הסייפא הייתה מצחיקה. Touché.
לגופו של עניין, אני לא באמת חושב שאתה באמת חושב, שהייתה כאן איזו כוונה לטעון כי מי שאין לו רצון, או יכולת לרכוש RC הוא לא אודיופיל רציני...
זה מעולם לא נאמר, לא נרמז ובוודאי לא חלף אצל אף אחד בראש, כי זה רחוק מאוד מהאמת ובכלל לא רלוונטי לדיון.
ההתמקדות הייתה בחשיבות האבחנה מהו הבסיס ומהו התפל, גם אם התפל משפיע ושמיע.
ההתמקדות הייתה במדע ובמהות, המרכיבים את המושג הגדול הזה שנקרא אודיו, לעומת דברים שהם פרי מוחו הקודח של האודיופיל ושייכים למחוזות שהם רומנטיים ובדיוניים.
ההתמקדות הייתה באיך אנחנו נעזרים במדע על מנת למקסם את הסאונד ולייצר בסיס איתן, תוך שאנחנו משאירים את כל השאר לטובת הנאה ומשחקים טונאליים.
באשר לסייפא שלך.
מעבר לעובדה שהיא הייתה מצחיקה, בתאכלס, כל מי שנמצא ב- Bleeding Edge לא ממש מתרגש מזה, הוא מזמן התרגל לעובדה שהמכשיר הסופר מתוחכם שהוא מחזיק עכשיו ביד, יתכן ויהפוך ממש עוד מעט לאבן שאין לה הופכין...
בגלל זה שומרים על הקרטונים...
רן