מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

https://tidal.com/album/3950076
557B3DD1-2F19-42F5-8273-4CA45C4A7F7C.jpeg
 

תמונות מצורפות

  • 557B3DD1-2F19-42F5-8273-4CA45C4A7F7C.jpeg
    557B3DD1-2F19-42F5-8273-4CA45C4A7F7C.jpeg
    KB 234.9 · צפיות: 222
הכי בשביל להרגע אחרי חזרה הביתה בפקקים.
EEF167B4-CAF8-4CEF-8DD7-51924B12FDC8.jpeg
 

תמונות מצורפות

  • EEF167B4-CAF8-4CEF-8DD7-51924B12FDC8.jpeg
    EEF167B4-CAF8-4CEF-8DD7-51924B12FDC8.jpeg
    KB 140.7 · צפיות: 280
הכי בשביל להרגע אחרי חזרה הביתה בפקקים.
צפה בקובץ המצורף 56442
מבין אותך - יצאתי ב15.30מתל-אביב- בבית (חולון) היתי ב16.20 - כולו 6 קילומטר… מטורף ולא ברור מה נייה היום… אך כבר הספקתי להירגע:)
 

image.jpg
 

תמונות מצורפות

  • image.jpg
    image.jpg
    KB 116.2 · צפיות: 205
The Doors
The Soft Parade
1969

אמרו שהיה האלבום הכי ממוסחר של הדלתות, קלאסיקה נשארת קלאסיקה
הדור שלא חזר

doors.jpg
 

תמונות מצורפות

  • doors.jpg
    doors.jpg
    KB 3.5 · צפיות: 202
verdi
Requiem Mass

עם התזמורת והמקהלה של בית האופרה רומא,
1960 המנצח Tullio Serafin.
 

נערך לאחרונה ב:
IMG_20211104_212456.jpg


הדיסק נהדר, אחד הזמרים הוא איגי פופ:

אין אפשרות לקנות את הדיסק.
 

תמונות מצורפות

  • IMG_20211104_212456.jpg
    IMG_20211104_212456.jpg
    KB 175.6 · צפיות: 208
יש לי הדיסק, מי שמוצא את הדיסק שיודיע לי אני רוצה לקנות עוד אחד :אצבע מורמת.
 
 

תמונות מצורפות

  • F16CCFCE-5E4B-4D19-8B27-700BC5F744A2.jpeg
    F16CCFCE-5E4B-4D19-8B27-700BC5F744A2.jpeg
    KB 142.3 · צפיות: 219
נערך לאחרונה ב:
לא כל יום פורים…
יש לי אבל הפעם לא כפול…

גם לי יש אחד :).
 

 

בהזדמנות זו:
שאפו ענק ל- @RoyZx6r על השרשור הכי מוצלח בפורום. כמעט 2000 הודעות, מעולות אחת אחת, ובלי אף מריבה….שימשיך כך עוד ועוד.
 
ביצוע ביחיד? של איזו יצירה? דומני שהוא הקליט רק שתיים מתוך הארבע (אופ. 14 ו-111).
Concerto without orchestra
Grand Sonata No .3 in f Minor .op.14
1976 BMG
 

נערך לאחרונה ב:
Concerto without orchestra
Grand Sonata No .3 in f Minor .op.14
Allegro brillante
1976 BMG
יש לו גם הקלטה חיה מ-1973 בקרנגי הול, בדיסק שנקרא "Horowitz reDiscovered".
index1.jpg


בכל מקרה, אני לא מתלהב מ-Bavouzet בשומאן. אני לא שומע אצלו את עולמות הפנטסיה ששומאן מפליג אליהם, וגם הנגינה לא תמיד צלולה.

לא תחרות להורוביץ לא בסונאטה השלישית ולא בקטעי הפנטסיה אופ.111, וגם לא ל-Anderszewski ב"קרנבל ההיתולי מווינה" או איך שמתרגמים Faschingsschwank aus Wien.
index2.jpg
 

תמונות מצורפות

  • index1.jpg
    index1.jpg
    KB 96.9 · צפיות: 207
  • index2.jpg
    index2.jpg
    KB 67.1 · צפיות: 204

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור