בלוריי - מה מאט ומה מאיץ מכירות נגנים ומקליטים?


dtown

מנהל
צוות האתר
הודעות
2,357
מעורבות
724
נקודות
113
 

א

אורח

אורח
נגני בלו-ריי בפחות ממאה דולר

בארץ המחיר ימשיך להיות משהו בסביבות שש מאות דולרים ,כי פה אין מצב של הגבלה משפטית-אלא יש מצב של
הגבלת רווחי יבואנים ומיסים ממשלתיים.
 

danistar

חבר משקיען
הודעות
697
מעורבות
0
נקודות
16
במבט מקומי ..

כמו שכבר אמרתי בעבר , המחירים הם שמרתיעים . מחירי הכותרים בארץ שערוריתיים , זו פשוט סחטנות לשמה .
מחירי הנגנים אולי יורדים בעולם אבל בארץ יש שוק שלא שמע על זה בכלל , המחירים כאן ( למעט הסוני שהוא במחיר יחסית נמוך ) הם פשוט לא ריאלים . מעבר לכך קחו את העובדה שהמכשירים נעולים לאזורים ( ואוקי בטח תדברו על זה שזה ענין של הטכנולוגיה , זכויות היוצרים וההגנות בכל העולם אבל זה הכי מפריע בשוק המקומי שהוא בעצם איזו שלוחה נידחת של אזור B ומחייב קנית כותרים גם מאיזור A כי הם אינם בנמצא באזורנו ) בקיצור כל מה שנעשה בשוק הזה בארץ נעשה כדי להכשיל את הטכנולוגיה ולהפוך כמה אנשים להרבה יותר עשירים ,הטכנולוגיה נחשבת ליקרה מאוד ולבלתי נגישה ע"י הרוב הגדול של הישראילים . ע"י כך יוצרים בעלי האינטרס נישה יורקתית ורק במבואות קיסריה והרצליה פיתוח יוכלו כנראה לראות HD . ועוד לא דיברתי אגב על שידורי ה HD ביס ובהוט ...

בקיצור בעוד שבכל העולם המערבי הטכנולוגיה כבר מוטמאת והופכת לחלק מהחיים כאן עדיין מדשדשים ועסוקים בלעשות כסף על אחרים , כמו כמעט בכל תחום אחר בארץ .
 
א

אורח

אורח
לא מסכים לחלוטין...

ראשית המחירים באמת יקרים - אבל אם תזכור מחירי הדי וי די הראשונים לא היו זולים יותר - אני זוכר שהוצאתי על כותר הדיוידי הראשון שלי סכום של כ-160 ש"ח וזה היה לפני כעשר שנים (מה עם האינפלציה מאז???)

קודם כל אני לא חושב שנעשה כאן מאמץ רציני לשווק בלוריי - אין הפקות בHDTV ולכן גם אף אומן או סרט ישראלי לא מגיע בבלו ריי. שנית אני חושב שכותרי DVD עדיין עושים את שלהם - האיכות שלהם מספיקה די והותר לטלויזיות ישנות שזה מה שיש בכל בית ממוצע.

ולסיום - ופשוט אי אפשר להתעלם מזה - הדומיננטיות של האינטרנט בהשגת תוכן HD. היום ניתן להציג כל הסרטים של בלו ריי באיכות סבירה (מספיקה די והותר לכוולם) דרך האינטרנט. אני מציע לכם לבצע סקירה כמה סטרימרים נקנו בשנה האחרונה.

אני חושב שאחד הדרכים להוזיל את המהלך זה להוזיל את המחירים של הכוננים של המחשבים ואני חושב שאת ניצני הכיוון הזה כבר רואים כיום.
 

liorkoren

מנהל
צוות האתר
הודעות
19,855
מעורבות
666
נקודות
113
סרט ישראלי ראשון שיצא במהדורת Blu-ray הוא וואלס עם באשיר
 

למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור