אמירה מעניינת על מהו רמקול טוב

  • פותח הנושא פותח הנושא רוזי1
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

רוזי1

חבר משקיען
הודעות
4,356
מעורבות
888
נקודות
113

החל מדקה 5:50
 

במקום מג'יקו הייתי חוטף אותו....
 
זו אמירה מטופשת בכל קנה מידה.

ראשית, הרמקולים שמקבלים ציונים טובים זה לא רק בגלל שהם נמדדים טוב, אלא בעיקר כי הם נשמעים טוב.

שנית, עיוותים לא בהכרח מוציאים דברים החוצה, אלא בעיקר מקלקלים את מה שיש. אולי הוא מתכוון לסוג ספציפי של עיוותים, כמו הדגשת יתר של תחומים מסויימים, אז מודגשים דברים מסויימים (על חשבון אחרים). סתם THD לא מוסיף כלום ורק גורע

שלישית, אי אפשר ע"י הוספת עיוות להחזיר משהו למצב המקורי. גם קוסמים לא יכולים
 
רואים שהוא מאוהב ברמקולים שלו,
רמקול מושלם לא קיים, גם ההסבר שלו
לגבי רמקול מעולה מעורפל.
 

הרבה תשוקה אצלו, זה יפה.
 
הבחור אוהב את מה שהוא עושה.
אולי הוא לא אלוף בלשון עברית ע"מ לתאר את מה שהוא מרגיש,מבין...
אבל אני מתאר לעצמי שהוא נאמן ויודע את כיוון הסאונד שלו.טוב לא טוב זה כבר אנדבידואלי.
 

מזכיר את אייל שני עם שיר הלל לעגבניה.
"יופי בכיעור, מחזק דברים שיוצאים מאחורה, עיוותים מיושרים"
מה שכן,
אחלה מחירים הוא יודע לקחת.
 
מכיר את ליברמן בערך לפני כ 40 שנה,
בנה לי כמה וכמה קרוסים לרמקולים,
יש לו הרבה ידע בנושא.
 
האמירה שלו לא כזאת מטופשת כמו שמישהו ציין......
דווקא אמירה שעבורי יש בה עניין ומעלה וסקרנות.
הכנסת עיוותים למערכת נעשית ע"י רבים מאיתנו עם מגברי מנורות, פטיפונים, כבלים, אקוסטיקה וגם רמקולים.
האיש מציין שהכיוון של הרמקול הוא בעיקא לפי אוזניו, סוג של אומנות.
אי אפשר לקחת את נוסח דבריו כפשוטם בלבד.
 

האמירה שלו לא כזאת מטופשת כמו שמישהו ציין......
דווקא אמירה שעבורי יש בה עניין ומעלה וסקרנות.
הכנסת עיוותים למערכת נעשית ע"י רבים מאיתנו עם מגברי מנורות, פטיפונים, כבלים, אקוסטיקה וגם רמקולים.
האיש מציין שהכיוון של הרמקול הוא בעיקא לפי אוזניו, סוג של אומנות.
אי אפשר לקחת את נוסח דבריו כפשוטם בלבד.
אפשר (ורצוי) לקחת את דבריו לא כפשוטם אלא כפירסומת עצמית וכניסיון לעורר עניין, סקרנות ואולי אמפתיה, ולסחוף אנשים דרך ההתלהבות שלו, גם כשבפועל התוכן הוא שטויות במיץ.

זה ידוע שבהרבה מקרים אנשים מתייחסים יותר לטון הדיבור ולשפת הגוף מאשר לתוכן, זה מה שקורה גם כאן, והוא מנצל את זה לתועלתו.

וואלה, כל הכבוד על ההצלחות שהוא קוצר עם הטכניקה הזו! :כל-הכבוד:

וזו גם שטות לדבר על "הכנסת עיוותים למערכת ע"י .. מגברי מנורות, פטיפונים, כבלים, אקוסטיקה וגם רמקולים" בהקשר זה. קודם כל, מדובר בעיוותים בסדרי גודל שונים, ושנית, אף אדם שפוי לא מכניס רכיב כזה למערכת בגלל שאמרו לו -- והוא מאמין -- שהוא מעוות לגמרי ולכן "מחזיר את המוזיקה למצב הטבעי שהיא נוצרה בו". איזה קישקוש!! :eek::נגד:
 
נערך לאחרונה ב:
נו, תחביב חביב. אני מקווה שהוא גנן יותר מוצלח.
 
אף פעם סאונד לא היה לא יהיה מדע מדויק. הכל יהיה שם פרט לדיוק.
ביצוע אומנותי זה כבר משהו אחר...
 

אף פעם סאונד לא היה לא יהיה מדע מדויק. הכל יהיה שם פרט לדיוק.
ביצוע אומנותי זה כבר משהו אחר...
שליימה נראה לי התבלבלת בין סאונד למוסיקה....:)
 
לעשות רמקול ממטף כיבוי אש זה חכם בערך כמו לעשות צ'לו משואב אבק. או בקיצור - פיגור.
שמח בשבילו שהוא ילד שלא התבגר, ובפעם הבאה שאצטרך לדחוף רמקול בארון הספרים שלי, או שלא אדע מה לעשות עם הנישה למיקרוגל במטבח, הוא יהיה הכתובת.
 
הכל יפה אך לדעתי זה נשאר בתור רמה של תחביב.
 

לעשות רמקול ממטף כיבוי אש זה חכם בערך כמו לעשות צ'לו משואב אבק. או בקיצור - פיגור.
שמח בשבילו שהוא ילד שלא התבגר, ובפעם הבאה שאצטרך לדחוף רמקול בארון הספרים שלי, או שלא אדע מה לעשות עם הנישה למיקרוגל במטבח, הוא יהיה הכתובת.
לא בטוח שזו הכתובת האופטימלית אפילו לזה. נראה שהוא יקרן:
אחלה מחירים הוא יודע לקחת.
 
לעשות רמקול ממטף כיבוי אש זה חכם בערך כמו לעשות צ'לו משואב אבק. או בקיצור - פיגור.
שמח בשבילו שהוא ילד שלא התבגר, ובפעם הבאה שאצטרך לדחוף רמקול בארון הספרים שלי, או שלא אדע מה לעשות עם הנישה למיקרוגל במטבח, הוא יהיה הכתובת.

הרגת
 
איך אפשר בכלל להתיחס ברצינות אפילו לרעיון בודד שלו חוץ מעיצוב אולי, שזה בעיני המתבונן (לא לטעמי אבל). מילא, יש כל מיני יצורים. הוא אחד מיני רבים, שיהנה ממה שהוא עושה, אבל לקחת את מה שהוא עושה וליחס לזה אפילו קמצוץ של אודיו איכותי זה כמו להשוות מרצדס לקרטינג תוצרת בית עם מנוע של מכסח דשא (פה אוהבים להביא אנלוגיות לעולם הרכב),
 

התבזבזו לי 6 דקות מהחיים.
ועוד 5 לקרא התגובות
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור