תגובה אחרונה ע"י D4niel


  1. D4niel

    איזה שעון הכי טוב לספורט?

    מיכאל, אני בטוח שגרמין היא חברה טובה מאוד. אבל, לכתוב "ליגה אחרת" זה כמו "עדיף להיות בריא ועשיר". במה זה טוב יותר? מה נותן הסנסור בנעליים?
  2. D4niel

    איזה שעון הכי טוב לספורט?

    משתמש בשעון Fitbit. אינו יקר במיוחד, אולי משום שאינו מצויד ב GPS. הממשק על מסך הסמארטפון מספק מידע על הפרמטרים המקובלים, כולל שינה. האתר של החברה נותן הרבה מיידע על פעילות גופנית באופן כללי. המבנה של השעון אינו רחב אלא צר, וניתן להחליף רצועות. כך שזה נוח מאוד מבחינת הפעילות וההזעה.
  3. D4niel

    טלפון תמיכה במכשיר שמיעה Hearing aid

    מספר שנים לאחר Apple, יצאה חברת אנדרואיד במערכת ההפעלה האחרונה Pie , עם תמיכה במערכות שמיעה לכבדי שמיעה. הטלפון החכם מהווה נידבך חשוב, בשל הממשק, המאפשר שליטה על אפשרויות בחירת/חסימת תדרים במרחבים אקוסטיים שונים, וגם בשל האפשרות להעברת הסאונד ב Streaming מהטלביזיה בעזרת טכנולוגיית Bluetooth. שתי...
  4. D4niel

    הקלטת שיחות

    משתמש במכשיר אנדרואיד סוני Xperia Z . להקלטת שיחות האפליקציות שעובדות טוב עבורי: ACR Pro (בתשלום. יש אפשרות לבדוק את זו החינמית לפני הרכישה). ולהקלטה רגילה Voice recorder.
  5. D4niel

    DUAL SIM במכשיר אחד

    תודה על המיידע.נכתב על ידי אנשים טובים, שאינם רק בעלי ידע אלא ניחנים גם ביכולת פדגוגית. כיף לקרוא ! האם יודעים לגבי יש האפשרות לקבל מרשת הסלולר שני כרטיסי סים על אותו מספר? למטרת שימוש בסים משני כטלפון עבודה, במקביל לטלפון נוסף. כלומר, האחד לעצמי והשני למזכירה? תודה

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור