למה אנשים קונים ציוד אנלוגי(ויניל, מגברי מנורות) כשמבחינה מדעית ציוד דיגיטלי מדויק יותר?

  • פותח הנושא פותח הנושא sharon100
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

עובדה
מביא טראפיק
לא מעניין/סתמי הופך לאטרקטיבי.

לא חדש.
 
זה לא טראפיק שהאתר הזה ממש מעוניין בו. אני תמיד מעדיף טראפיק של בעלי נסיון, תמיד מעדיף טראפיק של אנשים שחושפים מה יש להם בסלון ולא מה יש להם בתיאוריה.
 
מסכים לחלוטין
 

יכולים ללעוג לי כמה שרוצים
להשתמש בכינויי חיבה כמה שרוצים
להגיד שאני לא מבין כלום כמה שרוצים.
בינתיים אני מביא עובדות שלא ניתנות לסתירה או הכחשה.
כמו שטכנית שויניל זה פורמט פגום מיסודו ולעולם לא ישתווה לדיגיטל
ושלמדידות יש הרבה יותר משקל ממה שהאודיפיל הממוצע מוכן להודות, ושהשאיפה למערכת שהיא לגמרי שקופה ורמקולים שהם לגמרי flat הם בייסקלי הגביע הקדוש של התחום וניתנים להשגה בדרכים ובתקציבים לגמרי שונים ממה שהאודיפיל הממוצע מכיר.
אהבתי את הקטע של המישלן אגב;)

לא עובדות ולא נעליים. אלה שטויות כמו שהסברתי לך, אבל בחרת לא לענות לעניין כי "ירדה לך המוטיבציה".
 
מספיק להגיב לו
טרול שעונה רק על מה שבא לו
זורק הצהרות בלי בסיס
תסיטו את הדיון
למשל
כמה לדעתכם צריך להשקיע בממיר כדי להגיע לאותם ביצועים של האנלוג
לדעתי מינימום 1.5 כלומר על כל שקל באנלוג צריך שקל וחצי לדיגיטל באותה איכות
 
מספיק להגיב לו
טרול שעונה רק על מה שבא לו
זורק הצהרות בלי בסיס
תסיטו את הדיון
למשל
כמה לדעתכם צריך להשקיע בממיר כדי להגיע לאותם ביצועים של האנלוג
לדעתי מינימום 1.5 כלומר על כל שקל באנלוג צריך שקל וחצי לדיגיטל באותה איכות
הפוך גוטה הפוך
היום ב1000$ אתה קונה DAC עם שבבים state of the art שגם אם תוציא על אנלוג פי 10 לא תגיע לאותה תוצאה.
 

הפוך גוטה הפוך
היום ב1000$ אתה קונה DAC עם שבבים state of the art שגם אם תוציא על אנלוג פי 10 לא תגיע לאותה תוצאה.
מעניין שבחרת (שוב) להתעלם מהציטוטים ששלחתי לך.
מעניין מאוד
 
הנה תופעה מעניינת :
"אנשים לא אוהבים טרולים ובכל זאת מאכילים אותם.."

טוב, אז בעמוד 14(!), ציינתי התופעה הנ"ל.
אמנם אין לי מדידות או הסבר מדעי מובהק לתופעה אבל נראה לי שאפשר לתת את ההסבר הזה :
יותר משהטרול רוצה לאכול - האנשים רוצים להאכיל אותו !
 

כמה לדעתכם צריך להשקיע בממיר כדי להגיע לאותם ביצועים של האנלוג
לדעתי מינימום 1.5 כלומר על כל שקל באנלוג צריך שקל וחצי לדיגיטל באותה איכות
האמת שאין לי מספיק ניסיון באנאלוג מודרני. הדיגיטל התקדם מאוד, יש ב 2500$ ממיר שנשמע טבעי למדי. עדיין חסרה לו אותה "אווריריות דינמית" שלא שמעתי גם בדיגיטל של מיליון$
 
הפוך גוטה הפוך
היום ב1000$ אתה קונה DAC עם שבבים state of the art שגם אם תוציא על אנלוג פי 10 לא תגיע לאותה תוצאה.

ילד, לא ירדה לך המוטיבציה מספיק ?
רוצה עוד כאפות ואחר כך שוב להתבכיין ?
 
ילד, לא ירדה לך המוטיבציה מספיק ?
רוצה עוד כאפות ואחר כך שוב להתבכיין ?

איך שוב נפלת ארז, איך............................. את הבור הזה כבר רואים מהחלל!!!
 

הפוך גוטה הפוך
היום ב1000$ אתה קונה DAC עם שבבים state of the art שגם אם תוציא על אנלוג פי 10 לא תגיע לאותה תוצאה.
אבל למה שמישהו ירצה להגיע לתוצאה שנשמעת דיגיטלית?
תשאל כל יצרן DAC, הם (כולם ללא יוצא מן הכלל) שואפים להגיע לתחושה שמקבלים כששומעים סיגנל אנלוגי.
 
תודה על הפרגון.
חכה חכה, בקרוב יגיע עוד פיצוץ... משהו BEST :D:מאזין:

ממך,יש למה לצפות.:בעד:
 

איך שוב נפלת ארז, איך............................. את הבור הזה כבר רואים מהחלל!!!
לצערי את הבור ספיגה/פח זבל הזה גם מריחים מהחלל החיצון,שאפילו חייזרים מסובבים את האף נגד כיוון הרוח. ועכשיוו ברצינות: תפסיקו להגיב ולקחת אותו ברצינות והזמן יעשה את שלו. ;)רק תחשבו: 33 עמודים של טחינת מיים וניסיון לשכנע לחזור בתשובה של אחד,שלא מאמין בכח עליון.:בכי:
 
מספיק להגיב לו
טרול שעונה רק על מה שבא לו
זורק הצהרות בלי בסיס
תסיטו את הדיון
למשל
כמה לדעתכם צריך להשקיע בממיר כדי להגיע לאותם ביצועים של האנלוג
לדעתי מינימום 1.5 כלומר על כל שקל באנלוג צריך שקל וחצי לדיגיטל באותה איכות
אתה כולל את זה שכשאתה מבסס את המערכת שלך על אנלוג אתה חייב גם פרה לפטיפון, גם פרה למגבר, גם ראש, גם זרוע וכמובן גוף?
לדעתי כאשר מדובר על המקבילה הדיגיטלית לפטיפון שזה סידי (מהניסיון שלי הזרמה מטידל וקובוז פחות איכותיים), יש ייתרון לסידי על פני הפטיפון, באמת שהייתי אצל חברים ושמעתי פטיפונים יקרים ומשובחים אין ספק שיש תקליטים מסויימים שכמעט ובלתי אפשרי להגיע אליהם אבל הם נדירים. הקלטות מהשנים האחרונות נשמעות בד״כ יותר טוב בסידי מאשר בפטיפון ומכיוון שיש המון דאקים עם שליטה על הווליום בטכנולוגיות שונות חלקן במעגל האנלוגי, האפשרות לבנות מערכת ללא פרה חוסכת המון כסף בין היתר על כבילה.
לדעתי הייתרון עובר לכיוון הדיגיטל ודאקים ברמות הגבוהות לדעתי נשמעים יותר טוב ממקבילהם האנלוגים.
 
אתה כולל את זה שכשאתה מבסס את המערכת שלך על אנלוג אתה חייב גם פרה לפטיפון, גם פרה למגבר, גם ראש, גם זרוע וכמובן גוף?
לדעתי כאשר מדובר על המקבילה הדיגיטלית לפטיפון שזה סידי (מהניסיון שלי הזרמה מטידל וקובוז פחות איכותיים), יש ייתרון לסידי על פני הפטיפון, באמת שהייתי אצל חברים ושמעתי פטיפונים יקרים ומשובחים אין ספק שיש תקליטים מסויימים שכמעט ובלתי אפשרי להגיע אליהם אבל הם נדירים. הקלטות מהשנים האחרונות נשמעות בד״כ יותר טוב בסידי מאשר בפטיפון ומכיוון שיש המון דאקים עם שליטה על הווליום בטכנולוגיות שונות חלקן במעגל האנלוגי, האפשרות לבנות מערכת ללא פרה חוסכת המון כסף בין היתר על כבילה.
לדעתי הייתרון עובר לכיוון הדיגיטל ודאקים ברמות הגבוהות לדעתי נשמעים יותר טוב ממקבילהם האנלוגים.
אלה ממש הרהורי כפירה
בקרוב ירצו לחסום אותך ולכנות אותך בכל הכינויים שכינו אותי
 

הארז הזה חסום אצלי
אפשר להגיד לו שיפסיק לטרוח להגיב כי אני ממילא לא רואה את מה שהוא כותב
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור