מה דעתכם על Pearl Acoustics Sibelius?

  • פותח הנושא פותח הנושא Juiced
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Juiced

חבר משקיען
הודעות
1,326
מעורבות
500
נקודות
113
אהבתי את הפילוסופיה של היצרן

נשמע פצצה דרך הסרטון הזה
 

1. לא מאמין. הוא משמיע MP3.
2. ברור לך שזאת הקלטת אונניה אודיופילית, שתישמע מדהים בכל מערכת, כן? ווקאל, קונטרה באס וקצת פרקאשנס... השלב הבא: להראות תוכי בג'ונגל במסך 16K.
 
נערך לאחרונה ב:
אין ברירה אלא לשמוע. האיש גדל בקנט ליד בתי המלאכה של lowther ו kef , ואכן גם אני אוהב ומתחבר לפילוסופיה שלו. קשה לי להאמין שהמציא את הגלגל, אבל גם מעוניין לשמוע איך הכניס את האמת שלו לקופסאות ולדרייבר..
 

אין ברירה אלא לשמוע. האיש גדל בקנט ליד בתי המלאכה של lowther ו kef , ואכן גם אני אוהב ומתחבר לפילוסופיה שלו. קשה לי להאמין שהמציא את הגלגל, אבל גם מעוניין לשמוע איך הכניס את האמת שלו לקופסאות ולדרייבר..
צריך להודות בתנאים אלה שהם סבירים,
הרמקול עם תיבת תהודה קטנה לא נשמע טבעי אך לרגע מרשים, קיימת כאן איזו אנומליה פסיכואקוסטית.
 
היי,
לא זוכר את החברה הזאת במינכן?

הקטע היחידי שיכולתי להתרשם ממנו מאחורי הנייד והיוטיוב, הוא קטע "ציפורים" שהוא אודיופילי לחלוטין (כמה חדרים הדגימו איתו!), של דומיניק פילס-אמה ממונטריאול.
 

הרמקולים מאחור יותר מסקרנים........ נראים כמו open baffle
 
למה לא שמים קטע ממוזקה קלאסית,
מוכרת, למה מוזיקה סינטטית לאוזן,
 

מוסיקה קלאסית
ביצוע סימפוני מדוייק דורש מהמערכת משמעותית יותר "משאבים".
ועל כן הרכיבים יהיו בהתאמה איכותיים משמעותית יותר, מערכת שכזו תוכל לדעת לבצע קטעים פשוטים שישמעו היטב בכל מערכת כמו שאנחנו שומעים פה לדוגמא ועד קטעים מורכבים דינמיים כמו קונצרט של מולטי נגנים וקשת אדירה של כלים.

הסרטונים הנל נחמדים
ונחמד שמשתפים אנשים
אבל זה לא באמת מצביע שום דבר על היכולות של המערכת.

נחמד מאוד לסיכום.
 
סבליוס-לא סובל אותו:)
ראיתי את כל הסרטונים של פירל אקוסטיקס והוא אכן נשמע מרשים. בתור בעלים של פולריינג' לשעבר (קרוליינה אודיו) יש סוג של קסם
והוא אפילו נשמע יותר נציל מכל הרמקולים האחרים שהיו ברשותי. אבל כמובן ברגע שיש קטעים של עומס ושל קצוות-באס נמוך וטרבל גבוה
הוא קורס די מהר
ממה שהבנתי הסבליוס בנוי מעץ מלא עם דרייבר של מארק אודיו. יש הרבה תכניות ברשת לבניית תיבות לדרייברים האלה. בכ4000 פאונד הוא לא זול
 
נערך לאחרונה ב:
זה רמקולים לתחום מאוד מצומצם נניח בפופ רוק הם לא יחזיקו, גם יש הגבלת ווליום, תחום הענות קצר, מאוד מידים וז הקסם שלהם בעצם הוואקאליות מידריינג, חסר בגבוהים וחוסר בנמוכים, חייב מגבר מתאים, טובים בקצב איטי, בקיצור סרט/למי יש כוח.
 

מי שאוהב את הצליל שלהם בטווח התדרים המרכזי יכול לתת תוספת בקצוות. זה מצריך קצת עבודה, אבל מצד שני, זו מהות התחביב לא? לנסות להיות בעלים של מערכת ייחודית עם אופי שפוסעת החוצה מהשגרתי והמוכר והקליל.
הבנייה של המערכת משלבת טעם אישי וידע ויכולת להגדיר מה אתה רוצה לקבל ( אני במהלך השנים הבחנתי שההגדרה שלי לבאס טוב אינה חופפת הגדרה של אחרים למשל)
אני הייתי שמח לשמוע את הרמקולים האלה כדי לראות מה אפשר לקבל בקופסא צנועה ומתוכננת מדרייבר אחד.
לחדרים ממוצעים של עד 25 מ"ר לדעתי הרמקול יכול להפתיע מאוד , ומקריאת הנתונים היבשה לא גורמת לי לחשוב שהוא צריך הגברה מיוחדת בכח אלא רק באיכות.
 
מוגבל מאוד, אבל מאוד.
נשמע טוב רק בג'ז ודברים איטיים.
מהות התחביב זה לסבול כמה שפחות לא ללכת ראש בקיר.
תאמר לו, קח משהו סולידי, שישים דייויד בואי או דוראן דוראן ויגביר תראה מה יקרה.
הבחור עשה פרזנטציה יפה חדר יפה סטאפ ראוי כבלים מפוזרים בכוונה להרשים, שם רצועת שמע כזאת של וואו!!! אבל בחייאת ...
אולי למערכת צדדית מישנית שמנגנת רק גאז וואקאלי, אם המחיר היה ריאלי, ניחה, כמה עולה דרייבר כזה 500$ ?
 
נערך לאחרונה ב:
אולי למערכת צדדית מישנית שמנגנת רק גאז וואקאלי, אם המחיר היה ריאלי, ניחה, כמה עולה דרייבר כזה 500$ ?
אם נתחיל לבחון מוצרים רק על פי עלות הרכיבים..חחחח לא נגיע רחוק. אבל כן, בסוף האיכות המקסימלית היא האיכות שהאלמנט יודע להוציא. יש הרבה עבודה מאחורי האלמנט אגב.
מהות התחביב זה לסבול כמה שפחות לא ללכת ראש בקיר.
אז בוא נעבור כולנו לאוזניות ... הדרך באודיו היא לא סבל היא מהות . וראש בקיר, זה תלוי הגדרה. קשה לי להגדיר מה זה באודיו. יכול להתחרז גם עם נחישות ועיקביות.
אם אדם לא מגיע לתוצאה שהוא רוצה הוא באמת צריך לנסות לחשב מסלול ולתת לאגו מימיה שיישב בצד. מצד שני, קשה להילחם עם פנטסיה של מישהו שרוצה להשיג צליל מסויים שהוא אוהב . מה שנאמר " חיפשתי את האחד, בסוף נשארתי בלי אף אחד.." ודי לחכימא..;)
 

מוגבל מאוד, אבל מאוד.
נשמע טוב רק בג'ז ודברים איטיים.
מהות התחביב זה לסבול כמה שפחות לא ללכת ראש בקיר.
תאמר לו, קח משהו סולידי, שישים דייויד בואי או דוראן דוראן ויגביר תראה מה יקרה.
הבחור עשה פרזנטציה יפה חדר יפה סטאפ ראוי כבלים מפוזרים בכוונה להרשים, שם רצועת שמע כזאת של וואו!!! אבל בחייאת ...
אולי למערכת צדדית מישנית שמנגנת רק גאז וואקאלי, אם המחיר היה ריאלי, ניחה, כמה עולה דרייבר כזה 500$ ?
משהו כמו 50$ ליחידה. התיבות עץ כנראה זה הכסף הגדול. מן הסתם גם טוען שנעשו שינויים לבקשתו בייצור הדרייבר. אבל עדיין מדובר
ברמקול של 4000 פאונד. מה שכן הוא יודע להפיק סרטונים מעניינים על הכל. גם על נגנים וגם הגברות וכמה כח אתה צריך במגבר
ממש המון סרטונים עם הרבה תובנות שמתכתבות עם האודיופיל הממוצע, שרק רוצה ליהנות מהמוזיקה ולא להתחיל לנתח כל דבר ושכמובן מאזין לדברים קלילים ולא תובעניים בחלל לא גדול. מהתרשמות דרך הכתבות ביוטיוב זה נשמע אחלה למרות שהוא קצת יקר
 
נערך לאחרונה ב:
בקיצור הוא יודע לעשות סרטונים ולקלוע בול למה שייש לנו חולשה אליו.
דבר אחד זה לראות ולשמוע בסרטון, דבר שני זה לחיות עם כזה דבר ביומיום ולא רק עם גאז מאולץ ומלוקק כי גם זה נמאס בשלב מסויים.
 
נערך לאחרונה ב:
מנסיון מעשי מסויים עם הדרייברים של מארק פנלון (הוא ברנש נחמד וחביב על קהילת ה-DIY), אני מסכים עם כל מה שרונן כתב...

יש לא מעט קסם בדיזיין הזה, לא אכחיש, אבל יש לו מגבלות מז'אנר השמיכה הקצרה:

power compression תחת עומס, שמחמיר ככל שהם קטנים יותר (שילוב סאב עוזר כמובן). ישום של טרנסמישן ליין מוסיף באס מפתיע אבל מחמיר את ההתנהגות בSPL גבוה.

בעיית directivity קשה - ככל שהם גדולים יותר - ה-beaming מתחיל נמוך יותר - קשה לסמוך על זה שיגיבו טוב להחזרים. מה שכן, הם אחלה בתור מיד/widebander (הדרייברים, הכוונה).

בסיטואציות של ניר-פילד, + סאב יכולים להיות מהנים מאוד. מדגיש שזו אמירה כללית על הדיזין - לא מכיר "אישית" את ה-Pearl.

רועי
 

אם הדרייבר 50 פאונד, איפה עוד 3950 פאונד מפוזרים להם ? בתיבה ?
על מה אני משלם 50 אלף שקל אם הדרייבר עולה 300 שקל. ?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור