מגבר מחפש מגבר שולחני בסגנון הAudioengine N22

  • פותח הנושא פותח הנושא etamaros
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

etamaros

חבר אתר
הודעות
13
מעורבות
3
נקודות
3
היי. אני מחפש מגבר בסגנון הAudioengine N22, אבל זול יותר.
כלומר מגבר שולחני קטן (צר) לשני רמקולים עם חיבור קדמי לאוזניות(3.5mm) שמתחבר למחשב ועולה מתחת ל900 שקלים (אם אפשר הרבה מתחת אז מעולה).
יש הצעות?
N22-specs.jpg
 

תבדוק את המגברים של פרוג׳קט.

יבואן: קודו אודיו
 
תודה על התגובה! עברתי על האתר של היבואן ולא מצאתי משהו בסגנון. גם חיפוש גוגל של Pro-ject audio לא הניב מוצרים מתאימים.
 
 

היי, גנדלף. תודה על התגובה ( :
לא. זה יקר משמעותית והחיבור אוזניות הוא לא 3.5mm.
למצוא מגבר פשוט וזול לשני רמקולים ואוזניות זה מאתגר בקטע מפתיע.
 
נערך לאחרונה ב:
משהו קטן וטוב :

https://www.project-audio.com/en/product/stereo-box-s2-bt/
זה המגבר המשולב הקטן של פרוגקט,אבל אין לו יציאת אוזניות....

אם יציאת אוזניות זה חלק מהדרישות אז :
https://www.project-audio.com/en/product/maia-s2/

ואם בא לך גם דאק משובח ממליץ על הצמד האלו :
https://www.project-audio.com/en/product/pre-box-s2-digital/
https://www.project-audio.com/en/product/amp-box-s2/

איכות מצויינת בגודל קטן,כל האפשרויות נמכרות יפה וקיימות במלאי
(מוצרים טובים עולים,לצערי אף אחת מהאופציות לא במסגרת התקציב שהגדרת)

בברכה
רועי

קודו אודיו
054-663-4500
שד' יהודית 19 תל אביב (בתיאום מראש)
www.kodoaudio.co.il
Kodo Audio - Facebook
 

משהו קטן וטוב :

https://www.project-audio.com/en/product/stereo-box-s2-bt/
זה המגבר המשולב הקטן של פרוגקט,אבל אין לו יציאת אוזניות....

אם יציאת אוזניות זה חלק מהדרישות אז :
https://www.project-audio.com/en/product/maia-s2/

ואם בא לך גם דאק משובח ממליץ על הצמד האלו :
https://www.project-audio.com/en/product/pre-box-s2-digital/
https://www.project-audio.com/en/product/amp-box-s2/

איכות מצויינת בגודל קטן,כל האפשרויות נמכרות יפה וקיימות במלאי
(מוצרים טובים עולים,לצערי אף אחת מהאופציות לא במסגרת התקציב שהגדרת)

בברכה
רועי

קודו אודיו
054-663-4500
שד' יהודית 19 תל אביב (בתיאום מראש)
www.kodoaudio.co.il
Kodo Audio - Facebook

היי רועי. התקציב הוא מה שעוצר אותי מלקנות את הaudioengine N22 אז מחפש אלטרנטיבות זולות יותר.
תודה רבה בכל אופן! מעריך את הנסיון.
 
היי.
לצערי אין אותם כרגע בארץ אבל זה הפתרון הכי טוב שתמצא בשוק.
https://www.amazon.com/gp/product/B001PNOH2I/ref=ox_sc_act_title_1?smid=A21EEIFG3GCLL4&psc=1

הוא נשלח לארץ ויעלה לך 300 ש״ח כולל המשלוח והכל.
 

אממ..כבל מאריך קטן?
 
לא יודע אם הם מיובאים לארץ, אבל תבדוק את המוצרים של Schiit.
https://www.schiit.com/
אני עם מגבר האוזניות שלהם ומבסוט טילים (חוץ מזה ששלשום שברתי את המנורה שלו ובא לי למות).
 

לא יודע אם הם מיובאים לארץ, אבל תבדוק את המוצרים של Schiit.
https://www.schiit.com/
אני עם מגבר האוזניות שלהם ומבסוט טילים (חוץ מזה ששלשום שברתי את המנורה שלו ובא לי למות).
היי. תודה על התגובה. הMagni שלהם נראה קרוב למה שאני מחפש (מינוס החיבור אוזניות שלא 3.5mm) אבל אני לא מוצא ייבואן של המותג בארץ.
מצטער לשמוע על המנורה ) :
 
יש מוצרים בארץ, של יבואנים ישראלים ואנחנו שולחים אותו לקנות מחו״ל?
הקורונה לא הביאה אותנו לאיזו אחוות אחים?

לפותח השירשור היקר.

יש לך פרוג׳קט, יש לך בסריוס גם מוצרים שיכולים להיות מעניינים,

יש לך את זה

https://www.bambit.co.il/collections/headphones-amplifiers/products/fiio-k3-dac

את אלה

https://www.bambit.co.il/collections/headphones-amplifiers/products/ifi-audio-hip-dac-dac

http://www.askol.co.il/site/detail/detail/detailDetail.asp?detail_id=6525857
 

יש מוצרים בארץ, של יבואנים ישראלים ואנחנו שולחים אותו לקנות מחו״ל?
הקורונה לא הביאה אותנו לאיזו אחוות אחים?

לפותח השירשור היקר.

יש לך פרוג׳קט, יש לך בסריוס גם מוצרים שיכולים להיות מעניינים,

יש לך את זה

https://www.bambit.co.il/collections/headphones-amplifiers/products/fiio-k3-dac

את אלה

https://www.bambit.co.il/collections/headphones-amplifiers/products/ifi-audio-hip-dac-dac

http://www.askol.co.il/site/detail/detail/detailDetail.asp?detail_id=6525857
היי נמר. תודה על התגובה! אני צריך לחבר שני רמקולים למגבר אז אלו פחות הכיוון. ביקרתי בסיריוס עכשיו לא מצאתי מגברים שולחניים פשוטים בסגנון. הכוונה ב"פרוג'קט" היא למותג? כי הם יקרים משמעותית יותר מהאודיואנג'ין שציינתי בפוסט המקורי.

הבעיה היא שהמגבר במערכת סטראו שלי התחיל להוציא רעש סטטי ונסיונות לתקן אותו כשלו אז אני רוצה להחליף אותו.
אני רוצה מגבר שמתחבר למחשב, שיכול לחבר שני רמקולים ושיש לו חיבור קדמי לאוזניות 3.5mm. אני חותר למצוא אחד שלא יעלה מעל 500 שח (שזה הרבה בשבילי). הכי קרוב שמצאתי בינתיים הוא האודיואנג'ין מ"עולם המוזיקה" אבל הוא עולה 1150.
עברתי על במביט, עולם המוזיקה, קודו אודיו, סיריוס, אלקטרו סטראו, קיי אס פי, אודיו פידליטי (שכבר לא פעיל) ועוד. הופתעתי לגלות שהדרישות שלי הן לא שגרתיות, אבל ממשיך לחפש.
 
היי. תודה! זה עונה על כל הדרישות שלי. האם יש להם יבואן בארץ? יודע על מישהו שמוכר אחד?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור