JORMA DESIGN


איל פור

עוסק בתחום
הודעות
2,590
מעורבות
2
נקודות
38
המשלוח הראשון בארץ ועכשיו בשלבי סיום ההרצה.

מדובר בכבלים מדהימים, אין שום מילה אחרת לתאר את מה שהם עושים למערכת.

הכבלים של JORMA נותנים שקיפות מוחלטת, פירוט שכמוהו טרם שמעתי, צליל גדול עם בימת צליל אמיתית, קלילות ומהירות עם דינמיות מופלאה, וכל זאת באופן טבעי לחלוטין וללא שום תחושה של רכיב אלקטרוני.

החל מהסדרות הנמוכות ועד הגבוהות, זו התוצאה. ככל שעולים ברמת הסדרות, הכבלים נפתחים יותר ויותר, והופכים שקופים ודינמיים עוד יותר.

מעבר לכך, ה - JORMA הם כבלים שתענוג להשתמש בהם מבחינת המיקום וההרכבה. נגמרו הימים בהם היה צורך להילחם עם כבלים כבדים ועבים שצריך לפתל בכוח ולהסתכן בנזק למחברים כדי למקם כראוי. בשל העובי הקטן והגמישות הרבה שלהם, ניתן להעביר את הכבלים של JORMA בקלות במיקום האידיאלי הרצוי - למשל רחוק מכבלי חשמל, בין מגבר ועמוד של המעמד וכ"ו. הגמישות של הכבל מאפשרת רדיוס כיפוף קטן, ועל ידי כך לא רק קלות במיקום אלא חיסכון באורך הכבל וחיסכון בעלויות. אותה גמישות גם מאפשרת חיבור קל ללא הבעיה של "הישלפות" הכבל, או הפעלת לחץ על מחברים, שני גורמי תאונות ידועים. מחברי בננה עקומים, מחברי RCA עקומים, נעלי כבל עם צד אחד שבור, BINDING POST עם הברגה הרוסה או סתם עקומה, קצר בשל בננות שנשלפו ונגעו זו בזו - את כל אלה כבר ראיתי וחויתי, וכל אלה לא ייקרו עם הכבלים של JORMA, ההשקעה בהם בטוחה ולא תגרום לנזק יקר.
הכבלים של JORMA כוללים מחברי WBT באיכות הטובה ביותר, הננעלים על המחברים ומאפשרים לא רק מגע אידיאלי אלא גם קלות חיבור, וביטחון בעוצמת החיבור.

71654.jpg



JORMA_DESIGN-PRIME_hp-5149.jpg


fa100001_3.gif


jorma-design-.jpg
 

נערך לאחרונה ב:

איל פור

עוסק בתחום
הודעות
2,590
מעורבות
2
נקודות
38
הכבלים של JORMA עברו הרצה, וכבר הודגמו בכמה מערכות.

התוצאות הסוניות יוצאות מהכלל. אני מזהיר בזאת מראש כל מי ששוקל לשמוע כבלים אלה: חשוב היטב אם העלות הגיונית עבורך, כי אחרי שתשמע איתם לא תוכל להקשיב למערכת בלעדיהם..

מדובר בכבלים סופר - פתוחים וסופר מהירים, כל זאת באיזון טונאלי מושלם, ללא הדגשת שום תחום תדרים. גם בבאס הענות התדר של הכבל יוצאת מהכלל, ויחד עם זאת נקיה לחלוטין.
הפירוט מדהים המיקרו + מקרו דינמיות מדהימים לא פחות (תמיד טענתי שפירוט ומיקרו דינמיות הם שני צידי אותה מטבע, וה - JORMA הם דוגמא מצוינת לכך).

השיפור בכל מערכת ומול כל כבל שניסינו הוא עצום, ולמרות שזו קלישאה, מדובר בהבדל שבמקרים רבים יהיה גדול ומשמעותי יותר מהחלפת מגבר. זה לא מקרה שטובי היצרנים בעולם מדגימים עם כבלים אלה.

האיכויות של כבלי JORMA ברורות בכל הדגמים ובכל הסדרות. ככל שמתקדמים באיכות הכבל ועולים בסידרה, השיפור פשוט גדל והולך באופן כמעט לינארי. יחד עם זאת, לא מדובר ב"חולשה" מסוימת שכבל יקר יותר פותר - אין כאן מצב שבו כבל זול יותר נשמע עם מגרעות שכבל יקר יותר מעלים.

היכולות הגבוהות המתוארות כאן משותפות הן לכבלי הרמקולים, הן לאינטרקונקטים והן לכבלי החשמל.

מבחינה טכנולוגית, כבלי JORMA החל מסדרת UNITY (חשמל, אינטרקונקטים ורמקולים) כוללים בתוכם מסנני BYBEE, אחד הכבלים היחידים בעולם הכוללים טכנולוגיה יקרה זו, ומייתרים בשל כך קניה נפרדת של מסנני BYBEE למערכת (ו"כאב הראש" להלחים אותם ו / או לבצע מחברים במערכת קיימת.

מהתוצאות המתוארות להלן, אין לי ספק שהכבלים של JORMA הם הטובים ביותר ששמעתי אי פעם, והטובים ביותר שניתן להשיג בישראל. אין לי גם ספק שהם יצליחו בישראל - מניסיוני, כשמוצר הוא כל כך טוב, הוא מצליח, גם to מחירו קצת מעל הממוצע.
אי לכך סיכמתי עם היצרן על הזמנות גדולות ברמה ששום יבואן כבלים בארץ מעולם עשה, כך שבקרוב יהיו בארץ כל סדרות הכבלים וכל הדגמים - ובמחירים אטרקטיביים יחסית.

jorma-design-prime-and-orego-IMG_1485-gallery.jpg


_IGP5385.JPG


cabledesign126.JPG


1235841579.jpg
 
נערך לאחרונה ב:

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור