רמקולים פרויקט חדש

  • פותח הנושא פותח הנושא שניצל
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

B746E408-C98A-4763-87BA-A8F55EF32497.jpeg
5F32B0D4-59C1-43EE-83AE-4BC33A1EF884.jpeg
התקדמות
 

החור זה לקרוס , יהיו זוג פורטים בתחתית הרמקול שיורים לריצפה ,והעסק יעמוד על 4 רגליים עצומות מעץ, נוספו עוד כמה חיזוקים ,מחכים לקונקטורים ולהברגות מתכת בכדי לחבר הדרייבר
 
לא רציתי מכונת כביסה כמו שעושים בתכניות המקוריות של אלטק
 
את הפורניר מדביקים בסוף. אחרת תצטרך למצוא דרך להסתיר את השכבות סנדוויץ של עץ.

מומלץ גם להכין מתקן שיתמוך בדרייבר מאחורה כזה שיתן קונטרה למגנט.

מה העובי של העץ? נראה דק מידי בשביל יחידה של 16(?) אינץ

יותר טוב שהמפתח לדרייבר יהיה עם פאזה.
הנה יש פורניר , מה תגיד,גם יש פאסה
 

מישהו יכול לעזור , למה כל פעם צריך להתחבר מחדש דרך האייפון?
 
 
הנה יש פורניר , מה תגיד,גם יש פאסה
כשיש ידע אפשר לוותר על נסיונות פארסה..

למרות שקשה להבחין בפרטים הבחור עובד יפה עם העץ.
הקרוס מקדימה על הפנל מפני שיש עליו טרימרים לכיוון, אחרת עדיף להרחיקו מהפנל.
R
(ורד)
 

הנה
 

תמונות מצורפות

  • 9BA486C5-B8F4-4FA5-AF74-9E621F11B7E7.jpeg
    9BA486C5-B8F4-4FA5-AF74-9E621F11B7E7.jpeg
    KB 123.8 · צפיות: 196
  • 5F51C51B-74A8-46CE-A381-502593FA8388.jpeg
    5F51C51B-74A8-46CE-A381-502593FA8388.jpeg
    KB 133.5 · צפיות: 194
  • 32901FE8-09CC-4752-9C8C-7AF9438405EA.jpeg
    32901FE8-09CC-4752-9C8C-7AF9438405EA.jpeg
    KB 131.4 · צפיות: 205
  • C008E997-E084-4E3E-AFC5-4702E6DDCD2B.jpeg
    C008E997-E084-4E3E-AFC5-4702E6DDCD2B.jpeg
    KB 116.2 · צפיות: 189
  • 937CD97C-13C8-4A02-9D6B-0EF110F4B159.jpeg
    937CD97C-13C8-4A02-9D6B-0EF110F4B159.jpeg
    KB 109 · צפיות: 204
המון מקום להניח עציץ מעל ;)
 

עוד התקדמות
 

תמונות מצורפות

  • 709EE128-0284-456A-9CE2-9A5269AF8849.jpeg
    709EE128-0284-456A-9CE2-9A5269AF8849.jpeg
    KB 89.4 · צפיות: 239
  • 55B5DF63-C053-46AF-A528-78A38D199909.jpeg
    55B5DF63-C053-46AF-A528-78A38D199909.jpeg
    KB 125.1 · צפיות: 239
  • 1C77546B-922C-4DEA-B16E-E39D2824117C.jpeg
    1C77546B-922C-4DEA-B16E-E39D2824117C.jpeg
    KB 109.5 · צפיות: 228
  • 83D361E7-3073-4FDF-98EB-FED2C5D68120.jpeg
    83D361E7-3073-4FDF-98EB-FED2C5D68120.jpeg
    KB 62.1 · צפיות: 226
  • 36AABE21-7F42-48B5-92DE-CF336FA3728F.jpeg
    36AABE21-7F42-48B5-92DE-CF336FA3728F.jpeg
    KB 69.3 · צפיות: 227
  • B29AEC2F-C326-4A61-B68F-259E68455062.jpeg
    B29AEC2F-C326-4A61-B68F-259E68455062.jpeg
    KB 110.6 · צפיות: 242
השעמום אוכל כל חלקה טובה , הולך לשמוע אותם היום אני מקווה
 
הבאתי לו לייצרן חלקי חילוף חדשים לדרייברים(באם יהייה צורך)
 

נראה מעולה, בא לי גם כמה עולה כל התענוג הזה ? 5/10/20/50/100 ?
 
אלדר,
האלטקים נראים מרשימים ביותר! אתה עושה רמקולים חדשים עבורך,
או שהם הולכים לחבר (לא קראתי את כל השירשור)?
 
אלדר
מהממים!
בהצלחה.
 

שופ דבר פה לא איטלקי , התיבה כחול לבן, כן , זה בשבילי
 
כתבתי אלטקים ולא איטלקים.

איזה הגברות מבין מה שיש לך תפעיל את האלטקים במייטבם,
או שאתה רוצה לנסות קצת הגברות בבית?

יודע שיש לך כמה מקורות שמע, המקור/ות השמע יישאר/ו אותו/ם זה/אלא שבנמצא?

אני חושב על היום שאחרי, שני זוגות בסלון הביתי! סביר להניח שלא תישאר עם אחד מזוגות הרמקולים, איזה לדעתך (ללא התחיבות) ישאר בסוף?
 
כל הכבוד! נראה שעשית עבודה מעולה! אם תצטרך עוד טיפים - כיצד לשפר את הרמקולים, או לבנות קרוס-אובר משובח, אני רוצה להכיר בפניכך בחור בשם עוז קול, (מאשדוד), שבנה זוג רמקולים ריצפתיים מדהימים! יש לו ידע טכני עצום לגבי טכנולוגיות והנדסה של רמקולים (ודריוורים), אני משאיר לך את מס' הטלפון שלו במידה ותרצה להעזר בשירותיו: 053-336-8745. בהצלחה!
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור