מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך


הבחור החביב של איירון מיידן הזכיר לי את הנשמה הזה של לפטפילד, דאנס/טכנו-ראגיי.

71O-HK4Q3lL._SX522_.jpg


https://tidal.com/browse/album/4366
 

Lisa Gerrard - Peter Bourke
The Insider
soundtrack
1999

פסקול מדהים מבית היוצר של ליסה ג'ררארד , לאוהבי דד קן דאנס - אלבום חובה

inside.jpg
 

תמונות מצורפות

  • inside.jpg
    inside.jpg
    KB 7.7 · צפיות: 294
התכוונתי לאיירון מיידן, האמת :). את לפטפילד אחפור עכשיו. תודה שהסבת את תשומת ליבי
:בעד:
שווה להתחיל בראשון שנחשב פורץ דרך

Solid-Gold_LeftField.jpg


https://tidal.com/browse/album/39817
 

David Sylvian
Gone to Earth
1986

עוד אלבום מופת של סילביאן, משתף פעולה עם גאון נוסף רוברט פריפ

gone.jpg
 

תמונות מצורפות

  • gone.jpg
    gone.jpg
    KB 7.9 · צפיות: 283
A87F83C2-0F93-4F9B-9DBE-31D07EF5EA0D.jpeg
 

תמונות מצורפות

  • A87F83C2-0F93-4F9B-9DBE-31D07EF5EA0D.jpeg
    A87F83C2-0F93-4F9B-9DBE-31D07EF5EA0D.jpeg
    KB 187.1 · צפיות: 260
Portishead - Portishead
1997

להקה שהגדירה ז'אנר , או יותר נכון לומר קומונת מאסיב אטאק - טריקי - ופורטיסהאד

portis.jpg
 

תמונות מצורפות

  • portis.jpg
    portis.jpg
    KB 5.7 · צפיות: 235
לילה
2E38AA35-8F70-44AD-8251-DFAF8F62A175.jpeg
 

תמונות מצורפות

  • 2E38AA35-8F70-44AD-8251-DFAF8F62A175.jpeg
    2E38AA35-8F70-44AD-8251-DFAF8F62A175.jpeg
    KB 793.6 · צפיות: 284
 

עוד אלבום מקסים מהסדרה המאוד מיוחדת של MTV Unplugged
C90D7E53-8F72-4DF0-B936-F978AD03A8A0.jpeg
 

תמונות מצורפות

  • C90D7E53-8F72-4DF0-B936-F978AD03A8A0.jpeg
    C90D7E53-8F72-4DF0-B936-F978AD03A8A0.jpeg
    KB 607.3 · צפיות: 261
עוד אלבום מקסים מהסדרה המאוד מיוחדת של MTV Unplugged
צפה בקובץ המצורף 55928
לדעתי הם לא מצליחים באלבום הזה לחשמל את הקהל, נטלי מרצ׳נט פחות טובה פה מהרבה הופעות אחרות שלה והאלבום יבש.
בשיר שאני הכי אוהב באלבום (What’s the matter here ) היא לא מצליחה לרגש כמו בביצוע המקורי וגם לא כמו בהופעות אחרות…
 

לדעתי הם לא מצליחים באלבום הזה לחשמל את הקהל, נטלי מרצ׳נט פחות טובה פה מהרבה הופעות אחרות שלה והאלבום יבש.
בשיר שאני הכי אוהב באלבום (What’s the matter here ) היא לא מצליחה לרגש כמו בביצוע המקורי וגם לא כמו בהופעות אחרות…
דוד. סורי. אני אוהב אותה בכל מצב…
 
דוד. סורי. אני אוהב אותה בכל מצב…
גם אני מת עליה, יש לי את האלבום הזה אבל התחשק לי לכתוב שיחסית לאנפאגים ובמיוחד שזה אחד שמעורר ציפיות להופעה בת זונה יצא פחות טוב…
 
עוד אלבום מקסים מהסדרה המאוד מיוחדת של MTV Unplugged
צפה בקובץ המצורף 55928

מרגיש כאילו עקבת אחרי, אתמול לפני שכיסיתי את המערכת האזנתי לאלבום הזה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור