תגובה אחרונה ע"י אשר לביא


  1. א

    שיפור המערכת

    איתי הי אני רכשתי את המערכות מכל מיני מקומות רסיבר חדש מחנות של דנון רמקולים יד שנייה
  2. א

    שיפור המערכת

    שבת שלום יש לי רסיבר של דנון x1200 תומך אטמוס + מערכת רמקולים 5.1 של bosh אקוסטיקה 10 + טלויזיה סוני 65 חדשה . א) איך אני יכול לשפר את המערכת במיוחד לסרטים. ב) האם רמקול אטמוס של סוני שאקנה ואשים קיר ממול צמוד לתקרה. ישפיע? ג) מי יכול ויודע טוב לבדוק את כל החיבורים ולהגדיר את המערכת? כמובן בתשלום.

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור