היי,
קארל פיי צריך להתנצל אישית בפני גם על העיכובים באספקת המכשיר שהיו כה חמורים ושגרמו לכך, שהיום יש לי טלפון חכם אחר.
הוא מוסיף התנצלות: "פישלנו עם השקת ה-OnePlus 2. היינו בטוחים בעצמינו וייצרנו מלאי גדול יותר. סיפרנו למשתמשים שיהיה יותר קל פי 30-50 להשיג הזמנה, ושהם יכולים להפסיק לדאוג. למרות זאת, התחלנו לשלוח כמויות גדולות מהמכשיר רק השבוע, כחודש לאחר היעד הראשוני שלנו. אני מעוניין להתנצל בשמה של OnePlus על העיכוב".
טסתי לברלין אז, הסכמתי לשלם מראש ושום דבר לא עזר.
תומר