תגובה אחרונה ע"י אפולו11


  1. א

    ממיר של HOLO Audio

    האם יש למישהו נסיון עם הממירים של החברה ? ספציפית מתעניין בדגם May KTE. אשמח לחוות דעת.
  2. א

    לא רלבנטי

    אתה מכיר מישהו שקנה Terminator שלהם ? המדידות חשובות אבל לא בהכרח מעידות על תוצאה סופית טובה. מה דעתך על ה DAVE של CHORD ?
  3. א

    לא רלבנטי

    היי יובל, תוכל לשלוח לינק לביקורות האלו ? מוזר כי דווקא ראיתי ושמעתי ביקורות טובות. יש לי כיום ממיר CHORD QUTEST שהוא בערך בסדר גודל המחיר של מה שהמלצת עליו ונחשב הטוב ביותר בקטגוריית המחיר הזו. אני מחפש להשתדרג.
  4. א

    לא רלבנטי

    מבית טוב..
  5. א

    מחפש שנאי מבדל 220V

    להפרדת המערכת מהרשת התאמה למקורות ולמגבר
  6. א

    FURMAN Power Conditioner - נמכר

    דגם AC210A עדיין באחריות, נקנה לפני חצי שנה מצב חדש 500 ש"ח

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור