יש נטיה לפרש זאת כרגוע .
כי הוא תמיד מלווה את שאר התדרים ( משתולל ).
זה גורם לגבוהים פחות להישמע ואז אפשר לחשוב לרגע שזה פחות מלטף או חד .
בזמן שפשוט הורדת 20 וילונות מהסאונד .
אני נתקל בזה המון .
אולפנים עם גרפים יפים ב Spl .
אבל זה רק חמישים אחוז מהסיפור במקרה הטוב .
מה עם זמן הדהוד ?
המון פעמים במיוחד באולפנים מייבשים את הסאונד .
ספוגים פשוטים עולים גרושים ביחס לאקוסטיקה טובה ומאוזנת .
ואז אתה מקבל חדר ממש ממש מת בגבוהים ובמיד והדהוד בבאס .
גם במידה וקרה הנס ויש...
להגיע למושלם יקח זמן - וגם המושלם של שי הוא לא המושלם של רן או דוד או אלדר .
כבר נכנסו לטעם.
באופן אישי - וללא פילטרים. אין שום מקום להשוואה בין בלי ועם הדירק. אני לא רוצה לכתוב את המילים שאמרתי . לא נעים.כמובן לטובת הדירק.
אני מבטיח לכם שאם תביאו אנשים שיודעים מהו סאונד טבעי - נניח מתחום...
יותר מדי משתנים- קשה להגידבלי מדידות אבל זה ככל הנראה גל עומד .
יש פה חבר בשם @issi
הוא מציע לעזור במדידת החדר ואיתור בעיות - מציע לפנות אליו .
המון בהצלחה
קשוח .
נראה שזה גל עומד.
איזה רמקולים יש לך ?
מה גודל החדר ?
סגור או פתוח ?
איפה מקום הישיבה ביחס לרמקולים ומה מרחק החלק הקידמי של הרמקולים. הקיר הקידמי ?
היי,
גל עומד(בין רצפה לתקרה) או SBIR .
לפעמים יש הבדל של 10-12 די בי ואף בדיוק באותו מקום ישיבה בין ישיבה לעמידה.
האם לכל אורך החדר יש לך אתה זה ?
זאת אומרת - עמוד מטר מהרמקול - שב וקום - זה קיים?