נגיף הקורונה והשפעתו בעולם...

  • פותח הנושא פותח הנושא tomertsin
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

יש סרט מרתק (נדמה לי של נשיונל ג'אוגרפיק) שנקרא "והאדם יצר את הכלב". מומלץ מאוד.
 

אנשים שעושים את זה איבדו חלק מהאנושיות שלהם.

קוריאנים אוכלים כלבים.
אבל אנחנו אוכלי בקר עבור הודים נראים גם כן לא אנושיים אני מניח. פרה היא חיה קדושה משוטטת ברחובות, היא רק מחפשת אהבה
 
. פרה היא חיה קדושה משוטטת ברחובות, היא רק מחפשת אהבה
לעיתים כשיוצאים עם העדר חצי שנה להרים ומרגישים בדידות גם האדם מחזיר אהבה לפרה.;)
 
נערך לאחרונה ב:
לכן ולשם, 2 דעות מנוגדות...

לכאן: הנגיף מכה באיטליה: כרבע מתושבי המדינה בהסגר, מתוך מקאו.

https://www.mako.co.il/news-world/2...start&utm_medium=content&utm_campaign=ongoing

לשם: די לפאניקת הקורונה ולצעדים המוגזמים, מתוך ynet

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-5690704,00.html
 

הבית שלי במרכז ת"א גובל בבית כנסת שמעט מאוד אנשים מבוגרים מגיעים אליו להתפלל בשקט ובנועם, אני הולך אליו בחגים המשמעותיים למרות שאני חילוני.
לפני כמה שנים חולדאי אישר לחב"ד לפתוח ישיבה באולם המישני ומאז חיי וחיי השכנים המקיפים את בית הכנסת הפכו לסיוט, כל פעם חבדניקים מכל העולם באים לשם בשעות לא שעות מקימים רעש משל היו במחנה קיץ.
הקבועים מביאים את ילדיהם שצורחים בשבתות מהבוקר עד אחה"צ. שאלתי את ראש הישיבה אם הם כל כך נחושים שתל אביב תשמור את ימי השבת איך זה שהם מבצעים עבירה כל כך חמורה של גזל מנוחת השכנים בימים אלה והשיב לי במתק שפתיים כי זה לא יקרה שוב, כמובן שכן. לא יכול שלא להרגיש מידה של אנטישמיות בכל פעם.

כאשר אנו מחילים את חוק הריבונות או אומרים לפלסטינים כי זוהי ארצנו ולא ארצם על סמך מה אנו מבססים זאת אם לא על זכותנו שנקבעה בתורה, אבל שמישהו יסביר לי איך יהודי בלונדיני ממוצא רוסי ואתיופי שחור ששניהם בקושי ממלאים חמש מצוות שגיורם מוטל בספק לפי ההלכה כי אחרת מי קובע מיהו יהודי יכולים לגרש ערבי מאדמתו בטענה זו, ושוב, אני חילוני.
שאף אחד לא יטעה אני לא שמאלני ואני כן חושב שלעם היהודי יש זכות בארץ הזו על פי התורה ופשוט כי בכל מקום אחר ישחטו אותנו וגם כי היסטורית לא גירשנו מכאן עם אחר כי לא היה פה עם שנקרא פלסטיני.
 
אשתי שהיא מנהלת בכירה בשירות הרפואה הציבורית אמרה לי היום שבדיון בו השתתפה אמרו כי הערכה היא שבתוך שנה וחצי עד לזמינות חיסונים, כ 60% מהאוכלוסיה בארץ תדבק, כ 40% יחלו, וכ 350 אלף איש ימותו מהמחלה. רובם מעל גיל 65, או חולים במחלות קודמות מעל לגיל 30, או מעשנים כבדים שעשנו יותר מעשור. כל אלו בסכנת סיבוכים ומוות. כמובן, כלכלית אנחנו נחזור תקפת הצנע עם מעלל 30% אבטלה.

אלו הנתונים שמסתירים מהציבור בשלב זה.
 
אשתי שהיא מנהלת בכירה בשירות הרפואה הציבורית אמרה לי היום שבדיון בו השתתפה אמרו כי הערכה היא שבתוך שנה וחצי עד לזמינות חיסונים, כ 60% מהאוכלוסיה בארץ תדבק, כ 40% יחלו, וכ 350 אלף איש ימותו מהמחלה. רובם מעל גיל 65, או חולים במחלות קודמות מעל לגיל 30, או מעשנים כבדים שעשנו יותר מעשור. כל אלו בסכנת סיבוכים ומוות. כמובן, כלכלית אנחנו נחזור תקפת הצנע עם מעלל 30% אבטלה.

אלו הנתונים שמסתירים מהציבור בשלב זה.

על השאלה החשובה לא ענית: האם אפשר יהיה לעבוד מהבית??
 

על השאלה החשובה לא ענית: האם אפשר יהיה לעבוד מהבית??

זה מן הסתם תלוי בסוג העבודה ובעיקר במעסיק. בהיי טק זה יהיה יותר קל מאשר לעובדי נקיון מן הסתם. מעסיקים מסויימים יסכימו לזה רק אם הממשלה תסכים להשתתף בהוצאות תשלומי השכר, כי הם תוענים שעבודה מהבית פחות יעילה. בגלל זה כל המלחמות הפוליטיות מיותרות ומסוכנות בזמן כזה. בלי קשר לפוליטיקה, אני בטוח שגם אנשי השמאל יעדיפו שההגה יהיה בידיים של ראש ממשלה מנוסה וותיק ולא טירון עם קשיי דיבור בתקופה שכזאת. בקרוב המדינה תזדקק לסיוע כלכלי מארצות הברית, ובשביל להוציא דולר משניא כמו טראמפ, צריך אחד כמו נתניהו, שלו יש קשרים הדוקים או יכולת להגיע לעסקה מפוקפקת כמו עזרה בבחירות נובמבר בתמורה לסיוע כלכלי.
 
על השאלה החשובה לא ענית: האם אפשר יהיה לעבוד מהבית??
בוודאי, אם אתה טבח/שף או עובד נקיון זה הכי טוב לעבוד מהבית .......יהיה בית עם שפע אוכל וגם מבריק מנקיון.
 
נערך לאחרונה ב:
כ 60% מהאוכלוסיה בארץ תדבק, כ 40% יחלו, וכ 350 אלף איש ימותו מהמחלה. רובם מעל גיל 65,

אלו הנתונים שמסתירים מהציבור בשלב זה.

הממממ.... יהיה שווה להשאיר את הפורום הזה פעיל בשביל 2 חברים?
 

הממממ.... יהיה שווה להשאיר את הפורום הזה פעיל בשביל 2 חברים?
בוודאי וכניראה 2 החברים האחרונים שישארו יהיו AK1 ואנוכי.....ובסוף אחרי כמה ימים נוספים לבד פה בפורום בטח נחנוק אחד את השני למוות ;)
 
אשתי שהיא מנהלת בכירה בשירות הרפואה הציבורית אמרה לי היום שבדיון בו השתתפה אמרו כי הערכה היא שבתוך שנה וחצי עד לזמינות חיסונים, כ 60% מהאוכלוסיה בארץ תדבק, כ 40% יחלו, וכ 350 אלף איש ימותו מהמחלה. רובם מעל גיל 65, או חולים במחלות קודמות מעל לגיל 30, או מעשנים כבדים שעשנו יותר מעשור. כל אלו בסכנת סיבוכים ומוות. כמובן, כלכלית אנחנו נחזור תקפת הצנע עם מעלל 30% אבטלה.

אלו הנתונים שמסתירים מהציבור בשלב זה.

זה לא מגובה ע"י הנתונים
סינים כבר חזרו לעבוד.
אני קראתי כי דרום קוריאה זה מודל טוב לאקסטרפולציה כי הם מבצעם אלפי בדיקות כל יום, אחוז תמותה כ-0.5%, שזה גבוה משפעת פי 5.. אבל לא ארמגדון

אשתו של החבר עם פוסט דוקטורט במיקרוביולוגיה, אומרת קישקוש בלבוש, לא להקשיב למדיה

יהיה בסדר, עם ישראל חי :)
 
רק רוצה להוסיף כי מערכת הציבורית רוצה כסף, זה גוף אינטרסנט בסיפור הזה.
 

על השאלה החשובה לא ענית: האם אפשר יהיה לעבוד מהבית??
אבו מאזן לא ממתין לתשובה, הוא החליט לעבוד מהבית.

המדיה בהחלט מוסיפה להיסטריה.

(ורד)
R
 
אשתי שהיא מנהלת בכירה בשירות הרפואה הציבורית אמרה לי היום שבדיון בו השתתפה אמרו כי הערכה היא שבתוך שנה וחצי עד לזמינות חיסונים, כ 60% מהאוכלוסיה בארץ תדבק, כ 40% יחלו, וכ 350 אלף איש ימותו מהמחלה. רובם מעל גיל 65, או חולים במחלות קודמות מעל לגיל 30, או מעשנים כבדים שעשנו יותר מעשור. כל אלו בסכנת סיבוכים ומוות. כמובן, כלכלית אנחנו נחזור תקפת הצנע עם מעלל 30% אבטלה.

אלו הנתונים שמסתירים מהציבור בשלב זה.
איזה מזל שאני אדם מאמין
אחרת הייתי כנראה נלחץ
עם ישראל מעל הטבע
גם לפני מלחמת ששת הימים חפרו קברי אחים כי היו בטוחים שיהיו עשרות אלפי אזרחים הרוגים
תרגעו
 
הבית שלי במרכז ת"א גובל בבית כנסת שמעט מאוד אנשים מבוגרים מגיעים אליו להתפלל בשקט ובנועם, אני הולך אליו בחגים המשמעותיים למרות שאני חילוני.
לפני כמה שנים חולדאי אישר לחב"ד לפתוח ישיבה באולם המישני ומאז חיי וחיי השכנים המקיפים את בית הכנסת הפכו לסיוט, כל פעם חבדניקים מכל העולם באים לשם בשעות לא שעות מקימים רעש משל היו במחנה קיץ.
הקבועים מביאים את ילדיהם שצורחים בשבתות מהבוקר עד אחה"צ. שאלתי את ראש הישיבה אם הם כל כך נחושים שתל אביב תשמור את ימי השבת איך זה שהם מבצעים עבירה כל כך חמורה של גזל מנוחת השכנים בימים אלה והשיב לי במתק שפתיים כי זה לא יקרה שוב, כמובן שכן. לא יכול שלא להרגיש מידה של אנטישמיות בכל פעם.

כאשר אנו מחילים את חוק הריבונות או אומרים לפלסטינים כי זוהי ארצנו ולא ארצם על סמך מה אנו מבססים זאת אם לא על זכותנו שנקבעה בתורה, אבל שמישהו יסביר לי איך יהודי בלונדיני ממוצא רוסי ואתיופי שחור ששניהם בקושי ממלאים חמש מצוות שגיורם מוטל בספק לפי ההלכה כי אחרת מי קובע מיהו יהודי יכולים לגרש ערבי מאדמתו בטענה זו, ושוב, אני חילוני.
שאף אחד לא יטעה אני לא שמאלני ואני כן חושב שלעם היהודי יש זכות בארץ הזו על פי התורה ופשוט כי בכל מקום אחר ישחטו אותנו וגם כי היסטורית לא גירשנו מכאן עם אחר כי לא היה פה עם שנקרא פלסטיני.

הרמב"מ טוען שהפילוסופיה אינה נמצאת מחוץ לתורה, אלא היא עיקר התורה,
הפילוסופיה היא אמצעי להכרת הבורא ותורתו.
 

אשתי שהיא מנהלת בכירה בשירות הרפואה הציבורית אמרה לי היום שבדיון בו השתתפה אמרו כי הערכה היא שבתוך שנה וחצי עד לזמינות חיסונים, כ 60% מהאוכלוסיה בארץ תדבק, כ 40% יחלו, וכ 350 אלף איש ימותו מהמחלה. רובם מעל גיל 65, או חולים במחלות קודמות מעל לגיל 30, או מעשנים כבדים שעשנו יותר מעשור. כל אלו בסכנת סיבוכים ומוות. כמובן, כלכלית אנחנו נחזור תקפת הצנע עם מעלל 30% אבטלה.

אלו הנתונים שמסתירים מהציבור בשלב זה.
ומאיפה הנתון של 10% תמותה בין החולים?
אני לוקח בחשבון 9 מיליון תושבים
 
ומאיפה הנתון של 10% תמותה בין החולים?
אני לוקח בחשבון 9 מיליון תושבים

כרוניקה ידוע מראש, חכה לתגובה ארוכה ומייגעת שלא קשורה בשיט למציאות.
 
איזה שירשור כיפי, נאור ומדעי.
תודה.
 

אשתי שהיא מנהלת בכירה בשירות הרפואה הציבורית אמרה לי היום שבדיון בו השתתפה אמרו כי הערכה היא שבתוך שנה וחצי עד לזמינות חיסונים, כ 60% מהאוכלוסיה בארץ תדבק, כ 40% יחלו, וכ 350 אלף איש ימותו מהמחלה. רובם מעל גיל 65, או חולים במחלות קודמות מעל לגיל 30, או מעשנים כבדים שעשנו יותר מעשור. כל אלו בסכנת סיבוכים ומוות. כמובן, כלכלית אנחנו נחזור תקפת הצנע עם מעלל 30% אבטלה.

אלו הנתונים שמסתירים מהציבור בשלב זה.
לפי נבואת הזוועה של אשתך או שלך מדובר בכ 10% תמותה מהמחלה הזו, מה שכמובן לא מאושש ע"י הנתונים עד כה. העסק הזה מפחיד ורציני דיו מבלי לזרוק דברים כאלו חסרי ביסוס, כאן או במקומות אחרים.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור