מה מתנגן אצלכם עכשיו? יש המלצה מעניינת?

  • פותח הנושא פותח הנושא RoyZx6r
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך


81wPKMzW5oL__SL1500_.jpg
61wdy014XiL.jpg

אחלה דיסק לשבת.
 

תמונות מצורפות

  • 61wdy014XiL.jpg
    61wdy014XiL.jpg
    KB 86.8 · צפיות: 380
  • 81wPKMzW5oL__SL1500_.jpg
    81wPKMzW5oL__SL1500_.jpg
    KB 196.5 · צפיות: 399
פרנק זאפה אחד הגאונים ביותר...
http://www.deezer.com/track/53957041
קטע מטורף לגמרי
 

58F76B34-FE53-4D7A-975B-3E0CCB34CAE9.png
 

תמונות מצורפות

  • 58F76B34-FE53-4D7A-975B-3E0CCB34CAE9.png
    58F76B34-FE53-4D7A-975B-3E0CCB34CAE9.png
    KB 869.1 · צפיות: 381
זאפה.
: -)

ספירת העומר, לא יכול לשמוע מוזיקה עד לג בעומר.

ניר, יש לזאפה הופעה, שמנגן שם Eddie Jobson
איזה מניוק עמוס ב feel


 
ניר, יש לזאפה הופעה, שמנגן שם Eddie Jobson
איזה מניוק עמוס ב feel
תודה
מדהים!
 

Dirk Maassen
אלבום מעולה ocean
 
נערך לאחרונה ב:
מה אומר ומה אגיד כי זה אחד הביצועים האהובים ביותר שלי .יש לי עם ברנדל ברנבויים המבוגר .יותר. עם BPO .. פראז עם אבדו . גזה אנדה . ועוד ועוד זה ממש אהוב שלי כי גם הקלטה עוד מילדותי זוכר אותה בתקליטי EMI ,תוצרת הארץ לימים קניתי אלקטרולה הדפסה גרמנית ועפתי על עצמי וגם היום
ההקלטה טובה מקונצרטו מספר 27 המופיע גם על אותו תקליט והדיסק גם זה כמובן
כמו שפעם ידעו לעשות התזמורת ופסנתר וכלי נשיפה כל כך דומיננטים כאן הפסנתר של ברינבויים הצעיר בלי פוזות של יחצנים מוסיקה .... אני ממש אוהב את הבחור במובן המוסיקאלי לא דעותיו הפוליטיות נשאיר את זה . ב1988 ראיתי אותו עם הפילהרמונית ברלין כאן בישראל ביצירות ברהמס 1+4 עדיין יש לי את התוכניה ..
בקיצור יופי של ביצוע יופי של הקלטה ונשמע פגז במערכת ניים אודיו ורמקולים פוקאל

R-7644444-1520789542-9975.jpeg.jpg



רובם זוכרים את העטיפה הזו אך ללא 27 מצורף קונצרטו 17 הנעימה אלוירה מאדיגן
מוצרט הפך ללהיט בשנות ה-70
אבל אצלי הוא לא להיט הוא אצבע האלוהים נגעה בו

R-12660420-1539538192-4251.jpeg.jpg
 

נערך לאחרונה ב:
יום קדוש.

ברדיו מתנגנים שירים מהשפיץ של השירה העברית, שמחזירים אותי אל התקופה המטורפת ההיא בסדיר בלבנון מ-96 ועד 00', מהגזרה המזרחית ועד המערבית, אח"כ שחזרנו ב-06' ובין לבין גם אח"כ כשהיינו בשטחים ובעזה.

עבורי, זה ה-שיר של התקופה ההיא וכמו תמיד עולה השאלה הנצחית - מה היה לנו לחפש שם.

לבנון המדינה המקוללת.

מוקדש לכל החברים שנשארו בני 20.

 

נערך לאחרונה ב:
יום קדוש.

ברדיו מתנגנים שירים מהשפיץ של השירה העברית, שמחזירים אותי אל התקופה המטורפת ההיא בסדיר בלבנון מ-96 ועד 00', מהגזרה המזרחית ועד המערבית, אח"כ שחזרנו ב-06' ובין לבין גם אח"כ כשהיינו בשטחים ובעזה.

עבורי, זה ה-שיר של התקופה ההיא וכמו תמיד עולה השאלה הנצחית - מה היה לנו לחפש שם.

מדינה מקוללת.

מוקדש לכל החברים שנשארו בני 20.

[]

ומלחמה אחת לפני המלחמה שאתה מדבר עליה, מלחמת לבנון הראשונה....שיר של משינה שנכתב בעקבות המלחמה ההיא על חברו הטוב של שלומי ברכה שחזר עם הלם קרב......

אחד השירים שהכי עושים לי עור ברווז ......ואפילו דמעות.

 

נערך לאחרונה ב:
6B73F113-51A5-4F71-870A-D0631520918F.png
 

תמונות מצורפות

  • 6B73F113-51A5-4F71-870A-D0631520918F.png
    6B73F113-51A5-4F71-870A-D0631520918F.png
    KB 625.8 · צפיות: 316
 

כרגע ב"קשת" ספיישל עידן רייכל.
 
אחת הפסגות שיש למוסיקה הקלאסית להציע
82B1BD8A-A243-4530-90FA-3591CE735F89.jpeg
 

תמונות מצורפות

  • 82B1BD8A-A243-4530-90FA-3591CE735F89.jpeg
    82B1BD8A-A243-4530-90FA-3591CE735F89.jpeg
    KB 127.3 · צפיות: 357
חג עצמאות שמח לכל חבריי הפורום.:שתוי: ממליץ בחום על אוסף מצויין של מוסיקה קאמרית בביצוע יפה והקלטה נהדרת בהוצאת genuin הגרמנית,שרכשתי לאחרונה:https://open.spotify.com/playlist/12nxwRSDnJiNEHTUCkn8YL
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור