אפשר (ורצוי) לקחת את דבריו לא כפשוטם אלא כפירסומת עצמית וכניסיון לעורר עניין, סקרנות ואולי אמפתיה, ולסחוף אנשים דרך ההתלהבות שלו, גם כשבפועל התוכן הוא שטויות במיץ.האמירה שלו לא כזאת מטופשת כמו שמישהו ציין......
דווקא אמירה שעבורי יש בה עניין ומעלה וסקרנות.
הכנסת עיוותים למערכת נעשית ע"י רבים מאיתנו עם מגברי מנורות, פטיפונים, כבלים, אקוסטיקה וגם רמקולים.
האיש מציין שהכיוון של הרמקול הוא בעיקא לפי אוזניו, סוג של אומנות.
אי אפשר לקחת את נוסח דבריו כפשוטם בלבד.

שליימה נראה לי התבלבלת בין סאונד למוסיקה....אף פעם סאונד לא היה לא יהיה מדע מדויק. הכל יהיה שם פרט לדיוק.
ביצוע אומנותי זה כבר משהו אחר...
לא בטוח שזו הכתובת האופטימלית אפילו לזה. נראה שהוא יקרן:לעשות רמקול ממטף כיבוי אש זה חכם בערך כמו לעשות צ'לו משואב אבק. או בקיצור - פיגור.
שמח בשבילו שהוא ילד שלא התבגר, ובפעם הבאה שאצטרך לדחוף רמקול בארון הספרים שלי, או שלא אדע מה לעשות עם הנישה למיקרוגל במטבח, הוא יהיה הכתובת.
אחלה מחירים הוא יודע לקחת.
לעשות רמקול ממטף כיבוי אש זה חכם בערך כמו לעשות צ'לו משואב אבק. או בקיצור - פיגור.
שמח בשבילו שהוא ילד שלא התבגר, ובפעם הבאה שאצטרך לדחוף רמקול בארון הספרים שלי, או שלא אדע מה לעשות עם הנישה למיקרוגל במטבח, הוא יהיה הכתובת.