תודהניר, יש לזאפה הופעה, שמנגן שם Eddie Jobson
איזה מניוק עמוס ב feel
מוקדש לכל החברים שנשארו בני 20.
יום קדוש.
ברדיו מתנגנים שירים מהשפיץ של השירה העברית, שמחזירים אותי אל התקופה המטורפת ההיא בסדיר בלבנון מ-96 ועד 00', מהגזרה המזרחית ועד המערבית, אח"כ שחזרנו ב-06' ובין לבין גם אח"כ כשהיינו בשטחים ובעזה.
עבורי, זה ה-שיר של התקופה ההיא וכמו תמיד עולה השאלה הנצחית - מה היה לנו לחפש שם.
מדינה מקוללת.
מוקדש לכל החברים שנשארו בני 20.
[]
ממליץ בחום על אוסף מצויין של מוסיקה קאמרית בביצוע יפה והקלטה נהדרת בהוצאת genuin הגרמנית,שרכשתי לאחרונה:https://open.spotify.com/playlist/12nxwRSDnJiNEHTUCkn8YL