Aesthetix Audio Pallene & Dione במינכן 2024


רפי לוהב

עוסק בתחום
הודעות
115
מעורבות
131
נקודות
43
בתערוכת מינכן השנה, הציגה אסתטיקס את ההגברה החדשה שלה. מדובר בקדם מגבר ובמגבר הספק מבית היוצר של ג'ים וואייט (Jim White) המוכשר והמקורי.

Aesthetix Munich 2024.png


במבט מקרוב אפשר להבחין בקדם מגבר Pallene (שמאל אמצע) ובמגבר ההספק Dione (שמאל תחתון). בסטאפ המוצג, ה Pallene שימש גם כדאק באמצעות כרטיס הדאק שהותקן בו.

Aesthetix Munich 2024 Pallene and Dione.png


Pallene הוא קדם מגבר שפופרתי. אם רוצים, ניתן לשלב בו כרטיס DAC, כרטיס פונו וכרטיס מגבר אוזניות המהווה שדרוג ליציאת האוזניות המובנת שלו. תכנון Fully balanced, zero feedback כמו כל דבר שאסתטיקס עושים. אז חוץ מזה שזה נשמע מוסיקלי ומרגש (כמתבקש ממוצר של אסטתיקס), זהו מכשיר מאד ורסטילי שניתן לקנפג בצורות שונות ולקבל ממנו לא רק הנאה מוסיקלית אמיתית, אלא גם תמורה יוצאת מן הכלל למחיר.

Dione הוא מגבר הספק היברידי עם 160 וואט ב 8 אוהם, 320 ב 4 אוהם. כניסה ויציאה טרנזיסטוריות, שלב גיין שפופרתי. ל Dione ניתן להוסיף כרטיס קרוסאובר המאפשר חיבור סאבוופר אחד או שניים, כך שיתמזגו עם הרמקולים הקדמיים באופן מושלם. כמובן, fully balanced, zero feedback. מלבד זה שהוא עוצמתי ושולט בכל רמקול, המגע הקסום של השפופרות עושות אותו מוסיקלי, כזה שפשוט כיף להאזין למוסיקה שזורמת דרכו.

מחירים:

28,250 ש"ח : Pallene
32,600 ש"ח : Dione

לפרטים נוספים צרו קשר.

_____________________
רפי לוהב, מערכות שמע.
www.rlaudio.co.il
טלפון: 054-2454702
תנועת המרי 2, קרית אונו.
דוא"ל: raphy.lohev@gmail.com
 


למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור