אם היית יודע כמה משתמשים בקומפרסור בהקלטות דיגיטליות היית פשוט מדלג על הטיעון הזה. אתה מוזמן לשמוע אצלי פעם אחת. אולי סוף סוף תבין איך אמורה להישמע מערכת אנלוגית טובה. אבל זה בתנאי שתבוא בלי אגו ואולי בפעם הראשונה נמצא טכנוקרט מובהק שמסוגל להגיד "וואלה, טעיתי. בפועל כל הדיבורים על קומפרסיה ודחיסה לא מתקיימים".
עד כמה שזכור לי אני יודע
עדיין, הבחירה שלי
שלאחר שהבנתי ...הגעתי למסקנה
וכשאני חושב על זה לעומק.
אני מבין באודיו, בסאונד ובמערכות היי אנד.
ועוד קצת אני מבין ואני יודע ואני בטוח ואני ואני ואני עד לאין סוף
לפעמים יש לך רעיונות ממש טובים!עמיר: לא מכוון אלייך. אבל עשה לעצמך טובה, פרוש מהדיון.
אני לא יודע כמה משתמשים בקומפרסור כפרה ? , את השיר של עופרה חזה , "הגשם הביא אותי אליך " אני הקלטתי בשנת 1981 , תזכיר לי איפה היית בשנה ההיא ? אגב, הקלטתי , ואודה שלא אני בישלתי את המאסטר ..........וחוץ מזה הקלטתי עוד מאות שעות של מוסיקה חסידית .....מה לעשות עבדתי כחייל באולפני קולינור , והייתי ב"סוף שרשרת המזון"
ואתה חושב שאני לא יודע שפטפון יכול להישמע אחלה ??? יכול גם יכול .
אבל אתה לא מבין דבר אחד , ותכניס את זה טוב טוב לראש שלך !!! - הוא לא נשמע כמו המאסטר !!! ,נשמע טבעי , נשמע טיבעוני , נשמע ניפלא , נשמע מליון דולר , נשמע שמונה מאות אלף יורו ..........אבל נשמע רחוק מאוד מאיכות המאסטר !!! - והמאסטר הוא זה שקובע ..........ודרך אגב לאוזני הוא גם נישמע טוב בהרבה מהפטפון המפוצפץ עם הסאונד ה"עגלגל "ו"המלא".
. ..........................
איזו מערכת נשמעת כמו מאסטר. האם המערכת שלי עם ה-cd נשמעת כך?
האם אתה יודע איך נשמע המאסטר של הרקויאם של ברליוז, 4 עונות של ויואלדי?
האם מערכת הרפרנס של mbl, גריפון, טידל או מדופלמת אחרת נשמעת כמו המאסטר?
אם הן נשמעות שונה אז מי מהן נשמעת כמו המאסטר?
מה שעשית כחייל לפני 33 שנה לא רלוונטי להיום. עשית את זה כולה בשירות של 3 שנים בהם לקח שנה עד שנתנו לך לשבת על הכסא של הטכנאי. אני לא הולך לספר לך כמה שנים אני מתעסק עם ערוצים של מקסר. אבל זה לא קשור לדיון.
עכשיו אל תתפלצף. ענה תשובה ת'כלס.
איזו מערכת נשמעת כמו מאסטר. האם המערכת שלי עם ה-cd נשמעת כך?
האם אתה יודע איך נשמע המאסטר של הרקויאם של ברליוז, 4 עונות של ויואלדי?
האם מערכת הרפרנס של mbl, גריפון, טידל או מדופלמת אחרת נשמעת כמו המאסטר?
אם הן נשמעות שונה אז מי מהן נשמעת כמו המאסטר?
אני לא נכנס לעניין איך המערכת נשמעת , כי לך היא נשמעת נפלא ולמישהו אחר היא נשמעת "לא מי יודע כמה" או להבדיל מזופת - וכמובן שגם ההפך .
אתה לא השכלת להבין מכל ה-10 שנים שאתה כותב בפורומים (ומקווה שגם קורא ) שלך ולפלוני אין את אותו טעם, ולכן הפטפון שלך לא נשמע יותר טוב מה-CD של מר X ??? - או הפוך ???
בדיוק בגלל זה אני לא נכנס לחרא הזה של "איך היא נשמעת " ??? אני בא מהנתונים הטכניים בלבד וטוען שהמאסטר זהה לחלוטין למדיה הדיגיטאלית לעומת הפטפון עם הקומפרסיה + 2% עיוותים (חורט + ראש ) + פיצפוצים שלא נשמע כמו המאסטאר. נקודה.
אתה מדבר על "טעם אישי" ואני מדבר על עובדות (שניתן למדוד ולהוכיח בכל רגע נתון עם ציוד מדידה ללא רגשות , משקעים ולעיתים גם בעיות נפשיות ) - למה אתה מסרב להבין זאת ???
אני חושב שהבנתי מה אדוני רוצה לומר.
האם יש (מניסיונך)הקלטות שהן דיירקט טו ויניל ,
כמו כן הקלטות דיירקט טו דיסק?
והאם נעשתה השוואה בניהם?
........... אבל בזמנו (בשנות השמונים ) בצעתיי השוואות של"תקליטים נורמאליים " מול CD בסדרי גודל של מאות או אלפי שעות ......זה מה שהעסיק את האודיופילים באותה תקופה , השוואות בין CD לתקליט.
כמובן שלתקליט היו את כל ה"רעות החולות" שדברתי כבר עליהם , שהם חלק בלתי נפרד מהפורמט - מה לעשות ??? - בשביל זה המציאו את ה-CD !!!
בנוסף לא טרחת להשיב לשאלה שהצבת לך בסיום פוסט מס. 371.......ואם אינך משיב עליה,הרי שאנחנו מדברים בשפות שונות,זה מגדל בבל,ובמגדל החוכא ואיטלולה אין טעם להמשיך.