עמיר, לא צריך ישר להתעקש לחפש איפה בן אדם טועה.
בתוך המלל יש הוכחה של מה שאמרתי - עם כל אוויזרים זה 200$
ואפילו קצת יותר.
יכולת לחסוך לעצמך...
יכולת לשאול למה אני אומר את זה.
נתחיל מזה שכל הוצאה רצינית על סרטים זה 2 סרטים.
עכשיו אני מניח זה ייסתדר לך.
ואחרי שאמרתי שלא הייתי מוציא סכומים כאלו - כן הוצאת 600$-800$ על אלבומים בטייפ.
לא מעט.
אבל פה המחיר מתנפח לא בגלל שמישהו מנסה לעשות קופה - הסליל עצמו עולה הרבה (200$ עם כל האביזרים), עושים שכפול אחד אחד מה שלוקח מלא עבודה ידנית.
זה לא קמו להוציא פעם ב-30 שניות תקליט מהמכבש...
מביקורות הסאונד שלהם מצויין. עושים שם משהו מיוחד שבאמת מייקר את המוצר ולא סתם חולבים את האספנים.
אולי לא לגמרי חולבים - רק קצת חחח
אני אישית לא הייתי משלם סכומים כאלו.
אפילו לא לאלבום שהוא בטופ 3 אצלי.
כי ב-350$ ואפילו 450$ שנכנסים אני יכול לקנות מלא אלבומים שאוכל לשמוע וליהנות.
ולאבום "רגיל"...
זה לגיטימי ובסדר - כל אחד מה שעושה לו את זה.
בתקליטים כמעט תמיד אם יש הדפסה מיוחדת שעולה נגיד פי 2 - שומעים את ההבדל ואת האיכות המשופרת.
סתם דוגמה - מניסיוני האישי לאחרונה תקליט הזה של 65$ לעומת אותו אלבום הדפסה חדישה של CRAFT שעלתה 30$...
אני מדבר על הדפסות חדשות.
ולא על הדברים שמתיימרים להיות איכותיים במחירים של 40$-60$ - שזה לדעתי סבאבה לגמרי.
ואפילו לא על MOFI ו-UHQR של 150$ - שזה לא זול ולא טריוויאלי לעיכול - אבל בהחלט נשמע פנטסטי (לרוב).
נקלתי ב DEEP PURPLE ב-605 אירו o_O...
מגניב - תודה על השיתוף !
אני ניסיתי את Stack Audio מתחת למכשירים למיניהם אצלי - הם בהחלט עדכו את הבס וכו' - אבל אצלי הבס יצא "מיובש" מדיי.
מי שאצלו הבס פחות בשליטה במערכת/חדר - זה יעבוד מצויין.