מוצרי "high end" סיניים.. יש דבר כזה?

  • פותח הנושא פותח הנושא PsychoAudio
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

לא המלצתי לאף אחד כלום רק כתבתי מה אני קונה ומה טוב לי
כל אחד ותפיסתו ויעשה מה הכי טוב לו
אני לא ישלם מחירים כאלה לכבלים
הייתי שמח להשוות אם הייתי יכול
אולי מישהו פה יכול להרים את הכפפה ולהזמין לדוגמא את ה-XLR הזה או אחר ולהשוות למקורי ואז נדע אם שווה או לא
לי אין תקציב לכבל ב-2000 יורו
כל המערכת שלי שווה אולי 1000 :)
 
אני לא ישלם מחירים כאלה לכבלים
הייתי שמח להשוות אם הייתי יכול
אז למה שילמת מחיר כל כך גבוה לחיקוי סיני? (ברור לכולנו שמדובר בסתם כבל)
כי נראה טוב לעיניים?
כי כתוב עליו NORDOST? (בפירסום כי על הכבל אין שום כיתוב)

היית יכול לחסוך כסף ולקנות כבל הרבה יותר זול אם כבר....
תסלח לי, אבל זה ממש "להרגיש" שקנית כבל טוב בזול ודפקת את המערכת
אם כבר לדפוק את המערכת ולא לשלם מחיר גבוה כי אתה לא מאמין (וזה כמובן זכותך ובחירה של כל אחד)
יש לך אופציות הרבה יותר טובות מאשר לקנות חיקוי סיני נחות

בהצלחה
 

לדעתי האישית לא הייתי קונה כבל טוב יותר באורך 2 מטר במחיר הזה וזה שכתוב שם חברה לא ממש חשוב לי, במקרה היה כתוב נורדוסט , שם החברה לא אומר לי כלום כי לא יכול לקנות כבלים שלהם בגלל המחיר
יש דרכים להבין איכות של מוצרים מסין ואני סומך על ההבנה שלי (במחשוב לפחות כי זה מה אני יודע לעשות)
כמו שאמרתי לי הם נשמעים לי טוב יחסית לכבל rca שחיברתי קודם ל-XLR
לא מזלזל בשום חברה שמשקיעה בפיתוח ובדיקות וגם לא חושב שהכבל הסיני שקניתי טוב יותר או אותו דבר כמו המקורי
אבל מאחר ולא אוכל לקנות את המקורי והייתי קונה אולי audioquest באותו מחיר פה אני לא בטוח שהכבל הסיני פחות טוב
 
נערך לאחרונה ב:
הבעיה היא בעיה מוסרית. קנית ביודעין מוצר גנוב. וכשתמכור אותו הלאה יסתובב כאן מוצר מזויף ויפגע בשוק היד השניה ובאנשים שקנו ממקור הגון.
 
זה נכון אבל לא קונים יש שניה ללא certificate of authenticity
 

תמונות מצורפות

  • Vermouth_Ref-Power_IMG_5488_550pix-550x367.jpg
    Vermouth_Ref-Power_IMG_5488_550pix-550x367.jpg
    KB 40.8 · צפיות: 181
הסינים לא מצרפים כזה מזויף למוצרים שלהם? ואם מישהו לא זוכר איפה הניח את הפתקון שלו? למה להכניס בכלל דברים מזויפים, יש סיניים בזול ובאיכות סבבה.
 
במקרה שלי לא צרפו וגם לא כתוב בשום מקום שם חברת המקור
בקניה ביד שניה של כבל מאוד יקר הייתי מסתפק בקבלה מהחנות שמוכרת את המקור
ללא כבלה או סרטיפיקייט לא הייתי קונה
 
יענו עכשיו תקעת אנשים שלא מוצאים את הצטלה הזה, או שקנו יד שניה ולא דרשו אותו.
למה בכלל לקנות מזויף?
 

אם תקנה בגאווה כבל ב-4000 שח לא תשמור את הקבלה או את האישור החוקי של היצרן שקיבלת?
אני לא קניתי מזויף קניתי כבל מסין ללא שם של חברה (עלום שם) וכך עוד אלפי אנשים קונים (תבדוק )

אין שם סתם כבל
 

תמונות מצורפות

  • IMG_0137.jpg
    IMG_0137.jpg
    KB 157.8 · צפיות: 204
תאמת
ברגע שהכבל עולה גרושים ודומה למקור ומרשים חיצונית והמחיר משקף את הרמה של המערכת שלו אז זה בסדר
לרכוש כבל No Name שכזה , כי כמו כל כבל זול הוא ישמע סביר במערכת פשוטה וצודק gandallftw מאחר וגם אני לא היתי משקיע יותר מכך למערכת הקיימת שברשותו .

ברור שאם לבן אדם יש מערכת הי אנד רצינית , הוא לא היה מעלה על דעתו לרכוש חיקוי על עיוור בעשירית המחיר.
ככה שאין מה להתרגש , והכל בסדר גמור.
 

תאמת
ברגע שהכבל עולה גרושים ודומה למקור ומרשים חיצונית והמחיר משקף את הרמה של המערכת שלו אז זה בסדר
לרכוש כבל No Name שכזה , כי כמו כל כבל זול הוא ישמע סביר במערכת פשוטה וצודק gandallftw מאחר וגם אני לא היתי משקיע יותר מכך למערכת הקיימת שברשותו .

ברור שאם לבן אדם יש מערכת הי אנד רצינית , הוא לא היה מעלה על דעתו לרכוש חיקוי על עיוור בעשירית המחיר.
ככה שאין מה להתרגש , והכל בסדר גמור.
לא בהכרח מה שיקר יותר הוא גם טוב יותר.

קיבלתי את הכבלים שהזמנתי מסין, אשתדל לבדוק אותם הערב.

אריה
 

תמונות מצורפות

  • 7EFE2283-8CCB-47D3-83E3-C0A451285B40.jpeg
    7EFE2283-8CCB-47D3-83E3-C0A451285B40.jpeg
    KB 66.1 · צפיות: 205
עדיין לא נתקלתי בגיטרה סינית שמרגישה כמו אחותה האמריקאית.
החברה עושה ביניהן בידול בכוונה והפערים הם לא בגלל ארץ היצור בהכרח אלא בגלל מפרטים שונים.
קח פנדר סינית, מקסיקנית ואמריקאית ותגיד אם הן מרגישות ונשמעות אותו דבר.
לא בדקתי את הגילד שלך אבל מתקשה להאמין שהיא טובה כמו אחותה האמריקאית.
יאללה רונן, בוא לשמוע.
אתה מוזמן להביא כל גיטרה אקוסטית שבא לך.
למרות שאני התאהבתי בה בגלל נוחות הנגינה.
היחידות שנשמעות טוב יותר (לאוזני) אלו אקוסטיות שהטופ שלהן עשוי עץ ארז ובגיזרת מחיר של 15,000 שח וצפונה.

https://guildguitars.com/g/westerly-d-120e-nat/
 

נערך לאחרונה ב:
לא בהכרח מה שיקר יותר הוא גם טוב יותר.

קיבלתי את הכבלים שהזמנתי מסין, אשתדל לבדוק אותם הערב.

אריה

יותר נכון להגיד לרוב היקר יותר טוב יותר.
 
השאלה למה צריך לקנות חיקויים בכלל אם יש בנמצא כבלים מעולים במחירים הגיוניים כמו:
http://www.mogamicable.com/category/platinum/
יצרני כבלים יפנים לציוד לאולפנים
החלפתי בהדרגה את כל כבלי המערכת אצלי והתוצאה לא פחות ממעולה
באתר אפשר למצא בסיס נתונים מרשים לכל הכבלים :
http://www.mogamicable.com/pdf/Mogami_Tech_cat2019.pdf
מחירים די מצחיקים לכבלים מעולים
 

הבעיה החמורה לדעתי שהכבילה המזוייפת/חיקוי יגיעו ללוחות באיזה שלב (באופן כללי) ואנשים שלא מחפשים בציציות יכולים ליפול בפח...ראיתי וחוויתי מקרה שכזה מקרוב אצל חבר.

לא אומר חלילה! שהבחור בשרשור שרכש חיקוי זול, יעשה כזה מעשה,
רק אומר Be Advised.

יום טוב.
 
נערך לאחרונה ב:
הבעיה החמורה לדעתי שהכבילה המזוייפת/חיקוי יגיעו ללוחות באיזה שלב (באופן כללי) ואנשים שלא מחפשים בציציות יכולים ליפול בפח...ראיתי וחוויתי מקרה שכזה מקרוב אצל חבר.

לא אומר חלילה! שהבחור בשרשור שרכש חיקוי זול, יעשה כזה מעשה,
רק אומר Be Advised.

יום טוב.
אני לא רכשתי חיקוי. רכשתי כבלים של יצרן סיני שמתיימר להיות יצרן סיני בלי סיפורי מעשיות.

אריה
 
אני לא רכשתי חיקוי. רכשתי כבלים של יצרן סיני שמתיימר להיות יצרן סיני בלי סיפורי מעשיות.

אריה

וזה בסדר גמור
כוונתי הייתה בהקשר לחיקוי שדובר לפני.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור