לא הגבתי מכמה סיבות:
א' אין לי כוח לויכוחים מיותרים ולזה שאומרים לי שהדעה שלי לא לגיטימית ושמקווים שיעיפו אותי מכאן על כלום ושומדבר
לא הבנתי את הגישה וההתנהגות הזאת בכלל
ב' אם מדובר כאן בדיקטטורה ואין זכות להביע דעה שונה משל הרוב אז אין לי ממש מוטיבציה או חשק להשאיר או להגיב כאן, זה הכל.
אז שוב...
אני אומר שהדעה שלי לגיטימית בדיוק כמו של אדם שאוהב ויניל ומנורות
עצם זה שאני חושב אחרת לא הופך אותי למצורע ועצם זה שאני מביע את דעתי לא הופך את הדעה שלי לניסיון שכנוע של אחרים
ואם אני אעוף ממקום כלשהו בעולם הזה על עצם זה שאני חושב אחרת, ההפסד שלי ממש לא גדול.
מה שלא הבנת זה שדמוקרטיה זה לא כביש חד סטרי
זאת אומרת שעמדה של אדם שאומר שויניל זה הסאונד הכי טוב בעולם זאת עמדה לגיטימית ואין בה הטפה או דקלום או וואטאבר
כנ"ל לגבי אדם שטוען שדיגיטל הוא הדבר הכי קרוב לדבר האמיתי
משעשע אותי שעמדה אחת היא לגיטימית ולא דקלום או וואטאבר
ואחרת היא אוטומטית הטפה...
הנקודה שלי שכל אחד מדקלם את תפיסת עולמו כי זה אך טבעי, אבל הזרקור הוא רק על דקלום שסותר את התפיסה הרווחת ואז זה מרגיש כמו אצבע בעין( בלי סיבה)
אם מותר לדקלם שמנורות וויניל זה הסאונד זה הכי טוב בעולם, אז גם מותר לדקלם את ההפך
יש מקום להכל.
לא הבנתי למה עמדה אחת היא לא לגיטימית ואחרת היא כן.
לא האמת שלא
כל התחום הזה של האודיופיליה נתון לויכוח וזה חלק מכל הכיף שבתחביב
אבל אם אנשים רוצים להישאר נעולים וחלילה לא לשמוע דעה שונה משלהם אז שיהיה
תפיסת העולם שלי לא מתערערת כשאומרים לי שמדידות לא רלוונטיות בכלל והייתי מצפה שגם ההפך יקרה
אבל וואטאבר
אני *אוהב* סאונד שהוא מדיד ושכתוצאה מכך הוא גם שקוף ונטול עיוותים
זה מה שאני אוהב ובגלל זה את זה אני אומר.
רומנטיזציה בסאונד לא מדברת אליי
זה נחמד כגימיק אבל רוצה לשמוע את המוזיקה כמו שהוקלטה במקור, שזו המטרה של כל אודיופיל( או לפחות אמורה להיות)
לא הבנתי, כל פעם שמישהו מעלה את הטענה שסאונד הוא דבר מדיד אז הוא אוטומטית נודניק מנסה להטיף מוסר וכאילו מרגיש עצמו נביא זעם שמטיף נגד האודיופילים שהם אולד סקול.
כמה פעמים הנודניקים על חזרו על המנטרה שויניל ו"סאונד אנלוגי" יותר טובים מדיגיטל ואף אחד לא האשים באותם הדברים?
פי מיליון בערך...
אוסף של קלישאות?
הפוסל במומו פוסל
בינתיים רק האודיופילים שתקועים באוסף של קלישאות של לפני עשרות שנים חושבים שויניל זה הפורמט האולטימטיבי, ומנורות זה הסאונד האולטימטיבי מבלי להתחשב בזה שהמדע היום מציע מדידות ומדדים שקובעים בצורה חד משמעית מה הוא סאונד נכון, שקוף ונטול עיוותים.
אנחנו חוקרים את...
אנשים אוהבים לעשות רומנטיזציה לדברים כולל בסאונד.
זה לא משנה אם המקור של ההקלטה אנלוגי או דיגיטלי
אם הוא אנלוגי זה מה שזה, אם הוא מוזרם אז אוקיי אין איבוד איכות ושומעים את ההקלטה כמו שהיא.
אם ה playback עצמו הוא מווניל אז הבעייתיות מתחילה
זה יכול להיות נעים אורגני מוזיקלי ושאר תיאורים אבל...
זה שאני חדש בפורום לא אומר שאני חדש בתחום או שההבנה שלי פחותה משל מישהו כאן, יש חיים מחוץ לפורום הזה.
כל מה שציינת מדיד וניתן לדעת מה יותר קרוב להקלטה המקורית ולמה יש הכי פחות עיוותים
הכל מדיד
אנחנו מודדים קרינה מהמפץ הגדול שמסתובבת בחלל אנחנו מודדים את מזג האוויר על מאדים אז לא ניתן למדוד...
בשבילי המטרה שונה
אני לא מחפש שיהיה לי נעים
אלא לשמוע את המוזיקה כמו שהיא הוקלטה במקור.
זה כמו אינסטגרם, כן הפילטרים הם אולי דבר נעים לעין לזמן מסוים אבל אחרי זה אתה רוצה את התמונה נטו אז בטח שזה תקף כזה מגיע לסאונד.
אני רוצה שהקלטות גרועות ישמעו גרוע וטובות ישמעו מדהימות וכו.
אם לא מחפשים...