עלויות DAC וסטרימר

  • פותח הנושא פותח הנושא rainbird
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

לא תמיד הפרוטוקול TCP/IP , יכול להיות גם ב UDP אם מאזינים לרדיו אינטרנטי באיכות גבוהה ויש כאלה הרבה
 
לא תמיד הפרוטוקול TCP/IP , יכול להיות גם ב UDP אם מאזינים לרדיו אינטרנטי באיכות גבוהה ויש כאלה הרבה

נכון, ב-voice ואולי גם ברדיו (לא יודע) כאשר לא חייב tcp heanshake והמידע לא הכרחי שיגיע 100% בשלמותו (יתכן קצת קיטועים בדיבור , לא נורא )אז עושים ב-UDP שזה שגר ושכח ומהיר יותר . חברות הסטרימים כמובן לא עושים את זה ב - UDP
 
נערך לאחרונה ב:
לא.

פעם שומע משוכך ופעם שומע על המדף.
(יכול להיות שתה עצמך מתפקד כמשכך....).
ברצינות, מי בודק ככה....?
למדת מחבריך איך להתחמק ?
אני מתחמק?
אני אשדרג את הבדיקה
אני לא רק מרים אותו אלא גם מנער אותו למשך 10 שניות
אם אתה מרגיש בהבדל מייד תשים לב
 

חופשי
ואל תעשה לי טובות
שקל מול שקל
אבל אני אגיד לך איך נעשה את הבדיקה
אתה תשים שיר מה שבא לך
תוך כדי שהשיר מתנגן אני ארים את הנתב באוויר ואתה במבחן עיוור תגיד לי מתי הוא באוויר ומתי הוא מונח
כל פעם ארים אותו ל 5 שניות
3 פעמים סה"כ
הולך?
מה זה 3 בדיקות? ההסתברות הססטטיסטית שהנבחן יפגע בול אפילו מסתם ניחוש ב 3 בדיקות בלבד היא גבוהה מאוד.

כדי שתהיה משמעות סטטיסטית אמיתית ולא סתם ניחוש חייבים לבצע 16 מדידות כשהנבדק מספיק שיפגע ב 14 (בשפה אחרת מותר לו לטעות פעמיים).

אפשר לחלק את הבדיקה ל 2 סשנים כדי להמנע מעייפות ולהיות הוגן כלפי הנבחן....או אז יש משמעות סטטיסטית אמיתית לבדיקה.
 
נערך לאחרונה ב:
לא תמיד הפרוטוקול TCP/IP , יכול להיות גם ב UDP אם מאזינים לרדיו אינטרנטי באיכות גבוהה ויש כאלה הרבה
אודיו לא מועבר UDP
רק tcp
עם כל הבקרות ואמינות מלאה של המידע
 
מה זה 3 בדיקות? ההסתברות הססטטיסטית שהנבחן יפגע בול מסתם ניחוש ב 3 בדיקות בלבד היא גבוהה מאוד.

כדי שתהיה משמעות סטטיסטית אמיתית ולא סתם ניחוש חייבים לבצע 16 מדידות כשהנבדק מספיק שיפגע ב 14.
שיר של 4 דקות
בעיניים עצומות
במהלך השיר אני מרים 3 פעמים את הנתב ומנער אותו למשך 10 שניות
הוא צריך להגיד לי מייד כשזה קורה
אין מצב שגם פעם אחת הוא יצליח
נתתי לו 3 ספייר
 

שיר של 4 דקות
בעיניים עצומות
במהלך השיר אני מרים 3 פעמים את הנתב ומנער אותו למשך 10 שניות
הוא צריך להגיד לי מייד כשזה קורה
אין מצב שגם פעם אחת הוא יצליח
נתתי לו 3 ספייר
לא מבין במדוייק את הבדיקה שלך..... אני מבין דבר אחד, צריך לבצע לפחות 16 בדיקות (בלתי תלויות) למען מהיימנות סטטיסטית.
 
לירן רוזי ורוברטס עשיתם לי את השבוע עם הבדיחות האלה
 
לא מבין במדוייק את הבדיקה שלך..... אני מבין דבר אחד, צריך לבצע לפחות 16 בדיקות (בלתי תלויות) למען מהיימנות סטטיסטית.
הוא טוען שהוא שומע הבדל אם הנתב יושב על פלטת שיכוך או לא
כלומר אם תוך כדי ניגון שיר כשהוא בעיניים מכוסות אני בנקודת זמן שאני אבחר ארים את הנתב באוויר וארעיד אותו הוא הרי מיד ישמע את זה
אני רוצה שיגיד לי בזמן אמת מתי שאני מרים אותו
נצלם את הניסוי הזה ונפרסם כאן
 

חברים,
נכון שהביטים מגיעים סבבה.
אבל כשאתה משתמש בספק ממותג של שקל וחצי - הוא מייצר זבל חשמלי, הדרעק הזה נישא ע״י כבלי התקשורת עד למכשירים שמנגנים ואם הם פשוטים ולא מוגנים תעשו 1+1…
זה בדיוק אותו סיפור של לעשות קו חשמל נפרד למערכת.
יצרן הסטרימר שלי ממליץ על שימוש בWiFi להזרמה.
בהנחה שכל מה שאמרתם נכון והסינגל חזק וטוב - זה הפתרון האידיאלי, אין תווך פיזי לסטרימר וכל הכולרעה של החשמל פשוט לא מגיעה.

שני הסנט שלי.
 
הוא טוען שהוא שומע הבדל אם הנתב יושב על פלטת שיכוך או לא
כלומר אם תוך כדי ניגון שיר כשהוא בעיניים מכוסות אני בנקודת זמן שאני אבחר ארים את הנתב באוויר וארעיד אותו הוא הרי מיד ישמע את זה
אני רוצה שיגיד לי בזמן אמת מתי שאני מרים אותו
נצלם את הניסוי הזה ונפרסם כאן
הוא טוען שיש הבדל שמיע בין כשהנתב יושב על אביזר/פלטת שיכוך לבין כשהוא יושב על סתם מדף, לנער, להחזיק ביד זה משהו אחר. במקום לחשוב על סטטיסטיקה, או איך אמין לבדוק הייתי מציע לכם פשוט גם אם לא מתיישב עם ההיגיון לבדוק...
 
הוא טוען שהוא שומע הבדל אם הנתב יושב על פלטת שיכוך או לא
כלומר אם תוך כדי ניגון שיר כשהוא בעיניים מכוסות אני בנקודת זמן שאני אבחר ארים את הנתב באוויר וארעיד אותו הוא הרי מיד ישמע את זה
אני רוצה שיגיד לי בזמן אמת מתי שאני מרים אותו
נצלם את הניסוי הזה ונפרסם כאן
אחלה, מצויין, נפלא....אבל אתה צריך לבצע את הבדיקה 16 פעמים והוא צריך לפגוע ב 14 פעמים כדי שטענתו של @רוזי1 שהוא שומע תהיה קבילה סטטיסטית.

הרי אם הוא מבצע 16 בדיקות והוא פוגע במדויק ב 8 מהם אין לכך שום משמעות סטטיסטית כי הרי הוא היה יכול לעשות זאת ע"י הטלת מטבע או סתם ע"י ניחוש....נכון?........כדי שתהיה משמעות סטטיסטית הוא צריך לפגוע ביותר מ 8 פעמים ונדרש לפחות 14 תשובות נכונות.

בהטלת מטבע 16 פעמים הרי אתה תפגע נכון סטטיסטית 8 פעמים ......הלא כן?

.......מתמטיקאים , סטטיסטיקאים באתר, איפה אתם ? ;) .
 

נערך לאחרונה ב:
אודיו לא מועבר UDP
רק tcp
עם כל הבקרות ואמינות מלאה של המידע
כל ערוצי רדיו אינטרנטי בשידורי מוסיקה באיכות רגילה ובאיכות גבוהה משודרים ב UDP (שגר ושכח)...
 
לירן רוזי ורוברטס עשיתם לי את השבוע עם הבדיחות האלה
בכיף......וזה עוד שבוע של כל המועד (ורד)
 

לכל מי שלא סומך על האוזניים שלו, או על אוזניים של אחרים - הנה עוד זוית להמחיש את העובדה הפשוטה שבדיגיטל יש משמעות לסוויץ', לכבילה ולספקי כוח:

https://audiophilestyle.com/forums/topic/58910-etherregen-formal-video-imaging-and-audio-review/
חבל שהם לא מראים זאת למהנדסים רפי השכל של Cisco שלא מסוגלים להוציא מוצר נורמלי מתחת ידם ;)

בימים אלו שמהנדסים רבים כל כך פוטרו מעבודתם הם יכולים לשכור את שרותיהם ולהחליפם במהנדסים האידיוטים המתכננים ראוטר עם ספק כוח ממותג ובכך לשפר פלאות את Line המוצרים שלהם......כבר רץ לקנות מניות של Cisco.
 
נערך לאחרונה ב:
מה שחשוב לדעתי במחשב זה לא להשתולל עם המעבד
מעבד כמו I7 הוא הרבה יותר ״רועש״ מ- I3 לדוגמא ולכן אני לא עובר את ה-I3 , האיכות הכי טובה שהיתה לי היה עם core 2 duo , נדפק לי המאוורר אבל חלפים בדרך וישמיש אותו בקרוב.
אם חושבים על זה הסטרימרים הכי יקרים אין להם יכולת מחשוב אפילו לא ברמה של I3 , לא צריך מעבד חזק לשום פורמט , צריך מערכת הפעלה קטנה ויעילות וכך גם הגדרתי את שלי


גנדלף
מה דעתך על רוספברי פיי?




המעבד שלו חלשששש מאוד ביחס לאינטלים אבל מבדיקה שעשיתי עכשיו לאוסילטור יש יציבות של פלוס מינוס 20ppm = שעון דמיקולו....
 
גנדלף
מה דעתך על רוספברי פיי?




המעבד שלו חלשששש מאוד ביחס לאינטלים אבל מבדיקה שעשיתי עכשיו לאוסילטור יש יציבות של פלוס מינוס 20ppm = שעון דמיקולו....


לא ניסיתי למוסיקה כי אני מעדיף אינטל אבל אם הייתי בונה הייתי מתייחס גם לחשמל טוב לפיי

תראה את זה , הנס הוא מקור טוב למידע

 

לא ניסיתי למוסיקה כי אני מעדיף אינטל אבל אם הייתי בונה הייתי מתייחס גם לחשמל טוב לפיי

תראה את זה , הנס הוא מקור טוב למידע


אם תוכל להשיג מאק מיני -2009-2007 (פה עולה פחות מ-200 שח)
תוכל להתקין עליו Volumio לדוגמא , תכלס זה המחשב שאיתו אני שומע הכי טוב (הבדלים מינורים כמובן לעומת הנוק)

1EC1BD67-5B66-41C2-8E76-AE3F44204650.jpeg
 

תמונות מצורפות

  • 1EC1BD67-5B66-41C2-8E76-AE3F44204650.jpeg
    1EC1BD67-5B66-41C2-8E76-AE3F44204650.jpeg
    KB 109.2 · צפיות: 311
נערך לאחרונה ב:
אם תוכל להשיג מאק מיני 2007 (פה עולה פחות מ-200 שח)
תוכל להתקין עליו Volumio לדוגמא , תכלס זה המחשב שאיתו אני שומע הכי טוב (הבדלים מינורים כמובן לעומת הנוק)

צפה בקובץ המצורף 48521

יש לי עוד מחשבים יותר חזקים אבל מיותר

1324C9B8-2253-47AF-B575-23F6287493BD.jpeg
1637E4C7-C03F-45E6-85CE-F94CA23B0A85.jpeg


הנוק כרגע פרודקשיין

12FC1F81-105D-4DF2-8992-A28B7977AC84.jpeg
 

תמונות מצורפות

  • 1324C9B8-2253-47AF-B575-23F6287493BD.jpeg
    1324C9B8-2253-47AF-B575-23F6287493BD.jpeg
    KB 86 · צפיות: 186
  • 1637E4C7-C03F-45E6-85CE-F94CA23B0A85.jpeg
    1637E4C7-C03F-45E6-85CE-F94CA23B0A85.jpeg
    KB 93.3 · צפיות: 193
  • 12FC1F81-105D-4DF2-8992-A28B7977AC84.jpeg
    12FC1F81-105D-4DF2-8992-A28B7977AC84.jpeg
    KB 76.8 · צפיות: 192

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור