חפירת ממירים !!!!

  • פותח הנושא פותח הנושא tzachi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

חייב להוסיף,
קשה לי להאמין שיושבים הסינים עם אב טיפוס שמים קטעי רפרנס ומשם מתקדמים.
מציע לך לעשות סיבוב בסין בכמה מהמפעלים המובילים שלהם (ויש להם הרבה מפעלים ויצרנים)....
תופתע לראות את רמות הטכנולוגיה ושיטות הייצור שבהרבה מאוד מקרים מתעלות על אילו מהמובילים ביצרני המערב.
יחד עם זאת, יש להם עוד דרך לעשות כדי להיות מובילים גם בתחומי הפיתוח והחדשנות.
הם בדרך.
 

חייב להוסיף,
קשה לי להאמין שיושבים הסינים עם אב טיפוס שמים קטעי רפרנס ומשם מתקדמים.
כחחחח
היום האודיןפילים הכבדים בעולם הם סינים.
הפכתם את הסינים לאנשי מערות.
האופרה הסינית עתיקה לפחות כמו הארופאית.
לסינים יש גישה ליופי ולאומנות.
הם לומדים ומישמים יותר מהר מבמערב.
הם אנשי עסקים יותר טובים.
והם יודעים לייצר גם זבלה בכמויות עם משתלם וגם איכות.
וכמו שרואים יש חברות סיניות מכובדות ויקרות כמו לומין ויש יצרנים מכובדים שמיצרים בסין כמו הגל.
הטרמניטור שדיברנו עליו היה עולה לפחות 12000 $ פי שלוש ממכירו בשיווק מהיצרן עם היה נמכר דרך יבואנים ודילרים ומסעות פרסום קונבנציונליים.
 
כחחחח
היום האודיןפילים הכבדים בעולם הם סינים.
הפכתם את הסינים לאנשי מערות.
האופרה הסינית עתיקה לפחות כמו הארופאית.
לסינים יש גישה ליופי ולאומנות.
הם לומדים ומישמים יותר מהר מבמערב.
הם אנשי עסקים יותר טובים.
והם יודעים לייצר גם זבלה בכמויות עם משתלם וגם איכות.
וכמו שרואים יש חברות סיניות מכובדות ויקרות כמו לומין ויש יצרנים מכובדים שמיצרים בסין כמו הגל.
הטרמניטור שדיברנו עליו היה עולה לפחות 12000 $ פי שלוש ממכירו בשיווק מהיצרן עם היה נמכר דרך יבואנים ודילרים ומסעות פרסום קונבנציונליים.

תזכיר לי כמה מוצרים סינים נחשקים רכשת לאחרונה... אופנה, רכב, אומנות, דקורציה לבית או משהו אחר?
לדעת לייצר מוצר זה רק שלב אחד, לדעת לייצר מוצר יוקרה נחשק זה כבר משחק אחר.
 
למה לא?



למה לא?

מתי עמדת בתור כדי לרכוש מוצר סיני? אני מוכן להמר שנראה מעולם לא.
זו תרבות שונה עם ערכים שונים, אין שום דבר יוקרתי שתוכנן ומיוצר בסין (לא ייצור או העתק של מוצר מערבי).
יש הבדל גדול מאוד בין יצור מוצרים (טובים ככול שיהיו) ובין תכנון ויצור מוצר יוקרה נחשק, ומה לעשות הסינים עדיין רחוקים משם.
 

ויצור מוצר יוקרה נחשק, ומה לעשות הסינים עדיין רחוקים משם.

בנושא היצור.....כאילו כזה.... האייפון ???

אתה יודע שבשוק התקשורת חוואווי חיסלה את ECI ? וכאן זה גם תיכנון וגם יצור.
 
אתה מי
מתי עמדת בתור כדי לרכוש מוצר סיני? אני מוכן להמר שנראה מעולם לא.
זו תרבות שונה עם ערכים שונים, אין שום דבר יוקרתי שתוכנן ומיוצר בסין (לא ייצור או העתק של מוצר מערבי).
יש הבדל גדול מאוד בין יצור מוצרים (טובים ככול שיהיו) ובין תכנון ויצור מוצר יוקרה נחשק, ומה לעשות הסינים עדיין רחוקים משם.
סטלבט נכון !? איכות .
הסינים הנחיתו חללית על הירח , בונים לנו את הרכבת התחתית המציאו תכנולוגיה בנייה מהירה של מגדלים וערים מודרניות שמאומצת בכל העולם ולהזכירך הסינים היו סגורים למערב עד לא מזמן.
והם גם יודעים למכור למערב זבל ולהרויח מזה.
90% מהאלקטרוניקה הבידורית מיוצרת בסין.
יש חברות הייאנד שמיוצרות בסין .
הסינים המציאו את אבק השרפה, את הקשת הצלובה האוטומאתית . את הקונגפו ..................
מצחיק שהשרשור התחיל בזה שאמרתי שכנראה בתקציב שיש לי ממיר אפשר למצא ממיר סיני שיהיה ערך לשקל הגדול ביותר.
לא זילזלתי במוצרי היי אנד רק ציינתי עובדה שצורת השיווק ישר מהמפעל במכירה המונית גורמת למוצר שבעולם הרגיל היה עולה 4000$ לעלות 1300$.
וזה הפך למלחמת תרבות בין המערב לסין ואנשים זורקים אמירות חסרות כל ביסוס.
באמת השירשור נועד ללמוד
היחידי שהיה לו נסיון כל שהוא והחליף לאחרונה ממיר מערבי יקר בממיר סיני לא היה מעוניין להשתתף.
הועלו מספר הצעות דוגמת הלומין וקורד משומש .......
קורטייל אני יגיעה לחלקם עדיין נראה לי שהכי הרבה ממיר בתקציב אני יוכל לקבל ממכשיר סיני.
 
למשל כעת אני חושב לרכוש נגן מוזיקה רישתי (סטרימר) ויש כמה מוצרים סיניים מעולים עם ביקרות מעולות (ונראה שיש להם איכות בנייה עם רכיבים מעולים) כמו LUMIN, AURALIC ועוד ... שהם ממש בחזית הטכנולוגיה בתחום הזה (לא לשכוח שהסינים נחתו על הירח בניגוד למספר מדינות שלא הצליחו :) ), מצד שני הם גם כוללים במוצרים תמיכה ביכולות סטירימיג מתקדמות, בניגוד לחלק מהחברות המוכרות בתחום שלא עושות כך.

כמו שכתבתי, אני כעת שוקל לרכוש סטירמר אז החברות האלו בפרוש ברשימה הקצרה שלי
 

כרמי,

ברשותי היה סט פגניני של חברת DCS סט יקר מאוד וגבוה בשני סדרות מהדביוסי שהוצג פה קודם (שגם היה לי לפני כן דרך אגב).

ועם זאת ששמעתי את ה Lumin S1 בהשוואה אצלי בסלון....לא היה על מה לדבר. ההבדל היה מיידי ובמקום.לא הייתה תהיה....לא היו ניואנסים...הלומין עשה בית ספר ל DCS (שהוא ממיר סופר איכותי). זה בלי לדבר על הפשטות, הקישוריות, הממשקים לטידאל ולרדיו אינטרנטי ועוד דברים רבים ש dcs לא נתן (אבל כמובן שהסאונד הוא במקום הראשון).

לקח לי זמן להאמין כי הפרשי המחירים הם אחד לחמש...אבל זאת התוצאה. ואני יודע להקשיב טוב מאוד...

לפיכך, אני מציע לאנשים להפסיק עם השטויות....סיני, אירופאי וכו'. יש גם המון ציוד זבל אירופאי. כל מקרה לגופו...

כרמי, אתה מוזמן לבוא לשמוע.

ויליאם.
 
כרמי,

ברשותי היה סט פגניני של חברת DCS סט יקר מאוד וגבוה בשני סדרות מהדביוסי שהוצג פה קודם (שגם היה לי לפני כן דרך אגב).

ועם זאת ששמעתי את ה Lumin S1 בהשוואה אצלי בסלון....לא היה על מה לדבר. ההבדל היה מיידי ובמקום.לא הייתה תהיה....לא היו ניואנסים...הלומין עשה בית ספר ל DCS (שהוא ממיר סופר איכותי). זה בלי לדבר על הפשטות, הקישוריות, הממשקים לטידאל ולרדיו אינטרנטי ועוד דברים רבים ש dcs לא נתן (אבל כמובן שהסאונד הוא במקום הראשון).

לקח לי זמן להאמין כי הפרשי המחירים הם אחד לחמש...אבל זאת התוצאה. ואני יודע להקשיב טוב מאוד...

לפיכך, אני מציע לאנשים להפסיק עם השטויות....סיני, אירופאי וכו'. יש גם המון ציוד זבל אירופאי. כל מקרה לגופו...

כרמי, אתה מוזמן לבוא לשמוע.

ויליאם.

יצא לך לשמוע גם דגמים אחרים של LUMIN? כאמור אני חושב אולי לרכוש אחד
 
Lumin T2
מקבל תשבוחות רבות . שווה לבדוק !
4500$
 

אני חושב לבדוק את u1 Mini - אוהב דברים לכוד וגם Melco N100 מוצר מעניין באותה רמת המחיר, אומנם אומרים של מלקו תוכנה ״דפוקה״ אך זה יכול להשתפר...
 
ממיר של לומין 14000$
 
אני חושב לבדוק את u1 Mini - אוהב דברים לכוד וגם Melco N100 מוצר מעניין באותה רמת המחיר, אומנם אומרים של מלקו תוכנה ״דפוקה״ אך זה יכול להשתפר...

ה T2 על הנייר מביא הרבה יתרונות כולל DAC טוב, ה U1 MINI מאוד מעניין למי שיש לו כבר DAC וראיתי שאפשר להוסיף להם גם ספק חיצני, אני לא בטוח עד כמה זה באמת משפר את הספק הפנימי שלהם.
http://www.forum-hifi.fr/thread-9896.html

החיסרון של MELCO זו באמת תוכנה והוא לא תומך ב ROON, אבל אפשר להפעיל אותו עם התוכנה של LINN ה kazoo למי שאוהב וכן גם קראתי באיזה פורום שהוא עובד עם התוכנה של ה LUMIN, כן מוזר.
https://devialetchat.com/Thread-MELCO?page=55
 

אם זה המחיר אז זה חייב להיות טוב, שוב פעם מגיעים לאותה נקודה של מרדף אחרי היוקרה והעלויות בשביל להשיג כרטיס למועדות של הביוקר (שופוני).
כולה ממיר מסכן (ציפ), מה עשיתם מיזה, מסכן מי שנופל על המלצות כאלה ומאמץ אותם באמת, אתה בהתלבטויות ואתה לא רוצה לקנות "עוד" ממיר, אז תלך לחנות תיקח כמה ממירים, ותשמע אצלך, יכול להיות שמשהו פשוט יעשה עבודה יותר טובה אצלך על הסט שלך, הכל עניין של התאמה.
מיוצר בסין מיוצר באנגליה מיוצר בטיזי, מדע טילים פראייר לעומת הממיר הזה,
כל ה תגי מחיר האלה והשמות המפוצצים זה בבל"ת (נטו שיווק וכניסה לפלח שוק מסויים), תיקח תשמע תחליט.
 
נערך לאחרונה ב:
אם זה המחיר אז זה חייב להיות טוב, שוב פעם מגיעים לאותה נקודה של מרדף אחרי היוקרה והעלויות בשביל להשיג כרטיס למועדות של הביוקר (שופוני).
כולה ממיר מסכן (ציפ), מה עשיתם מיזה, מסכן מי שנופל על המלצות כאלה ומאמץ אותם באמת, אתה בהתלבטויות אז תלך לחנות תיקח כמה ממירים, ותשמע אצלך, יכול להיות שמשהו פשוט יעשה עבודה יותר טובה אצלך על הסט שלך, הכל עניין של התאמה.
מיוצר בסין מיוצר באנגליה מיוצר בטיזי, מדע טילים פראייר לעומת הממיר הזה,
כל ה תגי מחיר האלה והשמות המפוצצים זה בבל"ת.

OK
 

תודה, הייתי חייב, עכשיו אפשר בכיף להכין כוס קפה של שבת ולהירגע עם קצת מוזיקה טובה בסט קונסטליישןשןשן עם הממיר של פדלני פאררו רמקולים טידאל פיאגה רפרנס(זה שילוש של שניהם משהו חדש שהמצאתי), צאו מהסרטים אנשים.
 
ממיר של לומין 14000$
לא יודע על איזה דגם מחיר כזה, אך u1 Mini, שזה רק סטרימר , עולה פחות מ10k ש״ח וממירים קיימים הרבה יותר טובים במחיר כזה גבוהה מלומין לדעתי
 
לא יודע על איזה דגם מחיר כזה, אך u1 Mini, שזה רק סטרימר , עולה פחות מ10k ש״ח וממירים קיימים הרבה יותר טובים במחיר כזה גבוהה מלומין לדעתי

יש גם את ה LUMIN D2 שכולל DAC במחיר הזה
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור