ערב טוב
תודה למגיבים, ומספר הערות.
למעלה הכתבה
כיתובי התמונה אינם אחידים בפונט (גופן). בכיתובים יש חילופים בין מספרים (שנים, למשל) לסט אותיות לטיני; קורה בהמרה, יש לטפל לאחר מכן באופן פרטני, אחרת זה נראה רשלני או שגוי.
לאריה
האדם עשה את הטכנולוגיה, הטכנולוגיה עושה את האדם. מין יחסי גומלין שכאלה. יש דברים זהים בין האדם היום לזה שהיה לפני 20,000 שנים, יש מספיק דברים, מהותיים, שהם ממש ממש לא.
לא ברור לי איזו מכונית הייתה צריכה להיות מוחלפת על-ידי ווירון (וכפי שכבר צוין, שירון החליפה אותה מזה זמן); השתיים הראשונות בגלל ראשוניותן בהקשר המדובר; המיורה כי הייתה ראשונה מסוגה וביטוי לרוח התקופה הרלוונטית לעניין המדובר; אסטון מרטין כאן כי היא מתכתבת ישירות עם הדגם הזה (מהדורה ייחודית שלה, כולל מספר יחידות וצבע). אגב, ווירון הייתה הפגנת טכנולוגיה כבירה, עם נתונים שוברי קידומת (מתחת ל-3 שניות, מעל 400 קמ"ש, 1000 כ"ס ו-100 קג"מ, מיליון אירו) - אבל היא לא השפיעה על התעשייה, ומעל לכל יש כמה (כולל אחת מהיום) שגם טובות ממנה בביצועים ועושות את זה באופן "חכם" יותר (או קל-משקל יותר, לפחות).
ליובי 123
פטפון לייזר (של ELP) היה הבטחה שלא מומשה, ולא הביא לשינוי כללי המשחק, כפי שרבים קיוו. בסופו של דבר, הוא ממש לא הצליח גם כ"סתם" עוד אלטרנטיבה.
לתומר
בטח יפה, רואים שהוא יפה. שלושה גלילים עשויים כך ובצבע כזה - על אחת כמה וכמה
חקסמח