מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אם יש תקופה פח זו התקופה הזאת.
לגמרי, תוסיף על זה סבב יו"ש באינתיפדה הראשונה של בני מחזור הגיוס שהשתייכתי אליו ו...תקופת פח, כבר רשמת.
 

לגמרי, תוסיף על זה סבב יו"ש באינתיפדה הראשונה של בני מחזור הגיוס שהשתייכתי אליו ו...תקופת פח, כבר רשמת.
יום שישי דצמבר 1987 אני על א׳ בטרמפיאדה בדרך הביתה מגיע אמבולנס מהבסיס לטרמפיאדה ועליו קצין, כל מי שבטרמפיאדה מיד לעלות לאמבולנס חזרה לבסיס, הקפצה לשטחים. הגענו לבה״ד 4 ליד בית אל ומיד יצאנו להשתלט על ההפגנות ברמאללה, ההוראה (של רבין) היתה לשבור לערבים את העצמות!
המחשבה הראשונה שלי היתה שהאבנים שזרקו עלינו זו רק ההתחלה ומפה זה רק יסלים ויהפוך לנשק חם...
היה חרא! כל זה מיד אחרי קו בלבנון שלא לדבר על מילואים...
 
נערך לאחרונה ב:
חזרתי למדינה המקוללת הזו גם בלבנון השנייה. רק אחרי השחרור הבנתי שמשהו היה דפוק בשהייה במוצבים.

עד השחרור היה חרוט לי בראש את השלט "המטרה - הגנה על ישובי הצפון" לפני שהיינו יוצאים מריחן למבצעים חוצי קו אדום, כשרואים את האורות מהארץ.

מלבנון היינו צריכים לצאת הרבה לפני ולחסוך המון דם.
 
79B09EF2-7558-425F-B62E-AAE238820E34.png
 

תמונות מצורפות

  • 79B09EF2-7558-425F-B62E-AAE238820E34.png
    79B09EF2-7558-425F-B62E-AAE238820E34.png
    KB 326.1 · צפיות: 443
שווה!! (נדרשת טלויזיה...)
DA55F449-5DD5-4146-887D-9D21DC186A6C.jpeg
 

תמונות מצורפות

  • DA55F449-5DD5-4146-887D-9D21DC186A6C.jpeg
    DA55F449-5DD5-4146-887D-9D21DC186A6C.jpeg
    KB 37.8 · צפיות: 421
מלך

04655A46-4CF0-4374-9DB7-5DA63466C120.png
 

תמונות מצורפות

  • 04655A46-4CF0-4374-9DB7-5DA63466C120.png
    04655A46-4CF0-4374-9DB7-5DA63466C120.png
    KB 547.9 · צפיות: 404
43488E62-89B7-4007-96BD-6B713FEFD97D.png
 

תמונות מצורפות

  • 43488E62-89B7-4007-96BD-6B713FEFD97D.png
    43488E62-89B7-4007-96BD-6B713FEFD97D.png
    KB 679.8 · צפיות: 474
למי שאוהב קלאסי זה אחד שאני אוהב יותר
סאונד פסיכי גם (לטובה כמובן)



https://tidal.com/browse/album/96570352
 

נערך לאחרונה ב:
בול למצברוח שלי עכשיו. חזרתי מטיול עם האופנוע בצפון
דויד, אפרופו צפון ...
אם תרצה לפוש קמעה, כנס!
דונט בי שיי.
 
דיסק כפול עם שש פרטיתות של באך בביצוע מרגש:https://open.spotify.com/playlist/3j3kVNhMFlmTLBw0D3re9w
 

קצת לשבור את השגרה עם סימפוניק דאס-מטאל אופרה של אחד הלהקות האהובות עליי,אגב שני אלבומים הבאים אחריוו ממשיכים אותו קוו ולא נופלים ממנו באיכותם והקלטות - פשוט ללקק את האצבעות.https://tidal.com/browse/album/108030710
 
מוצארט Exsultate jubilate כתב בגיל 16

 

זמרת נפלאה אך במקרה זה הבצוע מעט מכני.נסה את אמה קירקבי או את קירי טה קאנווה ואני משוכנע שתסכים.

אמה קירקבי יש לי וקירי טה קאנווה אין לדעתי אבל אוהב את כולן :) במחיוד את סימונה קרמאס (יש את כל מה שהיא הוציאה)
 
ברהמס בביצוע יפה:https://tidal.com/browse/album/68901614 נ.ב. שבוע הבא סוף-סוף חוזר לעבודה. רב תודות למוסיקה,שעזרא לי להעביר את הזמן בנעימים בלי להתחרפן.;)
 

אין פטיפון עדיין אבל תקליטים הגיעו אז לא ממש אפשר לשמוע
עתיק חדש מ-63 מקווה שווה משהוא

A98191C7-997B-432A-8831-EDE9A1317AB0.jpeg
 

תמונות מצורפות

  • A98191C7-997B-432A-8831-EDE9A1317AB0.jpeg
    A98191C7-997B-432A-8831-EDE9A1317AB0.jpeg
    KB 99 · צפיות: 402

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור