משה לוי


תודה על ההזדמנות לשחזר את התקופה.
כנער בשנות השישים התעסקתי באלקטרוניקה כחובב (קיטים וכו)
לאחר השחרור מצה"ל בשנת 1973 (חיל האויר, תחזוקה, אלקטרוניקה), חצי שנת מילואים במלחמת יום הכיפורים וקורס טכנאי אלקטרוניקה, התחלתי למכור רכיבי אלקטרוניקה אצל יצחק כהן אז מרחוב אלנבי 83 בתל-אביב ושם הכרתי את כל יצרני הקיטים שהיו פעילים בזמנו, רכשתי קיטים של מגברים ובניתי אותם, קניתי רמקולים בחנות שהרכבתי בתיבות שהזמנתי אצל נגר, מפצלי תדרים שהרכבתי בעצמי לפי ספר של פיליפס, פטיפונים BSR וגררד, ראשים ותיבות בשבילם וכך מכרתי מידי פעם מערכת של מגבר, פטיפון, ורמקולים.
החל מסוף 1974 פתחתי את "אל. אמ. סטריאו" ברחוב שלום עליכם פינת בוגרשוב (הייתי בן 22) ובמשך חמש שנים מכרתי מערכות שמע המבוססות מגברי קיט, פטיפונים, מקלטי רדיו ורשמי קול מיובאים, ורמקולים מסוגים שונים.
בהמשך משנת 1979 הפצתי מספר שנים ציוד שמע של TONAR ובהמשך מספר שנים כסוכן של תדיראן הפצתי ציוד אודיו ווידאו של NEC, HITACHI, CEC, JBL, SABA, יחד עם טלויזיות גרונדיג ועוד.
בהמשך התחלתי לייבא עצמאית ציוד שמע להפצה ישירה בשוק והבאתי לארץ לראשונה את הרמקולים של פולק אודיו וסרוין ווגה מארה"ב, מורדנט שורט מאנגליה, אלקטרוניקה של דנון מיפן, פטיפונים טורנס משוויץ (לא לראשונה) ותקליטורים איכותיים של תברות הקלטה אמריקאיות שונות כמו שפילד לאב, רפרנס רקורדינגס ועוד.
במהלך 1988 הצטרפתי לחברת ניופאן שהיתה אז יבואנית האלקטרוניקה של קנווד לבית ולרכב (בבעלות שלמה קרמר וצבי גיור) ובמסגרתה הפצתי את הסטריאו לבית של קנווד ואת הרמקולים של פולק אודיו וסרווין ווגה, סוכנויות שאותן הבאתי איתי לחברה ובהמשך נוספו הרמקולים של B&W אותם הפצתי מטעם ניופאן.
בתחילת שנת 1994 יצאתי שנית לדרך עצמאית והתחלתי להביא מארה"ב לראשונה (הרשימה לא בסדר כרונולוגי) את הרמקולים של דפיניטיב טכנולוג'י, מגברי כח של ATI, ציוד שמע היי אנד של סאנפאייר, מקנדה את הרמקולים של פארדיים והגברה של קלאסה אודיו, מגברי מנורות של סוניק פרונטירז, ציוד הגברה טרנזיסטורי ומנורות של אנטם (מותג בן של סוניק פרונטירז), ושוב מארה"ב את הפרוססורים לקולנוע ביתי (הטובים בעולם דאז) ומגברי כח של EAD, ממירי שמע דיגיטליים של אודיו אלכמי, כבלים של טרה לאבס, ומטייואן אלקטרוניקה וסאב וופרים של AMC.
במסגרת חיפוש בלתי פוסק אחרי הצליל המושלם אותו חויתי כנער בן לאם זמרת אופרה ואב פסנתרן וחובב מוזיקה קלאסית הבאתי ועדיין מייבא את הרמקולים הפאנסטסטיים של מאגנפאן (רמקולים פלאנאריים) ולאחרונה קיבלתי את הסוכנות של הרמקולים האלקטרוסטאטיים הטובים ביותר בעולם מארה"ב - MARTIN LOGAN.
נכון לעכשיו הנני משווק את הרמקולים של פארדיים, מרטין לוגאן, ומגנפאן, הפרוססורים הטובים בעולם, רסיברים לקולנוע ביתי תלת ממד וציוד הגברה של אנטם, הכבלים של טרה לאבס, ושורה ארוכה של מתקני תליה וזרועות מפרקיות למסכים ומקרנים, כבלי שמע, רמקולים, ותמונה ,HDMI רמקולים שקועים וכו' תחת המותגים שרשמתי
בארץ BOMBAMOUNTS /L.M.AUDIO .

איכות השמע של המותגים העולמיים הללו היא ללא תחרות ויעידו הביקורות המדהימות ממומחים בעיתונות המקצועית ברחבי העולם, ועדויות ממשתמשים בארץ ובעולם.

מצאתי את הצליל המושלם שאפשר רק לייחל לו.

חלק מהמוצרים משווקים דרך חנויות וחלק ישירות ממני לצרכן וצריך ליצור קשר בשעות העבודה א-ה, 10.00-20.00 לנייד - 054-8039031 או למשרד 03-9678795 כדי לברר מה נימכר היכן.



בברכה

Moshe Levy
L. M. Agencies & Marketing
Tel' +972-54-8039031
Fax: + 972-3-9676955
moshelvy@012.net.il
שם
משה לוי

עוקבים

פרסים

  1. 2

    מישהו מעריך אותך

    Somebody out there reacted positively to one of your messages. Keep posting like that for more!
  2. 10

    ממש כיף לי כאן

    הגעת ל-100 הודעות בפורום, המשך כך!
  3. 5

    טוב לי כאן

    הגעת ל-30 הודעות באתר, המשך כך.
  4. 1

    הודעה ראשונה באתר!

    פרסמת הודעה ראשונה בפורום DTOWN.

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור