היי.
עוקב כבר זמן מה, לא רשמתי כלום כי היה פה קצת סוער... אני מבין שאנחנו בדרך חדשה וזה משמח.
לשמוע מוזיקה זה חלק חשוב ביום שלי, כל מה שעם תופים וגיטרה - הולך.
ולכן באופן טבעי מחפש דרכים לעשות את זה בהנאה המירבית.
מה שאני אוהב בציוד, בעיקר במגברים, זה את הסיפור שמאחוריהם, כנראה זו הסיבה...